Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ започват нови акции

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    steven написа:
    А на които родното им място е тук какво да правят? На тях заплатите не им се вдигат автоматично
    Напълно съм наясно с тези проблеми. Последният ми софийски адрес е на Стефат Караджа. Ако не се сещаш за къде става въпрос - това е кооперацията на гърба на НАТФИЗ. София е построена за максимум 7-800 000 жители, а не за 2 000 000 с още 5-600 000 прииждащи ежедневно.В зона Б-5 всички блокове или поне по-старите, които познавам, са с подземни гаражи и наистина стоят пазни или в най-добрия случай хората си държат по-старите автомобили. Мой приятел си държи там Жигулата, която ползва само през Зимата по заснежените пътища.За заплатите темата е друга, но масово работодатели предпочитат да наемат хора, които не са софиянци, защото няма къде да ходят и бачкат за малки заплати.
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #32
      Re: Паркинги

      kluchar написа:
      Например може да сложиш колата на тротоара ако има място за минаване на пешеходципоне така е по закон не забранява Чл. 94 алинея 3 но в София решиха че не може дори и да има място .
      Ако не е разрешено от администрацията, тогава не можеш да спираш , дори и да има "място" както го наричаш

      Коментар


        #33
        Re: кола

        jenshen73 написа:
        В Зона Б5 видях поне 5 подземни паркинга стоящи празни 24/7. Не, че съм от София, но винаги съм се чудил защо готовите Ви паркинги седят празни, а около тях ако можеше и вертикално щяхте да спирате...
        За да не дават пари! И стотинка е много. Пример:Работя в района на НБУ. Намира се в близост до кръстовището на ул.Монтевидео, и ул.Нар. Хоро. Навсякъде има знаци паркирането забранено, и че нарушителите се отстраняват принудително. НИКОЙ не го е@е. Изнаспирали от двете страни, така че са оставили ул. Народно Хоро само на една лента. А тази улица по принцип е с доста движение, маршрутки и т.н. Значи толкова съм псувал там, идвало ми е да сляза, и да им изпочупя огледалата на всичките (маршрутките го правят в движение!). Висял съм по 10-15 минути, защото не можем да се разминем, и докато се разберем, кой накъде.....А наоколо има 3 огромни паркинга за 2 лева цял ден, ЦЯЛ ДЕН! И съм забелязал че повечето които паркират там са някакви кифли. Да му се не види, уж учат "по-заможни" в тоя университет, ама 2 лева за паркинг нямаме, нали. Или сме взели колата на татко, или чичкото който ни такова. Не мога да ги разбера и това е. Аз ако съм на мястото на властите, идвам на обяд, слагам по една скоба, след това слагам една масичка на тротоара и чакам.По темата, нека глобяват. Влизам в колата, колана го слагам по навик, даже ми се е случвало, посягам към него и когато съм влязъл за нещо друго, не да карам. Фаровете светват автоматично, няма лято, няма зима. Колата може и да не я мия, ама светлините и номерата ги минавам с мокра кърпа през 2-3 дена, когато е кално. По зелени площи, и тротоари не спирам. Сутринта съм дал на синя зона 3 лева. Имам работа на центъра плащам си, това е. От там насетне внимавам, пък ако сгреша, ще си нося последствията. Не че не правя нарушения, ама гледам да се съобразявам с хората и трафика около мен.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #34
          кола

          Те за това са сложили забранено паркиране да може да пълнят гушите на 2ма 3ма.Вместо да оправят улиците да ги разширят продават местата около тях и готово .Околовръстното например.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #35
            Re: кола

            nikolce написа:
            jenshen73 написа:
            В Зона Б5 видях поне 5 подземни паркинга стоящи празни 24/7. Не, че съм от София, но винаги съм се чудил защо готовите Ви паркинги седят празни, а около тях ако можеше и вертикално щяхте да спирате...
            За да не дават пари! И стотинка е много. Пример:Работя в района на НБУ. Намира се в близост до кръстовището на ул.Монтевидео, и ул.Нар. Хоро. Навсякъде има знаци паркирането забранено, и че нарушителите се отстраняват принудително. НИКОЙ не го е@е. Изнаспирали от двете страни, така че са оставили ул. Народно Хоро само на една лента. А тази улица по принцип е с доста движение, маршрутки и т.н. Значи толкова съм псувал там, идвало ми е да сляза, и да им изпочупя огледалата на всичките (маршрутките го правят в движение!). Висял съм по 10-15 минути, защото не можем да се разминем, и докато се разберем, кой накъде.....А наоколо има 3 огромни паркинга за 2 лева цял ден, ЦЯЛ ДЕН! И съм забелязал че повечето които паркират там са някакви кифли. Да му се не види, уж учат "по-заможни" в тоя университет, ама 2 лева за паркинг нямаме, нали. Или сме взели колата на татко, или чичкото който ни такова. Не мога да ги разбера и това е. Аз ако съм на мястото на властите, идвам на обяд, слагам по една скоба, след това слагам една масичка на тротоара и чакам.По темата, нека глобяват. Влизам в колата, колана го слагам по навик, даже ми се е случвало, посягам към него и когато съм влязъл за нещо друго, не да карам. Фаровете светват автоматично, няма лято, няма зима. Колата може и да не я мия, ама светлините и номерата ги минавам с мокра кърпа през 2-3 дена, когато е кално. По зелени площи, и тротоари не спирам. Сутринта съм дал на синя зона 3 лева. Имам работа на центъра плащам си, това е. От там насетне внимавам, пък ако сгреша, ще си нося последствията. Не че не правя нарушения, ама гледам да се съобразявам с хората и трафика около мен.
            Абе нещата се пооправиха вече с новите паркинги. Също и откакто почнаха на улицата зад университета, там покрай следствието мисля, от общината да пишат фишове/актове за спиране по "тротоара" и тревните площи. Малко избирателно го правят, но все пак е някакво развитие.
            In JTD I believe, in Nm I trust !

            Коментар


              #36
              Приветствам начинанието. Даже е бих предложил да купят още камери и да назначат оператори в колите със заплащане на процент от заснетите нарушители. Жалко, че ще е отново кампанийно и после всичко ще си тръгне постарому. И колеги, не мисля, че липсата на места за паркиране е извинение за нарушаване на правилника, или е извинение ама само у нас, защото се чувстваме безнаказани и много Велики от чувството, че прецакваме системата. Нема такова животно, тоя чип докато го препрограмираме май ще минат много поколения.Някой спомена за Солун. А дали в Солун спирате на забранено, ако няма места?Не исках да подхващам и темата за "Искаме паркинги". С две думи, Искаме, ама да е в центъра и без пари, щото иначе отново сме прецакани, че пълним нечия гуша, защото стоял и само събирал пари, а не било редно, понеже сме били бедни и не можем да си караме колите по възможно най-евтиния начин.
              Lupo - The Monster
              Е83 3D

              Коментар


                #37
                В Ямбол от няколко дни на различни места дебне цивилна астра с рег.Но. У 8875 .... Има камера и радар.Интересното обаче беше днес, че на булевард, на който има знак за забранено спиране, имаше паркирани няколко автомобила, а въпросния автомобил-камера беше най-отпред на редицата неправилно паркирани коли, и снимаше минаващите с превишена скорост. В същото време самият той, както и автомобилите зад него запушваха едната от лентите за движение... за тях няма ли глоби!!?! Много късно се усетих (вече бях отминал) и твърдо бях решил на връщане да спра и да ги питам що така... но на връщане вече ги нямаше там.

                Коментар


                  #38
                  Re: КАТ

                  kluchar написа:
                  Дано им изгорят камерите
                  защото ще те снимат как спираш на тротоара на Прага ли?
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #39
                    Нарушения

                    Аз и на улицата да спирам все тая то там не е Синя зона а е забранено спирането и паркирането всичко . Хубаво че много не ми се на налага да влизам баш в центъра . Има и такива бисери .-Да живееш в центъра било отговорност -демек да се плаща .-Който работи там трябва да плаща или да ходи пеша.Поне така се изразиха от общината.Разходите ако не караш колата за година са около 500лв да седи на улицата.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #40
                      Гаражите са малко ,защото повече от една трета са превърнати в магазини ,офиси или складове.За това би било редно който си е дал гаража за офис или каквото и да е друго нещо да плаща ако трябва в троен размер такса. В моя жилищен блок от 14 гаража 6 са направени на складове и пространството пред блока е задръстено от коли.
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #41
                        Коцев, прав си за гаражите, но който отива в центъра на един град по работа, не разполага с гараж на центъра, нали :D Аз живея в Русе и тук също имаме проблеми с паркирането аналогични на тези в София. Все пак софиянци да се замислят, че София не е България Баш софиянци са 20 - 30 хиляди, всичко друго са пришълци от селата, да не казвам че София е толкова голяма, щото поне 10 села са включени в територията на града. И в прованса си имаме университети и прииждащи от различни места да си търсят работа тук. Всички говорите за София, да ама като се говори само за едното село, кметьовете на другите села си мислят че при тях нещата са спокойни, пък кметя на селото в което се бунтуват си казва, то другите като мълчат, и наще ша млъкнат. Е то от това си и страдаме. Противя се на това, че си плащам данък МПС на общината, а като трябва да си свърша работата с кола по центъра, щото таква ми е работата примерно, трябва пак да им плащам. Е това не е ли нахалство ? Какво получавам насреща - нищо. Едно голямо кръгло нищо. По принцип като ходя в другите градове, винаги търся паркинг който се наблюдава, а те такива са всичките платени. За това съм съгласен, да, идвам в друг град, не съм плащал данък на тая община, нямам претенции да си платя. Ама в родния ми град, да ми налагат такива ограничения ... е..х ги у селяндурите ! Абе баровците изкарват пари от нас по тоя начин. К’во има да се лъжем ? Хората са казали : "Каквото и да ти говорят, знай че става дума за пари" Е т’ва е истината.Ич не ги е.е ония, че се пребили 50 човека по пътищата. Трее да ти вземат парите :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Това с плащането на такса за да се паркира в централната част на по-големите градове, по мое лично мнение си е жив рекет на общините. С какво централниите части са по-различни от кварталите? Вярно е, че много хора работят в институции и офиси в центъра, но платените паркинги вместо да дадат решение на проблема с големия брой МПС-та, които се опитват да спират в централните части, напротив още повече го задълбочават. Малките улички около платените паркинги стават едва проходими. Колегите от Русе могат да го потвърдят, дори една от основните улици - Борисова е забранена за спиране и престой по цялата си дължина, около 2км., но там винаги има коли. Много кофти се получава понякога при мен, тъй като жие в централната част на града и ако през деня трябва да се прибера за нещо до вкъщи, съответно пред блока няма място и за 5 мин. трябва да прибирам колата в гаража и после пак да я вадя.
                          Fiat Bravo 11'97
                          1.4 12V A/C

                          Коментар


                            #43
                            rudiem написа:
                            Това с плащането на такса за да се паркира в централната част на по-големите градове, по мое лично мнение си е жив рекет на общините. С какво централниите части са по-различни от кварталите? Вярно е, че много хора работят в институции и офиси в центъра, но платените паркинги вместо да дадат решение на проблема с големия брой МПС-та, които се опитват да спират в централните части, напротив още повече го задълбочават. Малките улички около платените паркинги стават едва проходими. Колегите от Русе могат да го потвърдят, дори една от основните улици - Борисова е забранена за спиране и престой по цялата си дължина, около 2км., но там винаги има коли. Много кофти се получава понякога при мен, тъй като жие в централната част на града и ако през деня трябва да се прибера за нещо до вкъщи, съответно пред блока няма място и за 5 мин. трябва да прибирам колата в гаража и после пак да я вадя.
                            По кварталите няма наредени кафе/магазин/сладкарница/магазин/кафе/пицария/магазин, и т.н. Центровете винаги ще са задръстени, на всеки му се налага да отиде там. По работа, или за разходка, няма значение. Затова се тръси решение на проблема, демек ограничаване на трафика. Ето ти сам казваш че на паркинга пред твоя блок, места няма. Решенията, обаче, не винаги ни радват. Синя зона добре, ама тези хора които живеят там, какво са виновни че някой инжинер преди 50 години е решил че на сграда с 50 апартамента и трябват 20 паркоместа (примерно)? Другото което е, място за молове има, за многоетажни паркинги няма?А има и трета работа, хората искат колите им да са им до г@за: точно пред входа на блока, пред работата, пред кафето,...? 50, 100 метра много ли са? Че то в София си обиколил центъра за час/два.Спомням си Витошка в София преди 10 години. Дясното платно, заето от кофи, и паркирали. Лявото заето от някой баровец или баничарка на 4-ри мигача. Останалите карат по релсите на трамвая по средата. Пешеходците щъкат навсякъде. Идилия нали
                            00' Bravo 105 JTD

                            Коментар


                              #44
                              А каква е реакцията на "държавата" ? Вместо да напрвят нещо положително, търмъчат и последния лев от хората. Никой не отива на разходка из града с кола. Хора живеещи в крайните квартали, искат да стигнат да стигнат до центъра, кой за да си купи нещо голямо, което няма как да носи на ръце или с автобус, кй с малко дете, което си има своите нужди и се оказва че трябва да плаща допълнително, защото живее в града. Ами тези дето идват от близките села да напазаруват или по друга необходимост, какво да направят ? Къде да паркират ? Тези дето живеят в едни блокове в района тази синя зона, къде да си държат автомобилите ? Защо се иска от тях да плащат допълнителни такси на общината, за това че имат автомобили ? И след като адмистрацията и големите търговски обекти са в центъра на града, защо се ограничава достъпа до тях ? Нещо не ми се връзват нещата. Може би това е пазрна икономика ? Имат нужда отидат хората до там, значи можем да им вземаме парички ... Щат не щат ще плащат
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                нарушения

                                Хубаво че моловете и по големите магазини ги правят по настрани и така се избягва влизането в и без това грозния център щото е с не по държани улици и згради .Но да си купиш нещо трябва да минеш няколко км.Така както в някой други големи градове центъра ще стане само като атракция за някой където не е го е виждал.инситуцйте ще се изместят в други квартали по достъпни.В Солун доста от големите магазините, общината не са в центъра .
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X