Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За "Войната по пътищата"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Те изводите сами се налагат,няма какво да си ги правим.Ужас и ужасии.

    Коментар


      #17
      [quote:e312f3359d="Фокус"] Алекси Кесяков: Повече от 50% от загиналите в пътни инциденти са деца11 август 2006 | 13:48 | Агенция "Фокус"София. Повече от 50% от загиналите в пътнотранспортни произшествия са деца. Това каза председателят на Дъражвно-обществаната консултанттивна комисия по проблемите на безопасността на движението Алекси Кесяков в интервю за Агенция
      no pain no pain

      Коментар


        #18
        Честно казано много от катастрофите стават и заради технически проблеми на автомобилите, не сменени износени части по ходовата част и всякакви такива неизправности на автомобила. Това е основна черта на българина - ще кара докато не спре. Не може така.

        Коментар


          #19
          Не споделям твоето мнение. Катастрофите поради техническа неизправност сигурно са по малко от един промил.
          no pain no pain

          Коментар


            #20
            Да

            sachma написа:
            Факт е, че българите са едни от най-агресивнте шифита в света.Дали от ниско соц. положение като цяло или от избиване на комплекси...нещо от тези ще е.Факт е обаче, че сме на едно от първите места по процент на загинали от ПТП.
            Според мен си прав, предимно комплекси се избиват, при комунизма еднакви коли и смотани, както и по 1 кола на семейство. Някак си нямаме съзнанието, че притежаването на автомобил е нормално. И някои от собствениците имат чуството, че са победители един вид притежавайки го,и се държат на пътя като такива...

            Коментар


              #21
              Sashe, какво общо има това което наричаш "комунизъм" с темата? Голяма част от виновниците за темата надали са били на повече от 5-6 годинки през 1989 и едва ли си спомнят нещо. А притежаването на автомобил не е нормално. При положение, че се карат гуми трета употреба и се преравят моргите за резервни части си личи дали болшинството от собствениците могат да си позволят да имат автомобил и да го поддържат технически изправен. И ако има нещо общо между състоянието на автомобилите и катастрофите то това е че водачите с ниска култура си поддържат автомобилите по гореописания начин и от тях не се очаква кой знае и каква култура на пътя.
              no pain no pain

              Коментар


                #22
                Nino написа:
                pugsy написа:
                май вярваш на всичко написаноно няма значениеняма да "усираме" и тази тема,даже може да не пишем изобщо да не "усираме" форума
                Ами сигурно не са загинали, а са отишли на лятна почивка при св.Петър и есента пак ще се върнат!Този КАТ много лъжат.Не, трябва се пише, даже ако питаш мен да се постват снимки на обезобразени трупове при катастрофи.Бях намерил подобен руски сайт, но го забравих.. иначе не бих се поколебал да постна линковете!Пред очите ми е далечен познат на който след катастрофа с мотор му отрязаха единия крак.. на 28 години е.. знаеш ли каква тъжна гледка е сега.Виж Пугси, имам ТРИМА СИНОВЕ на твоите години предполагам, двама от които карат ... не разбирам отношаението ти към въпроса... нещо се стремиш за омаловажиш проблема ли... или да отречем, че такъв проблем съществува? Или да си запушим ушите, когато всяко лято загиват толкова хора, колкото едва ли загиват в нескончаемите войни в близкия изток... не! За това сме автофорум да говорим за тези неща!
                От форум "Алфа" ми помогнаха да ги намеря отново!!! "Рацерите" могат да се наслаждават.....е, труповете са ги отнесли вече!http://fishki.net/comment.php?id=12673
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Според мен пък наи-виновни сме групата шофьорчета от 18г.докъм 25-30г.защото по мои наблюдения схемата е такава:карал съм известно време с татко по черните пътища или на някои полигонслед което навъшвам 18 и се записвам на шоф. курс,на курса карам 24учебни часа(или направо давам 400лв.за книжката).вече сам с книжкамама и тате ми купват кола вече сам шофьорпонеже сам карал с татко преди да взема книжка са ми ясни всички тънкости назанаята и на теория сам безсмъртен(ама на практика не)кавам се на колата и си казвам спирачката е за балъците.....Нататък не е нужно човек да има висше че да се сети какво ставаВсеки може да кара бързо,не всеки може да спре след това
                  ко да направя човек....не работи

                  Коментар


                    #24
                    maniakas, добро и обобщаващо мнение! Ще го подплатя с нещо което научих преди около месец:Синът на братовчед ми (20 годишен) караше курсовете. Веднъж на гости у тях, реших да го поизпитам на листовките. Удивително незнание и колебание при отговорите... Питах го: Ти прочете ли ЗДП батко? - Не, за кво да го чета...? ; Как за какво?!?!? питам аз...- Ами инструктора каза да не го четем, да решаваме само листовките... Аз: Не че съм кой знае колко опитен шофьор, но има неща които се опитах да му вкарам в главицата. Дръпнах му една лекция относно важността да се прочете и чете ЗДП, и че е не само за негово добро, а за доброто на всички които ще вози в колата си, както и на другите участници в движението. След 10 минутна "лекция", той и баща му изобщо като че ли не ме слушаха, и нямаха търпение да спра да говоря:- Абе спокойно, инструктора е наш човек, също и изпитващия от ДАИ... Аз отново: - Абе как бе братовчеде, ти чуваш ли се за какво говориш??? Това да не ти е да завършиш курс за барман или да изкараш кетап за "улична чистачка"!!! Тук става дума за нещо много отговорно! Ако ще е с такава нагласа че познавате ДАИ, инструктори и полицаи - по-добре не го пускай да кара курсове - ще се пребие някъде, че и други хора може да нарани! Кво толкова сложно има да се прочете ЗДП, няма да получи мозъчно увреждане... - Добре, добре, ще го прочете... - каза ми той накрая, но доста неубедително.В крайна сметка момчето го скъсаха първия път на листовките, от втория взе книжка. Сега го гледам кара колицата, но само на междуградско и то винаги с придружител. Защо? Не защото му нямат доверие, а защото самото момче няма доверие в себе си... Случаи такива сигурно има стотици и хиляди. Като добавим и как разни неуки цигани си купуват книжки - хайде иди говори че няма "война по пътищата"...! Манго не знае да говори и пише, не знае кое е ляво и кое дясно - но кара БМВ - гордост за "маалата" и родата!Бях писал в една друга тема: Трябва държавата в лицето на МВР, чрез медиите, МНОГО ОТГОВОРНО И СЕРИОЗНО ДА СЕ ЗАЕМЕ С ПРЕВЪЗПИТАНИЕ НА ИНТЕЛЕКТА НА БЪЛГАРСКИЯ ШОФЬОР. Друг начин няма...Както и ДА СЕ ВЪВЕДАТ МНОГО СОЛЕНИ ГЛОБИ ЗА ВСИЧКИ НАРУШИТЕЛИ! Просто съм отегчен от такова безхаберие, съжалявам ако съм ви отегчил и с написаното...
                    1997 Brava 1.6, 16V

                    Коментар


                      #25
                      много си прав за листовките и за ЗДП!!!!аз взех книжка преди 4 месеца, макар да съм на 36 годинки - просто - стечение на обстоятелствата...никой не го чете този закон за движение по пътищата... а теорията как минава.... споменава се само това дето го има в листовките. и кой отишъл, кой не - платил ли си - всичко е ОК - изкарал си я.....а имаше едно цигане - към 17-18 г. - той български не може да говори, да чете не може, да разбере въобще въпросите не може - тръгнало листовки да решава, шофьор да става....дано не го срещам на пътя....
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар


                        #26
                        Колега, прави си че това е работа И на МВР, но всичко започва то първите 7 годинки. Не може на всяко кръстовище да има полицай. Тва е въпрос на манталитет. А и има един друг момент. Когато контролния орган (разбирай КАТ) реши да си свърши работата както си пише по дебелите книги, и на теб примерно не ти свети единия фар, или единия стоп, като се прибереш, първата ти работа няма да е да слезнеш и да си го оправиш, а да напишеш тук как един КАТ-аджия на който жена му не му била пуснала е решил да се заяжда с теб (давам го само като пример, не че мисля че ше го направиш).

                        Коментар


                          #27
                          проблемите на КАТ и ДАИ са ясни на всички(предполагам) оснвата е че много от младите шофьори(наборите)си мислят че след като има проблеми при контролните органи,те могат да си карат както им доиде на акъла.Естествено че не може да има полицаи на всяко кръстовище,дори да може не е редно да има.
                          ко да направя човек....не работи

                          Коментар


                            #28
                            Няма го будното гражданско общество. Защото в до колкото ми е известно преди време имаше някаква инициатива на някоя от телевизийте и там казваха че ако видите някой откровен лумпен по улицата, пробвайте да заснемете магарийте му, изпратете ги в телевизията, пък те щели да се погрижат МВР да вземе отношение. Дръжки !!!

                            Коментар


                              #29
                              Crash73 написа:
                              ......Бях писал в една друга тема: Трябва държавата в лицето на МВР, чрез медиите, МНОГО ОТГОВОРНО И СЕРИОЗНО ДА СЕ ЗАЕМЕ С ПРЕВЪЗПИТАНИЕ НА ИНТЕЛЕКТА НА БЪЛГАРСКИЯ ШОФЬОР. Друг начин няма...Както и ДА СЕ ВЪВЕДАТ МНОГО СОЛЕНИ ГЛОБИ ЗА ВСИЧКИ НАРУШИТЕЛИ! Просто съм отегчен от такова безхаберие, съжалявам ако съм ви отегчил и с написаното...
                              Превъзпитанието в България (а всъщност - навсякъде по света) е изключително просто и елементарно и се свежда единствено до написаното със зелени букви (аз промених цветовете ). Уверявам ви че не е необходимо нищо друго!Но има едно-две МНОГО ВАЖНИ УСЛОВИЯ - много солените глоби не само да се въведат, а и да се прилагат и събират. И второ: да няма двоен стандарт - мутри, ченгета, президенти, ДУПЕТАТИ и вся осталная сволочь да си карат както си искат, или да си карат, на да си ги и глобяват.Това е всичко. Много е просто.
                              ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                              ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                              ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                              Коментар


                                #30
                                The_Wicker_Man написа:
                                А и има един друг момент. Когато контролния орган (разбирай КАТ) реши да си свърши работата както си пише по дебелите книги, и на теб примерно не ти свети единия фар, или единия стоп, като се прибереш, първата ти работа няма да е да слезнеш и да си го оправиш, а да напишеш тук как един КАТ-аджия на който жена му не му била пуснала е решил да се заяжда с теб (давам го само като пример, не че мисля че ше го направиш).
                                Признавам, не бих го направил. Никога не допускам да остана без светлини, и никога не бих си позволил да се правя на луд пред катаджия. По простата причина че няма да изляза с колата без да си сменя крушките.А относно поведението на някои катаджии (поведение на "Шериф"), няма да коментирам...
                                1997 Brava 1.6, 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X