Не ви знам какви батерии слагате, но ми е трудно да повярвам, че издържат толкова малко, ако са от сериозна марка и показват поне 1.58 В преди да бъдат сложени.
Оги, много, много си прав, обаче аз лично не се задълбочавам толкова - грабам една батерия, слагам я и газ... Слагал съм и Сони, и Максел - все тая. Кой знае колко са седяли по магазините тия батерии докато стигнат до часовника ми. Може да са произведени преди 3-4-5-6 години, знае ли човек.В крайна сметка за часовник за 50лв, кво да му мисля толкова. То и верижката му се разпъна с годинити - нищо че е метална(стоманена) - отвориха й се по малко сглобките... Та ми оскуба космите на ръката и лопка... Заминава по течението и това е... То за 6 години 2 пъти колата съм си сменил, а часовника - все същия... Съзирам някаква несправедливост
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Не е нормално батерията да изкарва по-малко от две години, освен ако часовника не е с хронограф и той се използва всекидневно. Имам Raymond Weil от 1995г. и Candino от 1999г. и двата оригиналните им батерии бяха "RENATA". Не знам колко са стояли по витрините, но и двата изкараха по над 5г. с тези батерии. В последствие са сменяни с Maxell и SONY, които ме карат поне по три години. За тези години часовниците са ходили по два пъти за основно сервизиране и профилактика.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Явка, май си напълно прав за батериите.Моя часовник е по-млад - на около 4 години.2 години с оригиналната батерия си изкара (толкова пише и в книжката). Със следващата умря много бързо.Смених я пак. Започна да спира от време на време. Както казах последните 3-4-5 месеца е бетон. Цепи си секундата. Май е избързал с 2-3 секунди за тия 4 месеца но ще му го простя Та и аз въпреки това съм решил да го заменя. Метнал съм едно око на един Джи-Шок, метален. Та ръката не ми е много голяма, та за това избрах възможно най-малкия метален такъв, като изискването ми беше и да не е мега шарен. За това съм се спрял на това:Хем ще го блъскам мега спокойно, даже нарочно хем го избрах да е със самозареждаща се батерия, та да не попадам на бъдещи ментета.Пък ако събера смелост да си сменя часовника и намеря точно този в България със сив циферблат, спокойно ще си смажа моя с ВД40 да видя дали ще спре Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Имай едно наум с тази презареждаща се батерия, тя въобще не е вечна .
Никой не си мисли, че има нещо вечно.Тъкмо ще видя колко време ще изкара. Пък може да я сменя и след 1 година, а може и след 8, примерно :DАма ето на, батерията в ключа на БМВ-то захапва 9-та година пък още работи. Може и да изкарам някакъв късмет с тая соларна щуротия
Принципно слънчево зарядните батерии на Касио и съответно Еко драйв на Ситизън при интензивно натоварване изкарват 7-9години. Конкурента им кинетик на Сейко средно 5-7години. А в последствие самия акумулаторен елемент е и скъп и трудно се намира (поне в България), това само за информация .
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар