Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ - спешно необходим ми е съвет!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ - спешно необходим ми е съвет!!!

    Става въпрос за следният казус: Рено Меган (произведено 10.9 внесено от Германия преди 10 дни има проблем с регистрацията в КАТ. При вноса всичко е било О.К. След това е платено ДДС-то в законовия 5-дневен срок. Изчакани са 5 дни докато документите от митница Свищов отидат в КАТ В. Търново и от там започват проблемите при регистрацията. Номера на купето на Рено се намира залепен на една лепенка на средната колонка от дясната страна. Оказва се, че КАТ не уважава тази лепенка и иска да види набит номер върху самото шаси. Колата отива в сервиз на Рено за да открият къде има набит номер на купето. Оказва се, че такъв трябва да има на "легена" на резервната гума в багажника. След дълго търкане и последващо едва ли не микроскопско изследване в сервиза стигат до извода, че "легена" е сменян вероятно след удар. Проверката от полиция показва, че автомобил с този номер на купе и двигател не се издирва от Интерпол. В КАТ обаче категорично отказват да регистрират автомобила само по номера за шаси от лепенката. Според закона - цитиран в КАТ от шефа на криминална полиция (аз не съм го чел и не знам дали е така) кола, която няма набит номер на купето се конфискува в полза на държавата и трябва в двуседмичен срок считано от днес 16.08.06 да се оправи този проблем.Моля, помогнете със съвет какво може да се направи??? Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация??? Или може би да е чувал от познати или приятели, които са имали такъв проблем - какво се прави???Предварително благодаря на всички!
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    #2
    Не искам да те плаша колега но проблема е много сериозен една вектра от най стария модел вече седи в кат търново към 3 години и то защото едната буква от номера на рамата е бита 1 мм по високо от другите колата е внесена също съвсем редовно и се знае че една от италианските партиди вектри са с подобен проблем даже сме регистрирали таквиа преди тва но за тая се запънаха и си гние някъде из гаражите им. При теб май е доста по тежко положението.

    Коментар


      #3
      Услушват се за пари според мен!С почерпка и мили очи всичко става! Но все пак това го ползвай като последен вариант за да не се обърне с/у теб!
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Ето как точно е в закона :Чл. 7. (1) Превозните средства, на които не може да се установипоставеният от производителя идентификационен номер (VIN), не се регистрират. (2) Превозните средства по ал. 1 и документите за тях се задържат и сеуведомяват съответните органи. (3) За случаите по ал. 1 и 2 се уведомява писмено НПП - ДНСП. (4) Направление "Пътна полиция" - ДНСП, води на централен отчетустановените случаи на превозни средства с изменен автентиченидентификационен номер (VIN). (5) Наличието на възстановен идентификационен номер (VIN) се отбелязва всвидетелството за регистрация и носителя на информация по отчета.Опитвам се да намеря тези стандарти 1. БДС ISO 3779, Пътни превозни средства. Номер за идентифициране на превозните средства (VIN). Съдържание и структура, 1996.2. БДС ISO 4030, Пътни превозни средства. Номер за идентифициране на превозните средства (VIN). Разположение и начини за закрепване, 1996.но не успявам все още.Там трябва да се прочете какви са изискванията към VIN.

        Коментар


          #5
          peho написа:
          Ето как точно е в закона :Чл. 7. (1) Превозните средства, на които не може да се установипоставеният от производителя идентификационен номер (VIN), не се регистрират. (2) Превозните средства по ал. 1 и документите за тях се задържат и сеуведомяват съответните органи. (3) За случаите по ал. 1 и 2 се уведомява писмено НПП - ДНСП. (4) Направление "Пътна полиция" - ДНСП, води на централен отчетустановените случаи на превозни средства с изменен автентиченидентификационен номер (VIN). (5) Наличието на възстановен идентификационен номер (VIN) се отбелязва всвидетелството за регистрация и носителя на информация по отчета.Опитвам се да намеря тези стандарти 1. БДС ISO 3779, Пътни превозни средства. Номер за идентифициране на превозните средства (VIN). Съдържание и структура, 1996.2. БДС ISO 4030, Пътни превозни средства. Номер за идентифициране на превозните средства (VIN). Разположение и начини за закрепване, 1996.но не успявам все още.Там трябва да се прочете какви са изискванията към VIN.
          Работата е дебела От казаното до тук разбирам, че ще конфискуват колата ..... Така ли е или се лъжа???Възможно ли е по официален път да стане възстановяване на номера. Явно неофициалното е трябвало да стане (ако се е знаело) преди да се отиде в КАТ....Въобще има ли някакъв изход от ситуацията или държавата ще глътне ДДС-то и кола за 3500 евро???
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #6
            Опитай и ти да потърсиш тези двата стандарта,за да се види там какви са изискванията към номера,къде и по какъв начи трябва да е отбелязан.Дали там изрично пише че трябва да е набит някъде по рамата.Другото за което си мисля е да се пита официялно в Рено.А това за 14 дневният срок,това е срока в който трябва да се регистрира след като са готови митническите документи,иначе има глоба за закъснението.Трябва хубаво да се проучат нещата.Между другото защо във Велико Търново се регистрирва колата,гледам че си от Русе?

            Коментар


              #7
              Като гледам какво си писал, бих пренабил номера на друго място и бих казал, че "просто номера на тоя модел е набит другаде".Освен това преди пренабиването бих разглобил цялата кола за да търся номер. Както каза, това е кола за 3500 евро и бих го направил.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                peho написа:
                .....Между другото защо във Велико Търново се регистрирва колата, гледам че си от Русе?
                Колата не е моя, а на близък човек, но и аз така се впрегнах, че все едно е моя.....
                geshabeli написа:
                Като гледам какво си писал, бих пренабил номера на друго място и бих казал, че "просто номера на тоя модел е набит другаде". Освен това преди пренабиването бих разглобил цялата кола за да търся номер. Както каза, това е кола за 3500 евро и бих го направил.
                Май се появява светлинка в края на тунела (дано не е бързия влак ), но ще пиша, когато има резултат.
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  Това, което изглеждаше като светлинка в тунела се оказа бързия влак....... Ставаше въпрос да се допише от митницата, че колата няма набит номер т.е. така влиза в България, а не че тук е унищожен. Това естествено беше направено.Да ама от КАТ В. Търново си знаят тяхната - никаква регистрация за кола без набит номер и това е..... Сега остава единствената възможност колата да бъде изнесена обратно и да бъде върната там където и е правен последния технически преглед (TUV) и там срещу заплащане естесвено могат да набият номер ......Другият вариант е колата да стои три години в гараж и после се подаваше молба за незнам какво си ..... абе един вид да признаят, че няма номер и да набият тук..... Нещо от този род беше, но него запомних добре.Общо взето доста главоболия за напред се очакват......
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #10
                    Може да се повторя но...набий си един номер и толкоз! Някъде на скрито, примелрно под задната седалка звучи добре.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар

                    Working...
                    X