Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бой за евтино гориво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Грешка ! имах в предвид 1000 литра и попогрешка написах 1тон.Иначе да цената която съм написал е за 1000 ЛИТРА не за 1 ТОН.И пак печалбата е 20ст.Много мразя да споря за глупости ама айде ще си изгубя малко от времетоЦена на ЛУКойл на дребно в сайта имА95 2.69лв/литърА98 2.85лв/литърДизел 2.74лв/литърЦена на едро от петролните бази А 95 2594.40лв за 1000 литра - 2.59литър. Хммм 10ст. печалба Явно бензина наистина не се купува толкова многоА 100 2667.60 за 1000 литра 2.67лв/литър ~ 20ст. на литър е по скъп 98 бензина на дребно от 100октановияДизел 2512.80лв за 1000литра 2.51лв/литър - Явно съм много тъп и немога да смятам... Спирам да коментирам и да си отварям устата няма смисъл само да си драскам клавиатурата и да си хабя ставите на пръстите край

    Коментар


      #17
      Все пак - откъде вземаш тази цена за 1000 литра?

      Коментар


        #18
        Както сте тръгнали, сметнете и колко струва изграждането и функционирането на бензиностанция, че да решим при еди-какъв-си оборот, каква трябва да е надценката. После ако е толкова примамливо - със сметките право в банката :D Не че много ме кефят търговците, ама чуждото все е по-лесно...
        Brava 1.6 16V 103hp

        Коментар


          #19
          steven написа:
          Както сте тръгнали, сметнете и колко струва изграждането и функционирането на бензиностанция, че да решим при еди-какъв-си оборот, каква трябва да е надценката. После ако е толкова примамливо - със сметките право в банката :D Не че много ме кефят търговците, ама чуждото все е по-лесно...
          Нали? Всеки гледа цените на едро на Лукойл и не се пита "абе, как се продават 1000 литра?". Никой не си прави и сметката, че 1000 литра е крайно неизгодно да ги транспортираш, а трябва да купиш поне 5000 или там колкото е една цистерна + по толкова от останалите горива. Изграждане на бензиностанция по стандарт на OMV преди 10 години излезе около милион. Мой приятел беше известно време управител - твърдеше, че има дни в които от магазина към бензиностанцията има повече печалба отколкото от горивата, а тогава горивата бяха около 2 - 2.20....
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            the_game написа:
            Грешка ! имах в предвид 1000 литра и попогрешка написах 1тон.Иначе да цената която съм написал е за 1000 ЛИТРА не за 1 ТОН.И пак печалбата е 20ст.Много мразя да споря за глупости ама айде ще си изгубя малко от времетоЦена на ЛУКойл на дребно в сайта имА95 2.69лв/литърА98 2.85лв/литърДизел 2.74лв/литърЦена на едро от петролните бази А 95 2594.40лв за 1000 литра - 2.59литър. Хммм 10ст. печалба Явно бензина наистина не се купува толкова многоА 100 2667.60 за 1000 литра 2.67лв/литър ~ 20ст. на литър е по скъп 98 бензина на дребно от 100октановияДизел 2512.80лв за 1000литра 2.51лв/литър - Явно съм много тъп и немога да смятам... Спирам да коментирам и да си отварям устата няма смисъл само да си драскам клавиатурата и да си хабя ставите на пръстите край
            Аз лично не мога да те разбера?!? Искаш бензиностанциите да работят на загуба или без печалба ли?20 стотинки НЕ Е "печалбата", а "надценката". В тая надценка от 20 ст са включени:-транспорт на горивото от базата до бензиностанцията;-вноска по заема към банката, отпуснат за строеж/купуване на бензиностанцията;-вноска по заема към банката, отпуснат за задължителните от онзи ден фискални нивомери;-осигурителни вноски за всички работещи на бензиностанцията-пари за заплати на работещите;-пари за заплащане на ел.енергията за помпите, без които бензиностанцията просто не може да работи;-пари за отопляване на бензиностанцията през зимата;-друго, за което не се сещам в момента (например абонаментна поддръжка на фискалните устройства, пари за ремонти-печалба за собственикаКакто можеш да се досетиш, в тези 20 стотинки последното перо е не-повече от 3-4 стотинки.

            Коментар


              #21
              Абе хора вие някви слабоумни ли стеее, неможете да четете ли? Или има друг ограничаващ фактор???????????Казах, че спирам да коментирам по какъвто и да е казус.ОПРАВЯЙ ТЕ СЕ.Въпроса беше друг, ама явно е трудно да помисли човек.Какво се коментираше на предишната страница а ??? ОТВОРКОВЦИ какво????????????????????Дали навтата е "кръщавана" за да я продават с 8-10ст. по евтино. Ама и това ви е трудно сигурно да си отговорите ама се заяждате и се правите на най-големите разбирачи. РЕЗИЛ РЕЗИЛ това е ... (не слагам всички в кюпа )Ама неее вие почнахте да смятате колко лв било да си отвориш бензиностанция.*HINT* Собственика на бензиностанцията, може одаааавна да си я е избил, вече да не плаща заем и т.н.
              jenshen73 написа:
              steven написа:
              Както сте тръгнали, сметнете и колко струва изграждането и функционирането на бензиностанция, че да решим при еди-какъв-си оборот, каква трябва да е надценката. После ако е толкова примамливо - със сметките право в банката :D Не че много ме кефят търговците, ама чуждото все е по-лесно...
              Нали? Всеки гледа цените на едро на Лукойл и не се пита "абе, как се продават 1000 литра?". Никой не си прави и сметката, че 1000 литра е крайно неизгодно да ги транспортираш, а трябва да купиш поне 5000 или там колкото е една цистерна + по толкова от останалите горива. Изграждане на бензиностанция по стандарт на OMV преди 10 години излезе около милион. Мой приятел беше известно време управител - твърдеше, че има дни в които от магазина към бензиностанцията има повече печалба отколкото от горивата, а тогава горивата бяха около 2 - 2.20....
              Чак пък никой....

              Коментар


                #22
                the_game написа:
                Абе хора вие някви слабоумни ли стеее, неможете да четете ли? Или има друг ограничаващ фактор???????????Казах, че спирам да коментирам по какъвто и да е казус.ОПРАВЯЙ ТЕ СЕ.Въпроса беше друг, ама явно е трудно да помисли човек.Какво се коментираше на предишната страница а ??? ОТВОРКОВЦИ какво????????????????????Дали навтата е "кръщавана" за да я продават с 8-10ст. по евтино. Ама и това ви е трудно сигурно да си отговорите ама се заяждате и се правите на най-големите разбирачи. РЕЗИЛ РЕЗИЛ това е ... (не слагам всички в кюпа )Ама неее вие почнахте да смятате колко лв било да си отвориш бензиностанция.*HINT* Собственика на бензиностанцията, може одаааавна да си я е избил, вече да не плаща заем и т.н.
                Да четем можем. Ти обаче определено не можеш да пишеш.Намирам за ненужно да споря с човек, който не се е научил да пише правилно на родния си език. Просто няма какво да ми каже.А по темата - както съм писал и по-горе - винаги един търговец на горива ще намери от къде да свали цената, ако иска. Не е задължително да "кръщава". 10 стотинки на 2.70 са 3.7%. Достатъчно е вместо 1 литър да ви зарежда по 0.963 литра - това е в рамките на допустимата търговска грешка.

                Коментар


                  #23
                  ЕЕеее ама бях на 100% сигурен, че ще се заядеш за грешки.Това си е като неписано правило по форумите :D :D :DПак ти казвам не е задължително търговеца да лъже КЛИЕНТИТЕ за да продава на тази цена.И аз спирам да споря. Пишете си каквото искате

                  Коментар


                    #24
                    Доста извън темата, но принципа е същия. Дали ще печелиш от малки обороти и висока надценка или от големи обороти и ниска надценка, няма много голямо значение за търговеца.В единия случай работиш малко, а в другия работиш много.Другата страна на медала е, че при малка надценка и качествен продуст печелиш все повече клиенти, като прибираш клиентите на другите. В България, ако се работи по този начин имаш работа, много клиенти, но и много врагове. Най-малкото, което може да се случи на собственика, е да си спечели омразата на конкуренцията.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #25
                      Относно транспортните разходи на бензиностанциите за доставката им на гориво то би следвало най евтино горивото да бъде в Бургас, защото Нефтохима е там , а най скъпо да бъде във Видин и Силистра Ама не е нали ?
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #26
                        nikolovvd написа:
                        Доста извън темата, но принципа е същия. Дали ще печелиш от малки обороти и висока надценка или от големи обороти и ниска надценка, няма много голямо значение за търговеца.В единия случай работиш малко, а в другия работиш много.Другата страна на медала е, че при малка надценка и качествен продуст печелиш все повече клиенти, като прибираш клиентите на другите. В България, ако се работи по този начин имаш работа, много клиенти, но и много врагове. Най-малкото, което може да се случи на собственика, е да си спечели омразата на конкуренцията.
                        Сваляйки цените на оборотна стока можеш да изпаднеш в друга крайност "тоя я кръщава"... и сещаш се - тема от 5 страници в автомобилен форум. Когато продаваш хляб - продавай го на цената на останалите, а ако искаш слагай трици в него (по-полезен ще е, но все някой ще мрънка), а когато продаваш горива - не сваляй повече от стотинка-две - така всички ще казват - "ей на, тоя иска клиенти за това е свалил леко"...
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          коцев написа:
                          Относно транспортните разходи на бензиностанциите за доставката им на гориво то би следвало най евтино горивото да бъде в Бургас, защото Нефтохима е там , а най скъпо да бъде във Видин и Силистра Ама не е нали ?
                          Ми не е баш така, Коцев, макар принципно да си прав.А не е, защото някои от Нефто-базите са свързани с Нефтохим чрез тръби, и транспортните им разходи са близки до нула.Такава е базата в Сливен, например (която обаче се води Държавен резерв и не се ползва).А в Благоевград се поддържа по-ниска цена, щото иначе тамошните бензинаджии ще хукнат през глава да зареждат от Солун.Пазарна конюнктура.

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            Как направи това изчисление? Цената на едро, най-ниска, която е обявена на сайта на Лукойл в момента е 2576.40 на ПБ Благоевград, франко превозно средство пред склада на Лукойл
                            Купувачите на едро от Лукойл - получават според месечното количеството което купуват - допълнителни отстъпки по 20-30 лева от цената на ХЕКТО ЛИТЪР - тоест това 2576 го смятай 2546.
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #29
                              Бреййййй.... какви горканчовци били в петролния бизнес....То да ги ожали човек бре.... Голи, боси, окъсани и оръфани ходят бре...Дайте да имнаправим една дарителска кампания да ги подпомогнем бре.
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #30
                                Че ние я правим тая дарителска кампания вече, не знаеш ли? Сега ако ги глобят за картел 10% от оборота това щяло да се компенсира с повишаване на цената.

                                Коментар

                                Working...
                                X