Колеги трябва да си сменя единият халоген ... неска тръгнах да развивам болтовете да сваля стария стихнах до тези под бронята развих единия с много зор дойде ред на другия обача няма мърдане ... даже болта се заглади дайте идея какво да правя
каква е колата, в какво е навит загладеният болт, в пластмаса или метал ? колко мм е ? с какво го развива, че го заглади.. пробвай да хванеш главата с клещи резачи и върти
Опитай да развиеш само двете винтчета които държат самия фар към гривната! Намират се от двете страни на капачката за достъп до крушката. Шанса да развиеш успешно трите винта които държат стойката на фара за мъгла към бронята, са почти нулеви!
И все пак не мога да разбера какви болтове развиваш по бронята!?! За да свалиш халогена трябва да развиеш 3-4 винтчета с кръстата отверка и целия халоген слиза...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
И все пак не мога да разбера какви болтове развиваш по бронята!?! За да свалиш халогена трябва да развиеш 3-4 винтчета с кръстата отверка и целия халоген слиза...
Халогена е хванат на един болт отпред откъм стъклото му и два болта навити в тялото му през бронята. За да се свалят последните два се заляга отдолу. Заблудата на колегата идва от това, че всъщност не са хванати в пластмаса, а в месинг. И там от влага, кал и прочие клеясват прекрасно. Решението е да се разпробие главата, а после вече демонтиран - да се мисли как да се възстанови всичко. Иначе за да свали самите халогени (без гривните) трябва да свали цялата броня.
И аз имах съшия проблем, реши се с обилно пръскане с WD-40 от вътрешната страна (на канал), леко зарязване с флекс на самата глава на болта (беше звезда и се заобли), яко напън и псувни (разбира се) :D и стана . В последствие смени и четирите болта (на двата фара) с нови с инбузни глави .
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Опитай да направиш малък разрез на главата,толкова че да сложиш здрава права отвертка и да пробваш пак да го развиеш.Ако ли не стане и така,режи главата на болта и после мисли как ще го захванеш отново.Може да го пробваш обикновен болт с гайка отгоре,самонарезна видия примерно,варианти колкото искаш.Направи го така,както сметнеш за добре.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Опитай да направиш малък разрез на главата,толкова че да сложиш здрава права отвертка и да пробваш пак да го развиеш.Ако ли не стане и така,режи главата на болта и после мисли как ще го захванеш отново.Може да го пробваш обикновен болт с гайка отгоре,самонарезна видия примерно,варианти колкото искаш.Направи го така,както сметнеш за добре.
Именно, а ако се наложи цялостно отрязване на главата не се коси. Един път извадиш ли го фара все ще можеш на спокойствие да развиеш остатъка от болта с резбата.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
В крайна сметка излезе болта с мъки развъртяхме го с някакви клещи който стягат, утре ще купя нови 2 болта за под бронята да ги сменя .. дайте идей какви да бъдат че ако се наложи да го вадя пак халогена да няма толкова мъки
Коментар