Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗДП - писан от глупаци - шофьора винаги в нарушение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЗДП - писан от глупаци - шофьора винаги в нарушение

    Според тъпоумниците писали ЗДП децата, които са под 150 см - например 140 см са ЗАДЪЛЖИТЕЛНО не по-тежки от 36 кг. Системите за разчетени ДО 36 кг, но децата трябва да ги ползват ако са под 150 см.Ако детето е 140 см и е 40 кг какво правим?Нарушаваме чл.137(б) ал.1 или по избор нарушаваме чл.137(в)ал.2 ??? ВИНАГИ си в нарушение
    ЗДП написа:
    Чл. 137б. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Системите за обезопасяване на деца в зависимост от теглото на децата, за които са предназначени, се класифицират в пет групи: 1. група 0 - за деца с тегло под 10 кг; 2. група 0+ - за деца с тегло под 13 кг; 3. група I - за деца с тегло между 9 и 18 кг; 4. група II - за деца с тегло между 15 и 25 кг; 5. група III - за деца с тегло между 22 и 36 кг. (2) Системите за обезопасяване на деца се подразделят на два класа: 1. пълен клас, който включва комбинация от ленти или гъвкави компоненти с осигуряваща ключалка, регулиращи и присъединителни устройства и в някои случаи допълнителна седалка и/или защитна преграда, и могат да се закрепват чрез нейната вградена лента или ленти; 2. непълен клас, който представлява цялостна система за обезопасяване на деца и може да включва частично обезопасително устройство в комбинация с обезопасителен колан за възрастни, който обхваща тялото на детето или задържа устройството, в което детето е поставено. Чл. 137в. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Пътниците в моторни превозни средства от категории М1, N1, N2 и N3, когато са в движение, използват системи за обезопасяване, с които моторните превозни средства са оборудвани. (2) За деца с ръст под 150 сантиметра, които пътуват в моторни превозни средства от категориите М1, N1, N2 и N3, оборудвани със системи за обезопасяване, се използват системи за обезопасяване на деца от пълния или непълния клас по смисъла на чл. 137б, ал. 2, съобразен с теглото на детето в съответствие с чл. 137б, ал. 1.

    #2
    Аз, нали съм с две деца, не знам колко пъти вече съм го чел това и пак нищо не разбирам. Знам че има пълен и непълен клас, но кой от тях кога е задължителен или пожелателен, не разбрах. За нашите коли пълен клас може да се ползва до 2-3-4 години. После опират краката в облегалката отпред и е неудобно за детето.
    Прикачени файлове
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Живо се интересувам от темата и дали държат и спазват закона полицаите по пътищата?
      FIAT BRAVO 1.6
      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

      Коментар


        #4
        ко прайм в случая, ако жена ми е 145 см. - просто харесвам миньончета :D - ще ползва ли столче...моята кака е 143-4 см. и е 28 кг. скоро я чакам да стане 150 см. ама на мен прилича - слъбичка - не знам кога ще ги направи 36 кг. п.п. дали полицейските коли са оборудвани с кантарчета... а като те претеглят трябва ли да им дадеш 20 стотинки???
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #5
          кола

          Сина е висок около 140см ама е тежък над 40кг и не ползва никакви седалки макар че е 1 клас.Бях питал преди време един дали е в нарушение каза че не ама трябва да си слага коланна задната седалка.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Абе то си е ясно че закона е псиан от видни малоумници ама я да видим какво пише малко по надолу във същият официален документ.
            Чл. 137б. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Системите за обезопасяване на деца в зависимост от теглото на децата, за които са предназначени, се класифицират в пет групи: 1. група 0 - за деца с тегло под 10 kg; 2. група 0+ - за деца с тегло под 13 kg; 3. група I - за деца с тегло между 9 и 18 kg; 4. група II - за деца с тегло между 15 и 25 kg; 5. група III - за деца с тегло между 22 и 36 kg. (2) Системите за обезопасяване на деца се подразделят на два класа: 1. пълен клас, който включва комбинация от ленти или гъвкави компоненти с осигуряваща ключалка, регулиращи и присъединителни устройства и в някои случаи допълнителна седалка и/или защитна преграда, и могат да се закрепват чрез нейната вградена лента или ленти; 2. непълен клас, който представлява цялостна система за обезопасяване на деца и може да включва частично обезопасително устройство в комбинация с обезопасителен колан за възрастни, който обхваща тялото на детето или задържа устройството, в което детето е поставено. Чл. 137в. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Пътниците в моторни превозни средства от категории М1, N1, N2 и N3, когато са в движение, използват системи за обезопасяване, с които моторните превозни средства са оборудвани. (2) За деца с ръст под 150 сантиметра, които пътуват в моторни превозни средства от категориите М1, N1, N2 и N3, оборудвани със системи за обезопасяване, се използват системи за обезопасяване на деца от пълния или непълния клас по смисъла на чл. 137б, ал. 2, съобразен с теглото на детето в съответствие с чл. 137б, ал. 1. (3) В моторните превозни средства от категории M1, N1, N2 и N3, които не са оборудвани със системи за обезопасяване, не се допуска превозването на деца под тригодишна възраст, а децата на възраст три и повече години и с ръст под 150 сантиметра заемат седалка, която не е предна. (4) В таксиметрови автомобили, които не са оборудвани със системи за обезопасяване на деца, деца с ръст под 150 сантиметра се превозват на седалка, която не е предна. (5) Не се допуска превозването на деца в система за обезопасяване на деца, обърната в посока, обратна на нормалната посока на движение на превозното средство, когато тя е закрепена на пътническа седалка, с предно разположена въздушна възглавница, освен ако възглавницата не е деактивирана.
            Или преведено на прост народен език - ако детето е над 3 години спокойно можете да го возите на задната седалка на автомобила ( или такава която не е предна) без никакви допълнителни столчета. От там нататък е въпрос на личен избор какво ще добавите в колата за безопасност и комфорт на детето. И тези легенди за кантарчета и метър в патрулката ... мисля че е ясно. И дето се вика язък за хубавата тема.
            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

            Коментар


              #7
              кола

              (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Превозването на деца до 12-годишна възраст е забранено на задната седалка на мотоциклет или мотопед и на предната седалка на лек автомобил, освен ако за детето е поставена допълнителна специална седалка.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Колегите с децата и неяснотите - вие полицаите ли ще пазите, книжките си или децата си? Подсигурете максимална защита на собствените си деца, а после мислете за закона и тълкуванията му. Ебаси, понякога ми иде да сте пред мен и вместо да ви пиша да ви го набия в главите. Жена ми е под 150 санта, значи ли, че е дете?? Пфу.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  pr_00f написа:
                  Абе то си е ясно че закона е псиан от видни малоумници ама я да видим какво пише малко по надолу във същият официален документ.
                  Чл. 137б. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Системите за обезопасяване на деца в зависимост от теглото на децата, за които са предназначени, се класифицират в пет групи: 1. група 0 - за деца с тегло под 10 kg; 2. група 0+ - за деца с тегло под 13 kg; 3. група I - за деца с тегло между 9 и 18 kg; 4. група II - за деца с тегло между 15 и 25 kg; 5. група III - за деца с тегло между 22 и 36 kg. (2) Системите за обезопасяване на деца се подразделят на два класа: 1. пълен клас, който включва комбинация от ленти или гъвкави компоненти с осигуряваща ключалка, регулиращи и присъединителни устройства и в някои случаи допълнителна седалка и/или защитна преграда, и могат да се закрепват чрез нейната вградена лента или ленти; 2. непълен клас, който представлява цялостна система за обезопасяване на деца и може да включва частично обезопасително устройство в комбинация с обезопасителен колан за възрастни, който обхваща тялото на детето или задържа устройството, в което детето е поставено. Чл. 137в. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) (1) Пътниците в моторни превозни средства от категории М1, N1, N2 и N3, когато са в движение, използват системи за обезопасяване, с които моторните превозни средства са оборудвани. (2) За деца с ръст под 150 сантиметра, които пътуват в моторни превозни средства от категориите М1, N1, N2 и N3, оборудвани със системи за обезопасяване, се използват системи за обезопасяване на деца от пълния или непълния клас по смисъла на чл. 137б, ал. 2, съобразен с теглото на детето в съответствие с чл. 137б, ал. 1. (3) В моторните превозни средства от категории M1, N1, N2 и N3, които не са оборудвани със системи за обезопасяване, не се допуска превозването на деца под тригодишна възраст, а децата на възраст три и повече години и с ръст под 150 сантиметра заемат седалка, която не е предна. (4) В таксиметрови автомобили, които не са оборудвани със системи за обезопасяване на деца, деца с ръст под 150 сантиметра се превозват на седалка, която не е предна. (5) Не се допуска превозването на деца в система за обезопасяване на деца, обърната в посока, обратна на нормалната посока на движение на превозното средство, когато тя е закрепена на пътническа седалка, с предно разположена въздушна възглавница, освен ако възглавницата не е деактивирана.
                  Или преведено на прост народен език - ако детето е над 3 години спокойно можете да го возите на задната седалка на автомобила ( или такава която не е предна) без никакви допълнителни столчета. От там нататък е въпрос на личен избор какво ще добавите в колата за безопасност и комфорт на детето. И тези легенди за кантарчета и метър в патрулката ... мисля че е ясно. И дето се вика язък за хубавата тема.
                  Вкарваш хората в заблуда. Прочети отново добре точките.

                  Коментар


                    #10
                    Аз всъщност абсолютно подкрепям Женшена в този случай (Стелиане, да почерпиш ).Много често виждам родители (най-често - майки), които возят децата си ПРАВИ ПРЕД ПРЕДНАТА седалка, или без никакви средства за обезопасяване на задната седалка по средата. Така е достатъчна и една по-рязка спирачка, за да се изтърколи детето чак до предното стъкло и/или да си удари главата. Да не говорим какво ще стане, ако стане ПТП.Онзи ден качвам един приятел (полицай) с детето му, което е на 5 години, но е доста дребничко за годините си. Викам му - нямам седалка за детето - той вика, карай бе, нали съм полицай... Накарах го да седне на задния подлакътник и му сложих колана. Но наистина не разбирам такива родители.ПАЗЕТЕ СИ ДЕЦАТА. Законът му е..ете мамата, но си пазете децата!

                    Коментар


                      #11
                      Immortal написа:
                      Аз всъщност абсолютно подкрепям Женшена в този случай (Стелиане, да почерпиш ).Много често виждам родители (най-често - майки), които возят децата си ПРАВИ ПРЕД ПРЕДНАТА седалка, или без никакви средства за обезопасяване на задната седалка по средата. Така е достатъчна и една по-рязка спирачка, за да се изтърколи детето чак до предното стъкло и/или да си удари главата. Да не говорим какво ще стане, ако стане ПТП.Онзи ден качвам един приятел (полицай) с детето му, което е на 5 години, но е доста дребничко за годините си. Викам му - нямам седалка за детето - той вика, карай бе, нали съм полицай... Накарах го да седне на задния подлакътник и му сложих колана. Но наистина не разбирам такива родители.ПАЗЕТЕ СИ ДЕЦАТА. Законът му е..ете мамата, но си пазете децата!
                      Дидо, а аз не разбирам човека пуснал темата. Какво го касае закона? Опаковай си детето, че да няма проблеми, а после мисли какво ще стане ако те спре катаджия. Аз например не тръгвам докато всички не си сложат коланите "ама то тука за 2 пресечки", а моят отговор "явно голямо доверие ми имате" и да видиш колко бързо се връзват... ... най-много се ядосвам на съобщения в които родителите живи, а детето примерно удавено в канавката край пътя, щото не било обезопасено. Или последното съобщение в което детето излетяло от колата, щото майката забравила да го върже. Как се забравя дете бе? Как?П.П. Синът ми дори като беше бебе докато не му закопчеех колана в столчето - не спираше да реве. Закопчея ли го - млъкваше и заспиваше щастлив и спокоен.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        Я да питам и аз като малоумните :D Ами ако детето не е мое, а съм с приятелско семейство, което няма автомобил и съответно разните му там седалки и други обезопасителни щуротии, не мога ли да ги возя в колата си с детенцето им което е да речем на 2 годинки ? Или ще ги поканя на сбор на село примерно, и ще им кажа - Ами Вие с автобуса, а аз ще пътувам сам с колата Вярно че трябва да се грижим за децата, ама това са едни изисквания, колкото да ти вземат парите и да има за какво да те глобяват. Нали такова малко дете ще пътува с двамата си родители и единия ще е с него на задна седалка или като се казва "седалка която не е предна" Съгласен съм да се изисква подобно нещо, ама ако детето се вози само на "седалка която не е предна". Наистина е малоумно написан този закон. Ето нампимер, се сещам за варианта - сестра ми идва на гости в Русе с влака от Пловдив, но има 2 деца за които тези изисквания важат. Аз значи нямам право да ги кача в моята кола и да си отидем заедно на село да видим бабата, или някъде дори в града на гости, защото нямам такива седалки, понеже сина ми е голям вече. Трябва ли да отида да купя 2 такива от магазина, за да ги използвам 2 пъти ?
                        jenshen73 написа:
                        ...П.П. Синът ми дори като беше бебе докато не му закопчеех колана в столчето - не спираше да реве. Закопчея ли го - млъкваше и заспиваше щастлив и спокоен.
                        Сори за оффа, ама твоя със шофьорска книжка ли се роди ? :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Какво като са отзад? В случай на удар ако детето е в майка си да речем тя ще го размаже по предната седалка. Дори и да я удържи колана няма да може да удържи детето в ръце и ще изхвърчи. http://www.youtube.com/watch?feature...TH6mqQТова е с 30км/чhttp://www.youtube.com/watch?v=orDM8...eature=related

                          Коментар


                            #14
                            Бе слагайте лапетата отпред, отзад, и айде на село на сборя.Колани - молани...седалки-медалки, само пари да искат катаджиите.То на вас т’ва нема а ви се случи! Никогиш!Любенов, докато чакаш балдъзата с племенниците, може да вземеш на заем от колега от форума 1 или 2 детски столчета, примерно.Само давам идея.

                            Коментар


                              #15
                              http://www.youtube.com/watch?feature...&v=HFX9kQweHZ4

                              Коментар

                              Working...
                              X