Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето колко струва да се направи бобина за бравото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето колко струва да се направи бобина за бравото.

    Братята китайци ги правят по 5-10 долара. Значи са по-големи специалисти. И то много пъти по-големи. Със по-малко усилия и време произвеждат аналогичен продукт.Ignition Coil For BERU 0040100029Малко подробности: - трябва да поръчате минимум 50 бройки - цена $5-$10 , сигурно зависи от количеството - сертификат за качество !!!!!! TS16949 - мостри - свободно, предполагам безплатни - произведени - Китай - изпълняват поръчката в рамките на месец - опаковка - оригинална или по искане на клиента - пазари North America,South America,Western Europe,Eastern Europe,Eastern Asia,Southeast Asia,Mid East,Africa,Oceania - гаранция 1 година ( опитайте се да получите гаранция 1 година от който и да е магазин у нас) - плащане 20% предварително http://jiaercheng.en.gasgoo.com/auto...тересно ми е колко ще излезе цената за 50 бройки доставени у нас.
    Прикачени файлове
    Bravo 1.6 / 16

    #2
    Незнам ама ако ги произвеждат тези бобини в такъв технологичен завод като този,незнам как ще си ползваш гаранцията. http://biskvitka.net/humor/17289-vis...uto-plugs.html

    Коментар


      #3
      Ами то ние и такъв завод не можем да направим. Тоя завод за 5 години ще завърти парите и ще може да си купи технологична линия. А пък ние ще продължаваме да купуваме на десеторна цена от китайците.
      Bravo 1.6 / 16

      Коментар


        #4
        При цена 10$ - гаранция Франция.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ами както знаем правят и мотор 1.6 16 за браво,така че не е изненада,че правят бобини.Скоро очаквам да сглобят и новото браво на половин цена.
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #6
            Отива производител на бобини в Китай. Намира съответните хора, правят завод. Дава им ноухау технологията за производство. Технологията гарантира качеството на бобините. Правят някаква голяма серия на смешни производствени цени. Тия бобини като се продадат в Европа си плащат не само производството ами и построяването на завода в Китай. Приключва поръчката. Да обаче в Китай е останал заводът. Останала е технологията и обучените хора. Ами какво им пречи да продължат производството по същия начин за своя сметка. Нищо не им пречи. И да ги продават в Европа например на силно конкурентни цени. Китайса бобина: - в пъти по-ниска цена - сертификат за качество - гаранционен срокОригинална бобина: - супер висока цена - не сертификат за качество ами запазена марка (за която си плащаш и се надяваш че има някакво качество) - без гаранционен срок (ако има нещо обади се ще ти я сменим ... евентуално, а пък другата ще я продадем на друг балама)
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #7
              Да де,ама китайската като се повреди до там ли ще идеш да ти я сменят или пък ще я пратиш и върнеш за своя сметка? В случая най-добре да си вземем 10 китайски и да си ги возим в багажника за всеки случай ако се повреди някоя...
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа:
                Да де,ама китайската като се повреди до там ли ще идеш да ти я сменят или пък ще я пратиш и върнеш за своя сметка? В случая най-добре да си вземем 10 китайски и да си ги возим в багажника за всеки случай ако се повреди някоя...
                При цена от $10 (15лв.) евентуалния търговец тук в България може да ти прави гаранционна цена 45лв. и като събере 3-5-10 бракувани бобини да си организира рекламациите. При цена на закупуване $5 и търговска цена 45лв. - тогава и в България няма да има проблем за гаранционният срок. Мислите в неправилна посока общо взето...
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  аз бих си взел такава бобина, ако се прави поръчка, бобините които се продават тук, не са с нищо по различни от тези там, вервайте ми.

                  Коментар


                    #10
                    Направи ми впечатление "Ignition Coil For BERU". От което разбирам - запалителна бобина за BERU - произведена за BERU. Ако някой много се интересува сигурно не е проблем да изпрати запитване за качеството, техническите параметри, кои точно стандарти покрива (европейски, американски или китайски) и какво означава че е за BERU. Освен това предлагат безплатна мостра. За да се види предварително качеството. Ако има дефектни в гаранционен срок също може да се пита какви са условията за покриване на гаранцията - кой плаща транспорта на дефектните и т.н. Има и варианти да предоставят допълнителни бройки - например 53 вместо 50 за сметка на евентуални дефектни. Винаги при такава търговия има риск и е сравним с риска да купиш нещо у нас.Освен това цената им от 5-10 долара е толкова ниска че финансовият риск да са дефектни бобините е пренебрежим в сравнение с печалбата ако са качествени.Тия братя ако са дорасли да се рекламират по Интернет и то в Европа все пак са заинтересовани да си поддържат някакъв имидж с качествени стоки вместо да продадат една партида боклуци и центробежната сила да ги изхвърли от пазара. Гледам че и в Ловеч са дошли и правят коли които са за Европа. И им слагат бобини и някакви други китайски части ...
                    Bravo 1.6 / 16

                    Коментар

                    Working...
                    X