Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добавката Blue Force

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Газта в танковете и автомобилните бутилки е течна заради налягането с което се съхранява. Я се замислите и защо през зимата в студените дни не можете да запалите директно на газ? Системата за добавките много ясно, че е отделна от основния танк, но никак не е трудно ставането на каквото и да е
    Не може, защото като започне да се изпарява в изпарителя се отделя студ и като няма топъл антифриз да затопля се сдобиваш с едно ледено блокче с формата на изпарител.

    Коментар


      #17
      Самото название "изпарител" говори само за себе си - изпарява , в случая течният пропан -бутан. Но и аз се замислям, как добавка в пропан-бутана, който се подава в газообразбно състояние към смукателния колектор, може да е нещо което е с много по-висока температура на кипене ? Може би тази добавка е ефективна за газовите инжекциони, които впръскват газа в течна фаза (както бензина), но не и за тези газови уредби, които ползват изпарител !?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Трима "нафтаджии" коментират добавка за автогаз................Аз съм пробвал добавката на Хелиос (Хелиос 10Г, при зареждане на "Б Плюс"- кв."Дружба", бул."Цветан Лазаров", София) , която ми се струва същата като описаната в темата. Както добавката за бензин, така и тази за газ не повлия нито положително, нито отрицателно на моя автомобил. Според мен е напълно безмислено използването на точно тази добавка. Колегата dudulia е обяснил как става прибавянето на добавката в резервоара на АГУ.Предполагам автора на темата е видял такова "тенеке":
        Dido_Lyubenov написа:
        Самото название "изпарител" говори само за себе си - изпарява
        Названието "изпарител" е ГРЕШНО, вярно е да се каже - редуктор, защото се редуцира налягането на въглеводородния газ.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #19
          Стефанаки и какво се получава като редуцираш налягането на пропан-бутана? Редуктор се нарича това в метановите уредби, щото там не се променя състоянието на метана - остава си газ, а при пропан-бутана преминава от течна форма в газообразна, отделяйки студ. Така че спокойно може да му кажеш и изпарител.Аз на газ съм карал от 1998-а до 2007-а, а ти?

          Коментар


            #20
            Аз се чуда защо хората като си немат грам абер от понятие - защо си абат клавиатурите!?
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              Stefanaki написа:
              Трима "нафтаджии" коментират добавка за автогаз................Предполагам автора на темата е видял такова "тенеке":
              Dido_Lyubenov написа:
              Самото название "изпарител" говори само за себе си - изпарява
              Названието "изпарител" е ГРЕШНО, вярно е да се каже - редуктор, защото се редуцира налягането на въглеводородния газ.
              Да точно в такива тенекета бяха, с етикети Pro force diesel- син и оранжев и Blue force.Сега ако има някой колега дето работи на петрол да каже какво точно има вътре.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #22
                kiro_of_the_day написа:
                Аз се чуда защо хората като си немат грам абер от понятие - защо си абат клавиатурите!?
                И аз това се чудя ............
                Airfan написа:
                Аз на газ съм карал от 1998-а до 2007-а, а ти?
                От 2000 ..... и продължавам.
                Airfan написа:
                какво се получава като редуцираш налягането на пропан-бутана?
                В нормалното си състояние пропан-бутана е в газообразна форма, но съотношението между обемите на газообразната фаза и втечнения газ варира в зависимост от състава, налягането и температурата като обикновено е около 250:1. В случая при редуцирането пропан-бутана променя своето състояние.
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #23
                  Stefanaki написа:
                  kiro_of_the_day написа:
                  Аз се чуда защо хората като си немат грам абер от понятие - защо си абат клавиатурите!?
                  И аз това се чудя ............
                  Airfan написа:
                  Аз на газ съм карал от 1998-а до 2007-а, а ти?
                  От 2000 ..... и продължавам.
                  Airfan написа:
                  какво се получава като редуцираш налягането на пропан-бутана?
                  В нормалното си състояние пропан-бутана е в газообразна форма, но съотношението между обемите на газообразната фаза и втечнения газ варира в зависимост от състава, налягането и температурата като обикновено е около 250:1. В случая при редуцирането пропан-бутана променя своето състояние.
                  Вие сте карали на газ, аз също Но аз съм и работил с газ, а Вие ? Това беше още 1991 година. Научете малко за горивото което използвате, нещо за физичните му свойства !
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар

                  Working...
                  X