Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с болт :Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с болт :Д

    Колеги трябва да си сменя единият халоген ... неска тръгнах да развивам болтовете да сваля стария стихнах до тези под бронята развих единия с много зор дойде ред на другия обача няма мърдане ... даже болта се заглади дайте идея какво да правя
    Fiat Brava ELX 1.6 16V

    #2
    каква е колата, в какво е навит загладеният болт, в пластмаса или метал ? колко мм е ? с какво го развива, че го заглади.. пробвай да хванеш главата с клещи резачи и върти

    Коментар


      #3
      Brava е колата болта да е около 5 - 7 см и е навит в пластмаса мачих го с кръстата отверка с обикновенна но няма мърдане
      Fiat Brava ELX 1.6 16V

      Коментар


        #4
        хващай го с клещи и върти, ако имаш ВД, опръскай наоколо

        Коментар


          #5
          пробвах и с клещи но не става
          Fiat Brava ELX 1.6 16V

          Коментар


            #6
            Легни и му срежи главата с ракетка.После ще навиеш друга видия.
            FIAT BRAVO 1.6
            FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
            LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

            Коментар


              #7
              Опитай да развиеш само двете винтчета които държат самия фар към гривната! Намират се от двете страни на капачката за достъп до крушката. Шанса да развиеш успешно трите винта които държат стойката на фара за мъгла към бронята, са почти нулеви!

              Коментар


                #8
                Ами то всъщност няма да смеям крушката а целият халоген защото стъклото му е счупено
                Fiat Brava ELX 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  И все пак не мога да разбера какви болтове развиваш по бронята!?! За да свалиш халогена трябва да развиеш 3-4 винтчета с кръстата отверка и целия халоген слиза...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #10
                    kiselo написа:
                    И все пак не мога да разбера какви болтове развиваш по бронята!?! За да свалиш халогена трябва да развиеш 3-4 винтчета с кръстата отверка и целия халоген слиза...
                    Халогена е хванат на един болт отпред откъм стъклото му и два болта навити в тялото му през бронята. За да се свалят последните два се заляга отдолу. Заблудата на колегата идва от това, че всъщност не са хванати в пластмаса, а в месинг. И там от влага, кал и прочие клеясват прекрасно. Решението е да се разпробие главата, а после вече демонтиран - да се мисли как да се възстанови всичко. Иначе за да свали самите халогени (без гривните) трябва да свали цялата броня.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      та с една дума да режа главата на болта ли
                      Fiat Brava ELX 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        И аз имах съшия проблем, реши се с обилно пръскане с WD-40 от вътрешната страна (на канал), леко зарязване с флекс на самата глава на болта (беше звезда и се заобли), яко напън и псувни (разбира се) :D и стана . В последствие смени и четирите болта (на двата фара) с нови с инбузни глави .
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #13
                          drnkk написа:
                          та с една дума да режа главата на болта ли
                          Опитай да направиш малък разрез на главата,толкова че да сложиш здрава права отвертка и да пробваш пак да го развиеш.Ако ли не стане и така,режи главата на болта и после мисли как ще го захванеш отново.Може да го пробваш обикновен болт с гайка отгоре,самонарезна видия примерно,варианти колкото искаш.Направи го така,както сметнеш за добре.
                          Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                          KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                          Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                          Коментар


                            #14
                            Racer GT написа:
                            drnkk написа:
                            та с една дума да режа главата на болта ли
                            Опитай да направиш малък разрез на главата,толкова че да сложиш здрава права отвертка и да пробваш пак да го развиеш.Ако ли не стане и така,режи главата на болта и после мисли как ще го захванеш отново.Може да го пробваш обикновен болт с гайка отгоре,самонарезна видия примерно,варианти колкото искаш.Направи го така,както сметнеш за добре.
                            Именно, а ако се наложи цялостно отрязване на главата не се коси. Един път извадиш ли го фара все ще можеш на спокойствие да развиеш остатъка от болта с резбата.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #15
                              В крайна сметка излезе болта с мъки развъртяхме го с някакви клещи който стягат, утре ще купя нови 2 болта за под бронята да ги сменя .. дайте идей какви да бъдат че ако се наложи да го вадя пак халогена да няма толкова мъки
                              Fiat Brava ELX 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X