Когато са на гъсто дърветата, може и така да се избегне челен сблъсък:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Току що даваха ФЕРАРИСТ по БТВ :))
Collapse
X
-
tomny написа:ФЕРАРИСТ написа:tomny написа:Мисля, че от предаването просто са пощадили колегата, защото един строителен инженер щеше да го направи на 5 стотинки в ефир.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Абе знам ли. Истината е посредата. Всичко идва от това кой е зад волана. Но има случаи, в които е без значение. Било то шофьора за 10 златни талона. Само един пример - в наше село има един път с един хубав ляв завои. Нищо специално до момента. Само дето около пътя и точно на тоя левия завои, има едни хубави върби, с дебелина към 2 метра в диаметър. Едната от тия върби уби по спомен 3-ма, другите и приятелки само потроши няколко. Та въпросната върба я отрязаха, но некролозите си останаха. Сега то въпроса е принципен, никой няма гаранция че ако се бяха спасили тези хора, след 1 месец нямаше да си намерят друго дърво където да се хакнат. Тезата за сторителството на пътищата и строителните инженери работили по тях я забравете. Щото такова строителство няма н икъде. Малко като оня виц - "... цар си Лъвчо, цар си ..."
Коментар
-
С толкова ангели и архангели в тоя форум, аз съм спокоен - все някой ще е на линия и ще ме упази...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
ici написа:... явно си много самонадеяна тогава и си мислиш че на теб това не може да се случи.не ти препоръчвам да изкарваш колата извън пътя в тревата, оттам няма връщане а в някой случаи и чакъла до самия асфалт може да те вкара в такова разбалансиране че да не разбереш какво ти се случва, е за такива ситуации става дума и те завършват на 99% в дърво, надявам се достатъчно ясно обясних А и гледай да не думнеш в някоя дупка докато си караш извънградско в лек завой, не дай си боже да е мокро или снежно, ако ще и с всичко каквото имаш да си държиш волана, нямаш си на идея как ще ти отреагира колата в това приключение и тогава пак ще си говорим за дърветатаНяма начин да няма начин!
Коментар
-
Румен_Хинчев написа:1. Намекнаха го непрофисионалисти.2. Технологията , която се основава на задържането на инертните материали посредством кореновата система на дърветата , е остаряла.3. Наличието на дървета непосредствено до пътя , предполага задържането и на лед по пътя , което е главната предпоставка за образуването на дупки в последствие.
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=t4cw924-uLM Сетих се някак за този клип...Щото сигурно съм го изпитвал това нещо...Когато още бях в гимназията ,едни момчета точно по този начин се спасиха...Сега дървото го няма ,но пък има мантинела и висок бордюр + нов път...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:http://www.youtube.com/watch?v=t4cw924-uLM Сетих се някак за този клип...Щото сигурно съм го изпитвал това нещо...Когато още бях в гимназията ,едни момчета точно по този начин се спасиха...Сега дървото го няма ,но пък има мантинела и висок бордюр + нов път...
Коментар
-
eh4ev07 написа:Predatorsi написа:http://www.youtube.com/watch?v=t4cw924-uLM Сетих се някак за този клип...Щото сигурно съм го изпитвал това нещо...Когато още бях в гимназията ,едни момчета точно по този начин се спасиха...Сега дървото го няма ,но пък има мантинела и висок бордюр + нов път...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Докато търсите на кой да вмените вина,нещата няма да се оправят.Истината е ,че пътищата ни са строени преди 20-30 години и по голяма част от тях не отговарят на съвременните изисквания за безопасност.Достатъчно е да сравните новите и старите пътища като начин на изграждане,маркировка,мантинели,мостови съоръжения и тн.Строени са за съвсем различни автомобили и трафик от настоящите.В темата се каза не еднократно,че няма значение дали си се движил със позволената скорост на даден участък.Обаче въртите сучите ,пак за превишена скорост се заяждате.Замислете се защо край магистралите няма дървета?Чий корени крепят магистралите?Защо от няколко години се говори за премахване на билбордовете покрай магистралите?Всичко се прави за безопасност на пътуващите.
Коментар
-
Predatorsi написа:......Ако ти си пешеходеца ,какво би пожелал:Да има дърво или да няма!!!.....
Коментар
-
Хора...не сте добре. Сега дърветата по пътищата са виновни ???Само да попитам нещо...как тия дървета седяха толкова години покрай пътищата и на никой нищо лошо не сториха и сега в последните две-три години се оказва, че те са виновни за катастрофите ??? :D :D :D След още някоя друга година ще разбера сигурно, че вятъра е виновен или слънцето, защото ви заслепява...и ще е най-безопасно да се движите в тунели, които да ви защитават от вятъра, слънцето и дърветата. Хора вие добре ли сте ?Помислете си много добре преди да обвините каквото и да било около себе си и първо на първо и задължително условие е да потърсите причината първо у вас самите и после пак си помислете кой е виновен От моя гледна точка народа все повече и повече се извратява и затъпява...УЖАС !!!== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Кои пък ти каза че последните 2-3 години дърветата убиват? Я се огледаи колко некролози има по дърветата и дали са само от преди 2-3 години? Последните 20 години автомобилите стават все по вече и по бързи ( и живота е по итензивен) а пътищата никои не пипа - стават само по зле(като изключим една магистрала дето се строи още от тракийско време и първите и участъци ги е споделила същата съдба) а основните приходи за хазната са от пътни данъци винетки и такси на работещото население на което всеки ден да работи му се налага да пътува.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар