Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор На Автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Според мен 1.8Т е най-добрия двигател за ’А3’ Иначе най-добре е ЧИТАВА ’147’ дизел, ама....

    Коментар


      #32
      Kuku написа:
      Според мен 1.8Т е най-добрия двигател за ’А3’ Иначе най-добре е ЧИТАВА ’147’ дизел, ама....
      1,8t трябва задължително да се газифицира, иначе ще ти смъкне кожата. Иначе е е много приятен двигател. От 2000 оборота си има доволно тяга, та така до края. Все едно караш дизел, който не трака
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #33
        Винаги съм искал да покарам 1.8Т или 2.0Т бензинов ДВГ, ама пусти му късмет нямам такива приятели....За да направя разликата турбодизел-турбобензин.
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #34
          tyson написа:
          Винаги съм искал да покарам 1.8Т или 2.0Т бензинов ДВГ, ама пусти му късмет нямам такива приятели....За да направя разликата турбодизел-турбобензин.
          Много е просто - както се съпоставят атмосферен бензин и дизел, така са и турбобензин и турбодизел. Пак ти почва яка тяга от ниски обороти, но продължава доста над 4000. 1,8Т е страхотен мотор, носи на тормоз и тунинг, но както отбеляза някой, е доста лаком. Хубавото е, че подлежи без проблем на газифициране.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            tyson написа:
            Винаги съм искал да покарам 1.8Т или 2.0Т бензинов ДВГ, ама пусти му късмет нямам такива приятели....За да направя разликата турбодизел-турбобензин.
            Просто няма място за сравнение....Ако се качиш на 2.0 16V turbo Бравото на комшията (двигател от Капа), няма да искаш повече да се качиш на 2.4 JTD-то

            Коментар


              #36
              Като види разхода, ще поиска
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                tyson написа:
                За да направя разликата турбодизел-турбобензин.
                Седалката по дълго време ти убива на гърба при турбо бенза......сравнението е излишно.......но за ежедневка удря по джоба, тва е кола за кеф.....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #38
                  Ако се кара нормално, няма разлика в разхода с атмосферка.Разликата е, че може да се кара и ненормално.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #39
                    Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.
                    Grande Punto 1.4 16V 95hp

                    Коментар


                      #40
                      Nocturne) написа:
                      Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.
                      Абе честно казано съм чувал пипана 131-ца и хич не трака, да не кажа че работи по-меко от моето ЖТД.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                      Коментар


                        #41
                        Nocturne) написа:
                        Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.
                        Сигурен ли си, че всички А3 са помпа-дюза? Залагаш ли Браво - то?
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #42
                          Разбира се,че не са - 90 и 110 к.с. версиите са от по-стария тип двигатели на Ауди.Въпреки това специално 110к.с.(понеже само там имам наблщдения) е много здрав и икономичен двигател!Имали сме такова А4 известно време и освен приличен вървеж имаше и много скромен разход извън града.Предлагам на колегата да погледна една кола,която я няма в скисъка му - Ситроен Ксара,5 врати,хечбек с 1,4 75к.с. бензинов двигател,2000г. +....Невероятна за класа си возия,перфектен за такъв двигател вървеж,ако човек не знае няма да си помисли никога,че кара 1,4.Разход в града с мъжко каране - 8/100 на бензин.За мен това е просто перфектно отвсякъде.Недостатък - ако е на много километри иска баране на окачването отзад.С пластмасови колектори е и ако се кара на газ трябва да е с ГИ.Огледаи ги,много готини коли,а и цените им са прилични.Това препоръчвам заради ниския данък и изпитано ниският разход.Иначе на мен и Фиат Брава си ми харесва премного,ама за такъв разход може би само с 1,2 16V двигателя може да се говори,а тои макар и с повече коне не върви като Ситроена.
                          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                          Коментар


                            #43
                            tomsan написа:
                            Nocturne) написа:
                            Ако все пак се спре на А3, аз също препоръчвам 1.8T (150hp или по новия 180hp) и един газов инжекцион и заспива. Сега е най-добре да се кара на газ, но утре не се знае дет се вика. Но пък винаги може да се кара на бензин и да се махне ГИ-то. Докато дизела..мърдане няма. Икономични са, но всичките А3-ки са помпа-дюза и тракат мнооого! Ако все пак се спреш на дизел 1.9TDI 131hp върви най-много.
                            Абе честно казано съм чувал пипана 131-ца и хич не трака, да не кажа че работи по-меко от моето ЖТД.
                            И аз такива наблюдения имам. За вървежа да не говорим
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #44
                              Не знам какво значи ’’пипана’’, не съм казал че им се разваля нещо нали? Човека иска хем да върви хем да харчи малко, какви са тия Ксари 75к.с. дето му предлагате
                              Grande Punto 1.4 16V 95hp

                              Коментар


                                #45
                                При условие, че в ваг форумите плюят всичко итал, предлагам теми за немски коли тук да се заключват.Хаха. Сещам се за поне 2ма модератора, които ще се съгласят с мен
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X