Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

почти нова кола за жълти стотинки - как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    почти нова кола за жълти стотинки - как?

    колеги, провокиран от една тема по-долу бих искал да попитам следното: много ми е интересно откъде хората събират кураж да купят 3-годишна кола, продадена от първия собственик за 10% от цената? или даже 5-годишна? че то, според мен, трябва да е съсипана от каране, или да е висяла върху картера над някоя пропаст, че да не я върне и да си доплати за друга.а, и за да не пускам друга тема, има ли чинкуеченто или сейченто с климатик, че много ми се е приискала една такава колица?Благодаря!
    браво 1,6/90 - 09 г.

    #2
    Коя е тази кола, която се продава на тази ниска цена?
    преди - TIPO
    сега - VOLVO XC60

    Коментар


      #3
      Да бе за 10% от цената, дай ги тука :D

      Коментар


        #4
        например кромата от темата на lane stanley по-долу за 9500, автокъщата я е купила за не повече от 3500 евро
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #5
          slonikon написа:
          колеги, провокиран от една тема по-долу бих искал да попитам следното: много ми е интересно откъде хората събират кураж да купят 3-годишна кола, продадена от първия собственик за 10% от цената? ...
          slonikon написа:
          например кромата от темата на lane stanley по-долу за 9500, автокъщата я е купила за не повече от 3500 евро
          Е тя да не би да струва нова 35 000 евро? Честно казано нямам представа каква е била цената й като нова, но не ми се вярва да е повече от 25 000 лева. Хм, ако се вярва на тази статия, базовата цена на Fiat Croma Multijet 1.9 през 2007 г. е била 50 000 лв : http://bglog.net/BGLog/14809
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Е нали знаете че те колите са на баби пенсионерки дето веднъж в седмицата ходят на църква отдалечена на 3км от къщата другото време седи в гаража. Споминала се бабата - на ти евтина кола.

            Коментар


              #7
              snake написа:
              slonikon написа:
              колеги, провокиран от една тема по-долу бих искал да попитам следното: много ми е интересно откъде хората събират кураж да купят 3-годишна кола, продадена от първия собственик за 10% от цената? ...
              slonikon написа:
              например кромата от темата на lane stanley по-долу за 9500, автокъщата я е купила за не повече от 3500 евро
              Е тя да не би да струва нова 35 000 евро? Честно казано нямам представа каква е била цената й като нова, но не ми се вярва да е повече от 25 000 лева. Хм, ако се вярва на тази статия, базовата цена на Fiat Croma Multijet 1.9 през 2007 г. е била 50 000 лв : http://bglog.net/BGLog/14809
              добре де, и 20% да е, даже и 30%, пак все тая. кой и защо ще изхвърли фиат на 3 години? да беше ролс-ройс, да кажеш дянков е уредил шейха на катар, дето не го бърка да си сменя колите на 3 месеца, да подпомогне братския български народ с някоя промоцийка. ама всякакви там опели, фиати и не знам си още кви на по 2-3 години...
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #8
                Ами много лесно. Внасят се ударени коли за по 1000-2000 евро, стъпва на 3500-4000 евро, зависи от удара, може и да е градушка, или очукана цялата. Разчитат на не толкова голяма печалба, за сметка на продажбите и така. Точно тая Крома, има забележки просто няма как да не е кръщавана тука!!

                Коментар


                  #9
                  snake написа:
                  Е тя да не би да струва нова 35 000 евро?
                  Конкретно "Крома" 2.4 дизел с автоматик, навигация, кожа, стъклен таван и прочие, ако не се лъжа отиваше към 80’000лв. Например новата "Делта" в някое от силните изпълнения струваше над 60’000лв. преди години Другия показателен пример мога да дам с "Брера" - 110’000лв. за 3.2 Q4 Иначе, повечето нововнесени коли тук са абсолютни тоалетни и съответно цената отговаря на качеството Аз моята 5-годишна (през Октомври 2012г. става на 5г.) кола не бих я продал дори и за 30% (8400лв.) от стойността на нова

                  Коментар


                    #10
                    Re: почти нова кола за жълти стотинки - как?

                    slonikon написа:
                    колеги, провокиран от една тема по-долу бих искал да попитам следното: много ми е интересно откъде хората събират кураж да купят 3-годишна кола, продадена от първия собственик за 10% от цената? или даже 5-годишна? че то, според мен, трябва да е съсипана от каране, или да е висяла върху картера над някоя пропаст, че да не я върне и да си доплати за друга.а, и за да не пускам друга тема, има ли чинкуеченто или сейченто с климатик, че много ми се е приискала една такава колица?Благодаря!
                    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11334583460541694&f 1=details ето една такава

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък не виждам какво толкова ви учудва.На всяка кола цената ѝ пада с 10-20% в момента, в който излезе от магазина.Аз лично наистина не разбирам тези хора, които си купуват кола на 1 година за 90% от цената ѝ като нова. Вместо 40.000 лв дава 36.000 и купува скъсана от каране кола. (Погледнете официалните продажби на buy-back автомобилите).Занимавам се от време на време с оценка на автомобили (покрай ескпертизите на ПТП). Коефициентите на обезценяване на автомобилите от Италия са както следва (в скоби са коефициентите за германски автомобили).до 1 год. - 0.8 (0.8 )до 2 год. - 0.67 (0.67)до 3 год. - 0.52 (0.59) до 4 год. - 0.45 (0.52)до 5 год. - 0.38 (0.44)до 6 год. - 0.32 (0.38 )до 7 год. - 0.25 (0.33)...до 10 год. - 0.16 (0.20)Същите коефициенти ползват и застрахователните компании.Така една Ланча Дедра, която нова е струвала 44.000 лв, след 1 година струва вече 35.200, на 5 години струва 16.720 лв, а на 10 години 7.040 лв.Фиат Браво I, който нов е струвал около 30.000 лв, на десетата година би трябвало да струва 4.800 лв.Това са и парите, на които биха ви оценили колата при застраховка Пълно Автокаско.Ако отворите кой да е западен сайт за продажба на автомобили, ще видите, че средната цена се покрива с тези числа 1:1.Всичко останало, което на пазара в БЪЛГАРИЯ се предлага на доста по-ниски цени, идва от автоморги или автосалони, след сериозен ремонт, най-често претърпяли сериозни удари и са покрити от застраховки. Как иначе ще обясните ТЕЗИ ЦЕНИ, които са нормални за Европа?!?Иначе най-евтината нова Крома се продава за ТАЗИ ЦЕНА , но обърнете внимание на текста към обявата: "PREZZO VALIDO PER PRIVATI E COMMERCIANTI, TENENDO CONTO DELLO STATO TECNICO IN CUI SI TROVA. VISTA, PROVATA ED ACCETTATANO GARANZIA COMMERCIALE" (С две думи - цената е такава за колата в състоянието, което се намира. БЕЗ ГАРАНЦИЯ).А в обявата на Lane Staley просто са изпуснали една нула от показанията на километража В италианските сайтове най-евтината обява за Крома 2009 е 6.500 евро, а най-скъпата - за 20.500 евро. Ако е била за 3.500, значи е след сериозен ремонт.

                      Коментар


                        #12
                        Immortal написа:
                        ...Ако е била за 3.500, значи е след сериозен ремонт.
                        или със сериозни добавки в двигателя и скоростите, щото тоя сериозен ремонт ще е към 3500 евро тезата ми беше, че е по-добре, ако има тия пари, човек да си вземе по-стара кошница и да си я направи като нова за остатъка от сумата, отколкото да се натовари едни 10 бона и шанса след 3 месеца да изреве на умряло да е към 100%. иначе знам, че има хора, които спят в бмв-та за по 50 хил., щото са си продали къщата да си го купят, ама не ми се струва смислено някак...
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          slonikon написа:
                          Immortal написа:
                          ...Ако е била за 3.500, значи е след сериозен ремонт.
                          или със сериозни добавки в двигателя и скоростите, щото тоя сериозен ремонт ще е към 3500 евро тезата ми беше, че е по-добре, ако има тия пари, човек да си вземе по-стара кошница и да си я направи като нова за остатъка от сумата, отколкото да се натовари едни 10 бона и шанса след 3 месеца да изреве на умряло да е към 100%. иначе знам, че има хора, които спят в бмв-та за по 50 хил., щото са си продали къщата да си го купят, ама не ми се струва смислено някак...
                          Затова може да си купиш такава кола,но карана в Бг,тук ако не е служебна,или човек не си върши работа с нея,няма как да навърти повече от 25 000 км. на година,така може да си вземеш 4 годишна кола на под 100 000 км.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #14
                            Миналата година гледах една Алфа брера, от върнат лизинг за 3500лв. модел 2009год.Познайте защо, точно година и половина е пътувала София Варна и обратно всеки ден и беше на 270х.км.Та по този повод колко да струва.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Mury написа:
                              slonikon написа:
                              Immortal написа:
                              ...Ако е била за 3.500, значи е след сериозен ремонт.
                              или със сериозни добавки в двигателя и скоростите, щото тоя сериозен ремонт ще е към 3500 евро тезата ми беше, че е по-добре, ако има тия пари, човек да си вземе по-стара кошница и да си я направи като нова за остатъка от сумата, отколкото да се натовари едни 10 бона и шанса след 3 месеца да изреве на умряло да е към 100%. иначе знам, че има хора, които спят в бмв-та за по 50 хил., щото са си продали къщата да си го купят, ама не ми се струва смислено някак...
                              Затова може да си купиш такава кола,но карана в Бг,тук ако не е служебна,или човек не си върши работа с нея,няма как да навърти повече от 25 000 км. на година,така може да си вземеш 4 годишна кола на под 100 000 км.
                              и кой ще ми я даде такава кола за 4000 евро?
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X