Ако бяха въвели тол такса да АМ "Тракия" сигурно никой нямаше да я ползва от София до Пазарджик!
Ако е в сегашното си състояние - със сигурност. ПП: Темата ме подсети да си потърся поръчаната "евтина" винетка, но се оказа, че са свършили. Така се налага до няколко дни да се прецакам отново с 67лв., като незнам точно колко от тях ще отидат за ремонт на пътища и колко за печат, дизайн и какво ли не.
Нито едните (67) нито другите (35) ще отидат за ремонта на пътищата - според мен. Ако ме убедиш в обратното ще съм ти благодарен. Наскоро Ферариста видя в какво състояние ми е окачването за 10-15 хил.км., като главно са навъртяни по пътя Ямбол-София и обратно. Не мисля, че е нормално да плащаме за нещо, което не получаваме.
ами виж колко струва поддръжката на пътищата, както и тяхния ремонт или цялостна подмянаслед това виж колко събират от винетки и сам прецени дали парите стигат за нещоа защо толкова малко се събират като винетки - заради такива като тебщом окачването ти се чупи от пътя София-Ямбол си представям за какво качество на окачването ти става въпроспредставям си ако пътуваш Ямбол-Средец...ще трябва да го сменяш всеки дена лятото пуснат новите отсечки от Тракия (която ще те води почти в Ямбол) и изцяло ремонтират кофтия участък около Пловдив (2013г.) пак ли ще кара по системата 35 лева?защото съм сигурен че не си купуваш винетка не като "протест" срещу състоянието на пътищата, а просто защото си намерил начин да ти излиза по-евтино
Ако бяха въвели тол такса да АМ "Тракия" сигурно никой нямаше да я ползва от София до Пазарджик!
Наличието на ТОЛ система предполага съществуването на паралелни пътища .Ей ...радвайте се ( ако може да бъде повод за радост ) , че плащаме само винетки.Има държави с винетна система + ТОЛ .И едно мое виждане :Предвид сравнително незаселената ни територия , което предполага наличието на малък автомобилен парк , с тази цена на винетката посмъртно не могат да се ремонтират пътищата.
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
ами виж колко струва поддръжката на пътищата, както и тяхния ремонт или цялостна подмянаслед това виж колко събират от винетки и сам прецени дали парите стигат за нещоа защо толкова малко се събират като винетки - заради такива като тебщом окачването ти се чупи от пътя София-Ямбол си представям за какво качество на окачването ти става въпроспредставям си ако пътуваш Ямбол-Средец...ще трябва да го сменяш всеки дена лятото пуснат новите отсечки от Тракия (която ще те води почти в Ямбол) и изцяло ремонтират кофтия участък около Пловдив (2013г.) пак ли ще кара по системата 35 лева?защото съм сигурен че не си купуваш винетка не като "протест" срещу състоянието на пътищата, а просто защото си намерил начин да ти излиза по-евтино
Не ме и интересува колко струва ремонта на пътищата. Ако трябва ще плащаме и по 200лв. за винетки, НО да отиват за ремонт на пътищата и да има видим ефект. Окачването ми смятам е добре. На фиата също се чупеше доста по Българските пътища, а като се кара в Италия не се чупи.Преди години също бях против "евтините" винетки, но ми писна вече.
Когато на някого не му отърва, се спасява поединично! Но това не е варианта!И аз не съм 100% чист, и аз ползвам един талон за паркиране в синята зона по 4-5 пъти, НО!
Ако трябва ще плащаме и по 200лв. за винетки, НО да отиват за ремонт на пътищата и да има видим ефект.
Да бе, и кой ще си купи винетка за 200 лева? Нали веднага ще ореват орталъка, че това е безбожно висока сума за винетка. Още повече ще се разпространи практиката "плащаш 1 винетка, караш N коли с нея", защото, видиш ли, не можело Ганьо Балкански едновременно да кара и трите си коли по реп. пътна мрежа. Това е толкова масово в момента, при цена 67 лв, а представи си при тройна цена? Ако направиш търсене в Гугъл за "цена на километър път", можеш да видиш какви са офертите на кандидатстващите фирми. Пример - за построяване на нов път някъде си, който е 24 км, и ремонт на 8 км съществуващ път, най-ниската цена е 32’000’000 лв, най-високата - над 50’000’000. Ако приемеш, че този нов път и ремонтът ще се направят качествено за 33.5 млн., то лесно можеш да сметнеш, че само за този единствен път е нужно да бъдат продадени 500’000 винетки по 67 лева. Това значи половин милион леки автомобила да си закупят годишни винетки Сега помисли колко от автомобилите имат нужда от винетка, колко от купуващите си я сменят на поне две коли, и от тези които имат нужда от винетка - колко от тях купуват годишна? Аз, например, за 5 години откакто имам колата, съм дал 107 лв за винетки (годишна и 4 седмични). Моите пари някъде са стигнали за около 10 сантиметра нов път или за ремонт на 15 см съществуващ. А само там ли ще се строи нов път, само там ли ще се ремонтира съществуващ път? В съседната община също има нужда от пътища. Ами автомагистралите? Струват по над 1’000’000 евро на километър, а ако се строят мостове и тунели - още повече. Така че винетките, които плащат леките автомобили са колкото ей така, да не е без хич, че ползваш нещо, което вече е платено.
Коментар