Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Закона за ксенона в сила ли е ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ivandd написа:
    Еми то щом трябва да спират от движение колите с ксенон който не е заводски трябва да спират и тези, които не са със заводски газови и метанови уредби. Не трябва и да гледаме цифрова телевизия с външни цифрови приемници а само на тв с тунери за такава и изобщо по логиката на някои хора тук във форума всичко трябва да е фабрично. Колеги запомнете, че всичко което е фабрично някога е било ново и не е харесвало на много хора като вас дървени философи. След 15 може би 20 години коли с халогенни крушки на фаровете изобщо няма да се произвеждат. Халогенните крушки имат много минуси в сравнение с ксеноновите, така че това е бъдещето на фаровете. Писна ми да слушам изказвания от "специалисти" как на еди кой си фаровете заслепяват щото ксенона му не бил фабричен еми не е вярно, заслепява защото не са му правилно регулирани фаровете. И тая вълшебна машина на кат дето разпознавала дали ксенона е фабричен реално измерва какво петно от пътя осветяват фаровете на автомобила и след петното дали има останала разсеяна светлина и колко. Мен също са ме заслепявали със ксенон светещ право напред, но това не ме кара да мисля че ксенона е виновен за това, виновен е малоумника, който е вдигнал фаровете си толкова високо. Не бъркайте нещата. С фарове с халогенни крушки също толкова успешно може да те заслепи някой само, че светлината е по-слаба и много хора са свикнали да бъдат заслепявани от такива светлини.
    Много правилно изказване, колега!Най-зверското и дълго заслепяване в шофьорския ми стаж е именно от нерегулирани фарове с халогенна крушка ... идиота кара зад мен от разклона за Перник на околовръстното до изхода за Варна ... не беше с ксенон, определено ... просто си беше идиот и фаровете му осветяваха преминаващите самолети
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #47
      Истината е че българина го интересува едно - той да вижда. Реглажа на фарове не го правят така че да не заслепява насрещния, щото ако го направят така няма да вземат максимума като видимост. И затова дай напред да свети, да виждам аз, па другия насреща няма да го мисля я. Затова и в града масово се кара на дълги даже на перфектно осветени улици, а извън града ти му святкаш святкаш, оня не превключва. Че що да превключва?! Къф си ти!? Ти мене уважаваш ли ме!? Тогаз не ми прави забележка!И другото - да вземат малко по-качествени материали да ползват за маркировка де...хората ползват бои дето нощем светят, а във Варна малко да намокри и маркировка не виждаш, да не говорим през нощта. Прибират кинтите тъпаците и боядисват с водни боички.

      Коментар


        #48
        avvasilev написа:
        Много правилно изказване, колега!Най-зверското и дълго заслепяване в шофьорския ми стаж е именно от нерегулирани фарове с халогенна крушка ... идиота кара зад мен от разклона за Перник на околовръстното до изхода за Варна ... не беше с ксенон, определено ... просто си беше идиот и фаровете му осветяваха преминаващите самолети
        Що не го пусна да те мине® и не му пусна дълги ?Имам и крушки и баласти, но някак си определено фара на либрата не ми се струва подходящ за ксенон (не заради това, че е рефлекторен, а самата му конструкция, иначе дреме ми, че е рефлектрорен), терсене ми е вечер, но ...
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          Чаве, иди на произволни 2-3 пункта и инвестирай по 5 лв да ти регулират фаровете и ще се поразиш какви резултати ще постигнат. Аз ходих на 4 места, на 3 от тях ми регулираха фаровете с колата под наклон или уреда под наклон, на 4-тото направиха единия фар да свети на около 2 метра над нивото му на разстояние 10 м от стената... Е, сам си ги направих в подземния гараж спрямо схемата дадена за регулиране.

          Коментар


            #50
            ivandd написа:
            Еми то щом трябва да спират от движение колите с ксенон който не е заводски трябва да спират и тези, които не са със заводски газови и метанови уредби. Не трябва и да гледаме цифрова телевизия с външни цифрови приемници а само на тв с тунери за такава и изобщо по логиката на някои хора тук във форума всичко трябва да е фабрично. Колеги запомнете, че всичко което е фабрично някога е било ново и не е харесвало на много хора като вас дървени философи. След 15 може би 20 години коли с халогенни крушки на фаровете изобщо няма да се произвеждат. Халогенните крушки имат много минуси в сравнение с ксеноновите, така че това е бъдещето на фаровете. Писна ми да слушам изказвания от "специалисти" как на еди кой си фаровете заслепяват щото ксенона му не бил фабричен еми не е вярно, заслепява защото не са му правилно регулирани фаровете. И тая вълшебна машина на кат дето разпознавала дали ксенона е фабричен реално измерва какво петно от пътя осветяват фаровете на автомобила и след петното дали има останала разсеяна светлина и колко. Мен също са ме заслепявали със ксенон светещ право напред, но това не ме кара да мисля че ксенона е виновен за това, виновен е малоумника, който е вдигнал фаровете си толкова високо. Не бъркайте нещата. С фарове с халогенни крушки също толкова успешно може да те заслепи някой само, че светлината е по-слаба и много хора са свикнали да бъдат заслепявани от такива светлини.
            Пич, не сравнявай газова уредба, проектирана и сандартизирана з работа с газ, със рефлекторен фар проектиран за рушка с определена сила на светлината. Що не си натъпчеш метан в бутилка за пропан-бутан ??? Това с фаровете е аналогично, само дето не гърми. Не се мисли за голям герой, като заслепяваш насрещните водачи с кирлив ксенон на рефлекторни фарове с релефно стъкло, че звучи тъпо вече. Сложи си фарове проектирани да работят със ксенонови крушки и няма да ти се сърдя въобще, ама да ми светиш вечр като изоглавен ... http://forums.mbclub.bg/topic/13469-...очетете малко и зарежете рекламите, които Ви убеждават колко са прекрасни и безопасни ксеноните на к’ъвто и да е фар !
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #51
              Всеки може сам да си прецени. Аз не ги махам, защото за мен те ми гарантират видимост и ми помагат, т.е. за мен и моята безопасност на пътя са нещо положително. Регулирани са правилно. Градско ги карам винаги в най-долна позиция на ел.регулирането. Извънградско една идея по-високо. Това е. Никой не ми присветка. Когато ни направят пътища като в Швеция, осветени целогодишно и без възможност по тях да се движат каруци, хора, коне, крави, овце и всякакви такива, ще ги махна и ще сложа пак обикновените крушки. А иначе няма проблем в бутилка за метан да се вкара пропан бутан. :D Обратното е кофти.
              KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
              Land Rover Discovery 2.5TD '94
              EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
              EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
              EX: Fiat Regata 1.7D '84

              Коментар


                #52
                emzo написа:
                avvasilev написа:
                Много правилно изказване, колега!Най-зверското и дълго заслепяване в шофьорския ми стаж е именно от нерегулирани фарове с халогенна крушка ... идиота кара зад мен от разклона за Перник на околовръстното до изхода за Варна ... не беше с ксенон, определено ... просто си беше идиот и фаровете му осветяваха преминаващите самолети
                Що не го пусна да те мине® и не му пусна дълги ?Имам и крушки и баласти, но някак си определено фара на либрата не ми се струва подходящ за ксенон (не заради това, че е рефлекторен, а самата му конструкция, иначе дреме ми, че е рефлектрорен), терсене ми е вечер, но ...
                В един друг форум (италауто) има снимка на фабричен ксенон на такава ланчия либра с реклектори, че на всичкото отгоре и стъклото е набраздено даже.Разгледай там.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #53
                  @ivandd колега специалист, моля те не пиши повече такива изказвания, ще ти се смеят и децата от детската градина. Още повече обиждаш инженерите които проектират фарове за ксенон..... Няма нужда да откриваш топлата вода.П.С. Либра има фабрично с ксенон, но там фара не е разделен на две части и стъклото е малко по различно. Като цяло обаче Либра с ксенон не заслепява и то защото фара е на 90% същият като ксеноновият.Лакирай стъклата ако е паднал лака и са матирали, почисти рефлекторите и ще се родиш :D http://www.youtube.com/watch?v=-EP9ESSwhPQ

                  Коментар


                    #54
                    Колеги много се извинявам но мисля, че някои колеги много са се изнежили....и мене ме заслепяват разни халогенки но нито съм се оплакал нито рева по форумите, че някой ми пречи докато карам...който има проблеми със зрението, моля да не кара така сте по опасни отколкото "китайските ксенончета" защо не оплювате мърлячите които карат с разхлопана предница и колите им се разглобяват по време на път и се убиват в дървета ами сега ксеноните ви виновни, че имало катастрофи, айде да сме малко реалисти. Защо не плюете джигитите които завиват без мигачи или спират посредата на платното и пускат аварийките. Защо не оплювате малоумниците които незнаят кога са с предимство и кога не сигурно повече ви се случва да ви отнемат предимство отколкото да ви заслепят със китайски ксенон. И тва за китайския ксенон че заслепявал е мако казано смешно. И Philips да сложите пак ще заслепява когато фара не е регулиран....Извинявам се ако съм обидил малко но бъдете реалисти, едва ли са толкова много ПТП-тата заради китайски ксенон......
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар

                    Working...
                    X