Днес за първи път карах Тойота Селика ... Много се зарадвах ... оставиха ми ключовете и ме оставиха около 5 минути да покарам ... НО ... 3 пъти ми изгасна !!! Има доста възможни причини, като май всичките са основателни ...Според мен те са тези:1. Климатика работеше и леко я спъваше2. Климатика шумеше и не чувах двигателя3. Климатика беше прекалено сложен и неможах да намеря как се спира 4. Свикнал съм на тежестта на педалите на чинкуечентото (понеже е без хидравлики и т н, а само със серво на спирачките) ... Това беше причината да отпускам съединителя малко по-рязко ...5. Педала за газта е много мек и като го натисна леко форсираше доста здраво ... И затова гледах да тръгвам с малко газ, за да не форсирам ...та кажете ми ... Причините основателни ли са, или просто аз немога да карам ? Досега от 2-3 години не бях гасил кола ... Вчера карах Хонда Сивик V-tech 4х4 и не ми изгасна... освен това карах и ситроен берлинго (първия дизел, който съм карал) и той също не ми угасна ... Благодаря за отговорите (ако има такива )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MНОГО МЕ Е СРАМ !!!
Collapse
X
-
Не се притеснявай, няма нищо ненормално в това да угасиш непознат автомобил. Не знам за хондата, ама дизелът не е никакъв критерий. То се иска старание да угасиш дизеляк...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
-
vesko написа:Не се притеснявай, няма нищо ненормално в това да угасиш непознат автомобил. Не знам за хондата, ама дизелът не е никакъв критерий. То се иска старание да угасиш дизеляк...
Коментар
-
everton написа:не са ти свикнали краченцата колега. като покараш различни автомобили, като навъртиш малко километри и като се качиш на непознат автомобил след две три натискания на педалите всичко ще е наред.
Коментар
-
Тва ми напомня за моя случай. Преди да си купя пунто-то, карах една жигула. Като купих пунтото и го карах 1 година и ми се наложи един път да слезна да преместя жигулата пред блока. Леле .. мъка. Свикнах на малкия волан на пунто-то .. и тоя големия на жигулата ми беше ...в стил ХАЙДЕ НА КОМБАЙНА. Да не говорим с педала за газ-та какво се случваше Буталата щяха да изкочат Ужас .. сигурно за едно паркиране отиде 1 литър бензин
Коментар
-
The_Wicker_Man написа:Тва ми напомня за моя случай. Преди да си купя пунто-то, карах една жигула. Като купих пунтото и го карах 1 година и ми се наложи един път да слезна да преместя жигулата пред блока. Леле .. мъка. Свикнах на малкия волан на пунто-то .. и тоя големия на жигулата ми беше ...в стил ХАЙДЕ НА КОМБАЙНА. Да не говорим с педала за газ-та какво се случваше Буталата щяха да изкочат Ужас .. сигурно за едно паркиране отиде 1 литър бензин
Коментар
-
Re: MНОГО МЕ Е СРАМ !!!
kiler_4o написа:Днес за първи път карах Тойота Селика ... Много се зарадвах ... оставиха ми ключовете и ме оставиха около 5 минути да покарам ... НО ... 3 пъти ми изгасна !!! Има доста възможни причини, като май всичките са основателни ...Според мен те са тези:1. Климатика работеше и леко я спъваше2. Климатика шумеше и не чувах двигателя3. Климатика беше прекалено сложен и неможах да намеря как се спира 4. Свикнал съм на тежестта на педалите на чинкуечентото (понеже е без хидравлики и т н, а само със серво на спирачките) ... Това беше причината да отпускам съединителя малко по-рязко ...5. Педала за газта е много мек и като го натисна леко форсираше доста здраво ... И затова гледах да тръгвам с малко газ, за да не форсирам ...та кажете ми ... Причините основателни ли са, или просто аз немога да карам ? Досега от 2-3 години не бях гасил кола ... Вчера карах Хонда Сивик V-tech 4х4 и не ми изгасна... освен това карах и ситроен берлинго (първия дизел, който съм карал) и той също не ми угасна ... Благодаря за отговорите (ако има такива )ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ами не би трябвало, но се получи така ... а селиката е от последния модел, не си спомням коя година ама като я взе беше още поръчкова и беше $50000 ...Ама и свикнах тогава след 2-3 кръгчета, де ... иначе сега се надявам да пробвам RAV-4, пак на същия човек, един микробус Ивеко, който ако някой с уно примерно иска може да се пробва срещу него на божурище ... няма да е за първи път .,.. с него са победили опел кадет капка ... Ако някой иска може да ми пише лс и ще говоря с някой колега от шофьорите ... само имайте предвид, че все пак това е микробус, да не ми дойдете с някое браво 2,0 20 клапана и да слагате бинокъл, за да видите буса ...
Коментар
-
хи хи хи, с напредването на егн-то и изминатите километри ще свикнеш на всичко, аз един път ми се наложи да прибирам газ-ка почти без съединител, че нещо се скапа и съм сменял скорости почти само на обороти.....но като покара човек и свиква с всичко.....иначе верно си има разлика де с пълните хидравлики по управлението, така че небой сеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар