Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Току що даваха ФЕРАРИСТ по БТВ :))

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Toва, че разрешената скорост е 90, не значи, че трябва да се шофира с 90 - всеки трябва да шофира според условията на пътя и собствените си възможности. Ако някой е уморен - по-добре да спре, отколкото да продължи да шофира полу-заспал. Ако смята, че не може да шофира безопасно - по-добре да не го прави. А ако не се забие в дървото, а в кола, идваща насреща? Тогава кой ще му е виновен - дървото може би, щото не е изникнало посредата на пътя. Аз поддържам темата - на всеки шофьор - собствен път - така ще се намали до 0 възможността на убиеш някой на пътя. Ще гласувам и задължително памперси на шофьорите, да не се налага да спират и да почиват. И клечки за очи безплатно, да им държат клепачите отворени.Тази теза е като: На кривата ракета, космосът й пречи
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    Коментар


      #62
      Не мисля повече да споря и тук, всички доводи са ми болезнено познати, те са едни и същи и в повечето случай са далече от логиката........залага се на някакъв криворазбран "екологичен" морал, на факта че тия били "тъпоумни" и карали с осемстотин кмч и едва ли не си заслужавали съдбата.......щото същите тия дето изповядват тоя морал и тая логика са винаги най - примерните, и никога не им се е налагало да бързат, и никога не ги е сърбяло седалището заради това че някой ги псува заради собствените им тъпонезнамси-какви изпълнения, който така или иначе всеки от нас понякога е принуден да прави заради своето ежедневие.......Една бяла държава винаги прави неща който да предпазят гражданите й от собствените си грешки, включително и от тия на пътя......Изкушавам се понякога на "екологичните" подръжници да им пожелая ако някой слънчев ден гръмнат в някоя слънчева дупка една предна дясна гума, или някой идващ насреща им ги натика в банкета по една или друга причина, да поемат към дървото което ще ги поеме юнашки без да мръдне, ще огъне возилото около собствените им телеса, независимо дали те са големи фенове на същото дърво около пътя и колко невинни се чустват заради създалата се ситуация......но въпреки това тия неща някак си не трябва да се пожелават на "ближния", независимо колко неприемлива е теорията му........ИНаче не мога да отрека че човек изпитва понякога едно леко и цинично задоволство когато някой си ден, някой негов познат "еколог" му звънне и с тих и слаб гласец му каже - "Батка, прав беше".........и разбереш после че същия тоя ти звъни понатрошен от болничното си легло, след като е уцелил единственото дърво в 5 километра околовръст......Ама ако тоя човек е ваш близък, роднина, приятел, родител, любовник или прочее, вие дами и господа "еколози" не си мислите че той е неква гад дето е трябвало да пукне на пътя, и дето от дървото е трябвало директно да бъде заровен в канавката, щото си заслужава съдбата, щото е карал с триста, и прочее прегрешения нали........почвате да се притеснявате, да цъкате с език, да се надявате нещата му да се оправят, да оздравее бързо.........НАЛИ?..........Мда......знам че това се надявате, ама нали трябва малко "моралисти" уж да сме........Започнете да си развивате логиката от горния момент, а не от там че било грешно да се отсече едно дърво........да грешно е по принцип......но все пак........Приключих с темата, лек ден.......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #63
        Вчера, на връщане от Варна, на прав път, при спазени всички правила на движение ми се наложи да вляза в банкета ... Нямаше дървета край пътя и затова сега пиша тук ... При разрешено изпреварване със скорост в ограничението 90 км/ч, водачката на автомобилът който задминавах реши, че и тя трябва да изпревари колата пред себе си!!!!! Сигурен съм, че дори и не разбра какво се случва, дори не ме видя ... Така че, драги колеги и ele, не винаги трябва да си нарушил ППЗДВП за да излезеш от пътното платно!На 100 % съм зад тезата на колегата ФЕРАРИСТ и му желая успех във начинанието!
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          #64
          ФЕРАРИСТ: Tи май не търпиш чуждо мнение, хващаш се за думата и не я пускаш, може би щото няма какво друго да кажеш. Тезата ти е абсолютно грешна. В интернет могат да бъдат намерени няколко доклада, направени точно поради искане на властите за изрязване на дърветата около пътищата с цел намаляване на смъртността, които показват с данни от предходни 8-10 години, че пътищата без дървета не са по-безопасни, напротив - по-опасни са. Предвид тези изследвания - аз няма какво да добавя. Решението за безопасността на пътя не са нито дърветата, нито билбордовете, а в главите на хората. Лошото е, че самите хора не го осъзнават.avvasilev: Това доказва моята теза, че проблемът не е в дърветата, а в хората. Някои са толкова тъпи, че трябва да им се забрани да шофират до живот.
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #65
            Еле, аз лично съм съгласен с теб, че проблема е в главите на хората. Ама абсолютно съгласен и е теза която винаги съм защитавал. Но парадоксално точно тук се пропуква твоята позиция. Точно защото проблема е вглавите на хората, затова и трябва да бъде търсен заобиколен път за решаването му или поне за омекотяването му. Точно заради това в по напредналите държави нещата се правят "дуракоустойчиви" - мантинели, валове, огромни знаци с надписи, защитни огради и какво ли още не. Точно заради това високоинтелигентните решения, книги и софтуер трудно просъщетвуват, бивайки изметени ит дуракоустойчивите или елементарни такива. Защото такава е природата на човека, тя не може да се промени, поне не и отведнъж - трябват десетилетия работа и кампании и т.н. Което общо е много по скъпо от прилагането на някое предпазно решение. На Ники идеята не е лоша, но не ми харесва унищожаването на дърветата, може би по скоро някакъв междинен вариант - махане на някой, обезопасяване на други места, включително и защо не - местене на път?...
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #66
              popara801 написа:
              jenshen73 написа:
              Valentin_V написа:
              По пътя към Плевен преди Долни Дъбник има една права отсечка която е с дървета и от двете страни. Този път зимата става като стъкло и всяка зима има загинали след удар в дърветата може всеки да ги види некролозите когато пътува от там.
              Всъщност не е от дърветата, а от несъобразената скорост по поледения път. Всички катастрофи стават заради хората, а не заради ландшафта. Ако е хубав пътя - ще е превишена скорост, а ако е кофти път - несъобразена такава....
              Е хейде сега почна да ги приказваш като старшина от 2-ро районно.Стига с тая несъобразена скорост де.Не вярвам да не ти се е случвало да си караш със съобразена скорост и да ти влезе предния мост в неравност или изрязан асвалт.
              И задния ми е влизал. И съм се блъскал в дърво. И за 2те ситуации бях АЗ виновен. Проблема с дървото си беше БАШ несъобразена с пътните условия скорост - мокър извънградски път. Карах с 90... И понеже очевадно не ти е ясно и не правиш разлика - термините са превишена и несъобразена скорост. Дали има или не дупки по-пътищата - пак ние сме си виновни - докато почти всеки се скатава от ползване на 1 винетка на 1 кола - ще е така. Ама ако имаше и кой да санкционира всички нарушения - щеше да е в пъти по-добро дереджето (положението)... Няма да споря повече - всички сте прави, аз греша.
              ФЕРАРИСТ написа:
              jenshen73 написа:
              Всички катастрофи стават заради хората, а не заради ландшафта.
              .......никой не коментира причините по който стават катастрофите.......коментират се причините по който умират хората........другото е че "малоумниците нямало да намалеят".....голямо важно, важното е да не умират хора, толкова ли е трудно да се проумее.......ама малоумниците заслужавали съдбата си.......и да е така, ако до малоумника има дете и жена - и те ли я заслужават.....?Забравете защо и поради каква причина стават катастрофите - в случая тия неща нямат значение.......
              Ти верно ли вярваш, че ако няма дървета, някой пръсне гума със 120 и се завърти 12 пъти таван-гуми-таван ще оцелее??? А уж си умен...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #67
                jenshen73 написа:
                Ти верно ли вярваш, че ако няма дървета, някой пръсне гума със 120 и се завърти 12 пъти таван-гуми-таван ще оцелее??? А уж си умен...
                Мда, аз със 100, като пасажер, няколко кавака, излязох без чужда помощ, водача също, минимални наранявания, колата беше 4 метра и нещо дълга, разстоянието между дърветата между който минахме беше с 50 - 80 см повече.......
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #68
                  ФЕРАРИСТ написа:
                  jenshen73 написа:
                  Ти верно ли вярваш, че ако няма дървета, някой пръсне гума със 120 и се завърти 12 пъти таван-гуми-таван ще оцелее??? А уж си умен...
                  Мда, аз със 100, като пасажер, няколко кавака, излязох без чужда помощ, водача също, минимални наранявания, колата беше 4 метра и нещо дълга, разстоянието между дърветата между който минахме беше с 50 - 80 см повече.......
                  Късмет му се вика - трябва да ходиш да палиш свещичка на божеството в което вярваш. Не обичам да шофирам извънгрдско, но нейде из компютъра ми има снимка на катастрофа на път без дървета или околопътни препятствия освен може би знакът стоп... в едната кола хората ставаха само за гробищата. В другата - що-годе бяха живи. Предложи в градовете да няма стълбове за осветление - в тях също се блъскат, а и рядко остават живи. Предложи и край пътищата да не се сее царевица, слънчоглед или каквото и да е по-едро от ечемик, щото като се нацелиш със 150 в него - може да ти вадят мамула от околоочните орбити.Абе изглеждаш интелигентен, ама нещо си търсиш пречки извън собственото его, май, а?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #69
                    Стиляне,у белите държави дори стълбовете са направени така,че при удар да се скъсат едни болтове и стълба да падне.Има основа със шпилки и с болтове които държат стълба.При нас се копа 2 метра дупка,слага се стълба и се пълни с бетон.100 % няма мърдане.Мантинелите им също са със специфичен дизайн с цел да те върне в твоето платно ,а не да прескочиш в насрещното.Абе мислят за живота на хората ,а не дали има кой да спазва правилата.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #70
                      Те още в предаването му подметнаха на Ферарист, но ще повторя, малко по-подробно. Пътищата се строят върху насип, със съответния дренаж, за да не се наводняват при валежи. Важно е нивото на пътя да е по-високо от околното, поради гореспоменатата причина. Този насип се осигурява да не се върне обратно именно с тази растителност, която е в страни от пътя. Има го и в наредбата за проектиране, като, цитирам "се предпочитат растителни видове с гъста надземна част и мощна коренова система". Иначе пътя ще започне да се рони отстрани, и ще пропадне. Където почвата позволява, се прави и без растителност, има и такива пътища у нас. Мисля, че от предаването просто са пощадили колегата, защото един строителен инженер щеше да го направи на 5 стотинки в ефир.

                      Коментар


                        #71
                        krasio_79bs написа:
                        Стиляне,у белите държави дори стълбовете са направени така,че при удар да се скъсат едни болтове и стълба да падне.Има основа със шпилки и с болтове които държат стълба.При нас се копа 2 метра дупка,слага се стълба и се пълни с бетон.100 % няма мърдане.Мантинелите им също са със специфичен дизайн с цел да те върне в твоето платно ,а не да прескочиш в насрещното.Абе мислят за живота на хората ,а не дали има кой да спазва правилата.
                        точно така е, логиката при проектиране на съвременните пътища е да може да се пътува с нищожни усилия, без умора, и да са максимално обезопасени за ползващите ги. А не да трябва да си с умения на пилот, за да може да отцелееш и то ако късмета е на твоя страна ако стъпиш по стечение на обстоятелствата леко извън асфалта докато си тръгнал да си вършиш работата по пътищата.А стълбовете на запад са наистина така проектирани, когато колата се удари - стълба пада с основата си и колата не се увива около него под формата на подкова.Да ама дърветата не падат по тоя начин и за това по главните пътища навън, където хората си вършат работата благодарение на тях ,всичко е обезопасено оптимално.Всичко това са индустриални стандарти, които влияят директно на икономиката на една държава.
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #72
                          Идеята явно е водачите и пътниците да останат живи, без значение искат или не да се убият, карат или не със съобразена скорост и т.н.Изходът е един! Да се изсекат всички дървета около пътищата, а ако пътя е в гора - на 200 м в гората, за да се направят зони за сигурност. Накратко като на пистите на Формула 1! Тогава и с 300 км/ч няма начин да се пребиеш. Паралелно на това ще задължат всички производители на автомобили да сменят ламарината с карбонови нишки, че като се хакнеш с 200 колата да остана цяла.
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #73
                            nikolovvd написа:
                            Идеята явно е да водачите и пътниците да останат живи, без значение искат или не да се убият, карат или не със съобразена скорост и т.н.Изходът е един! Да се изсекат всички дървета около пътищата, а ако пътя е в гора - на 200 м в гората, за да се направят зони за сигурност. Накратко като на пистите на Формула 1! Тогава и с 300 км/ч няма начин да се пребиеш. Паралелно на това ще задължат всички производители на автомобили да сменят ламарината с карбонови нишки, че като се хакнеш с 200 колата да остана цяла.
                            Викам направо колите с криле да ги правят и да излитаме. Чудно как досега по света не са изтрепали и всичко летящо и плуващо, щото шанса да ти попречи да оцелееш въпреки, че е нищожен не е нулев....
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #74
                              nikolovvd написа:
                              Идеята явно е да водачите и пътниците да останат живи, без значение искат или не да се убият, карат или не със съобразена скорост и т.н.Изходът е един! Да се изсекат всички дървета около пътищата, а ако пътя е в гора - на 200 м в гората, за да се направят зони за сигурност. Накратко като на пистите на Формула 1! Тогава и с 300 км/ч няма начин да се пребиеш. Паралелно на това ще задължат всички производители на автомобили да сменят ламарината с карбонови нишки, че като се хакнеш с 200 колата да остана цяла.
                              значи ако не разбираш нещо, по-добре е да не го обсъждаш, че става излагане леко И да, идеята на главните пътни артерии е същата по отношение на безопасността както на пистата Тук нашите главни пътища просто не отговарят на стандартите за безопасност, просто трябват магистрали за да може да се движи целия тоя трафик, не е никак нормално да се гледат карамболи по пътищата, понеже трафика е наситен и вероятността от инцидент поради случаен фактор е много голяма, а стане ли това, няма мърдане, има дървета
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #75
                                Ето го решението за мърмориците, които пазят дърветета, хората са го измислили доста отдавна.http://www.youtube.com/watch?v=SL6AR...lpage#t=130sО, и какво ли чух съвсем случайно машината е направена 1982 година. По нашите стандарти, нали тука сме с 50 години назад, значи след 15-20 години и ние ще правим така

                                Коментар

                                Working...
                                X