Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивата гонят рекордни цени.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Dimo_J написа:
    ls1 написа:
    Нали се сещаш, че държавата пробва да блокира Лукойл преди шест месеца и да им наложи да се окомплектоват по закона. Преди месец гордо обявиха, че Лукойл вече е по законните изисквания, подминавайки факта че не Лукойл инсталира нещо особено, ами закона беше сменен. Хайде сега кажи ми какво ще се случи ако народа блокира Лукойл? Според мен понеже е обект със значение за националната сигурност всички участващи ще са обявени за терористи и ще бъдат разследвани като такива.
    В момента се сещам само, че ако седим на комповете и си пишем няма да стане нищо.А Господин премиера дали се сеща какво ще стане от тези скъпи горива?
    Нищо няма да стане.Квото стана, като направиха бензина от 0.70 лв на 1.00 лв...Квото стана, и като го направиха от 1,00 лв на 1.40 лв... и т.н.Нищо няма да стане.На богаташите няма да им пука (и без това повечето и сега карат на метан - елате да видите на метан станциите що луксозни и скъпи коли зареждат), бедните ще карат все по-малко, и толкоз.Ай посочете ми, някъде в историята, уличният народен гняв да е постигнал нещо дългосрочно??! Поне на едно място?Сваляме правителството, идва друго... и то същото, или почти същото. После пак, и пак, и пак...Световната икономика се движи по определен начин, на който желанията на обикновените хора не влияят. Остава ни да се примиряваме и да търсим алтернативи.

    Коментар


      #92
      Между другото сега от дистанцията ан една година оставам с впечатлението, че миналогодишните протести бяха подклаждани от превозвачите, на които им разрешиха май някакви привилегии от рода на да зареждат от чужбина ли какво...нещо такова беше. Гледам тази година превозвачите не рипат.

      Коментар


        #93
        ls1 написа:
        Между другото сега от дистанцията ан една година оставам с впечатлението, че миналогодишните протести бяха подклаждани от превозвачите, на които им разрешиха май някакви привилегии от рода на да зареждат от чужбина ли какво...нещо такова беше. Гледам тази година превозвачите не рипат.
        Бе не знам, ама като гледам какви са цените в "чужбина", май по-добре да си зареждат тук Всъщност, мисля, че в Македония са по-ниски цените на горивата.http://www.energy.eu/

        Коментар


          #94
          Immortal написа:
          Всъщност, мисля, че в Македония са по-ниски цените на горивата.
          Дизела особено, 2.23 идва литъра. Lukoil Македония. Цените са горе в дясно. Делите на 32, и получавате цената в левове.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #95
            Immortal написа:
            Dimo_J написа:
            ls1 написа:
            Нали се сещаш, че държавата пробва да блокира Лукойл преди шест месеца и да им наложи да се окомплектоват по закона. Преди месец гордо обявиха, че Лукойл вече е по законните изисквания, подминавайки факта че не Лукойл инсталира нещо особено, ами закона беше сменен. Хайде сега кажи ми какво ще се случи ако народа блокира Лукойл? Според мен понеже е обект със значение за националната сигурност всички участващи ще са обявени за терористи и ще бъдат разследвани като такива.
            В момента се сещам само, че ако седим на комповете и си пишем няма да стане нищо.А Господин премиера дали се сеща какво ще стане от тези скъпи горива?
            Нищо няма да стане.Квото стана, като направиха бензина от 0.70 лв на 1.00 лв...Квото стана, и като го направиха от 1,00 лв на 1.40 лв... и т.н.Нищо няма да стане.На богаташите няма да им пука (и без това повечето и сега карат на метан - елате да видите на метан станциите що луксозни и скъпи коли зареждат), бедните ще карат все по-малко, и толкоз.Ай посочете ми, някъде в историята, уличният народен гняв да е постигнал нещо дългосрочно??! Поне на едно място?Сваляме правителството, идва друго... и то същото, или почти същото. После пак, и пак, и пак...Световната икономика се движи по определен начин, на който желанията на обикновените хора не влияят. Остава ни да се примиряваме и да търсим алтернативи.
            Имах в предвит, че с тези цени на горивата ще поскъпнат доста стоки и услуги, затова трябва дасе вземат мерки.Ще се започне първо примерно от градския транспорт, после цените на основните храни и т.н.Мисля, че съм прав.

            Коментар


              #96
              хахахахахах как е в Люксембург нафта 2.40 при близо 3600 мин. заплата.

              Коментар


                #97
                Горивата поскъпнаха драстично навсякъде.Преди около две седмици заредих нафта на 1,33 а сега е около 1,52 +/- два цента по различните бензиностанции.Ама ако трябва да съм честен и 2 евро да стане литъра пак ще карам точно колкото и сега...просто няма как.
                Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
                Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

                Коментар


                  #98
                  Т.е. и при нас ще вдигнат цените и ще ни посочат ’Ето бе, навсякъде скачат, точка по въпроса’.

                  Коментар


                    #99
                    Аз лично, а предполагам, че и голяма част от вас, сме били свидетели на постоянно покачване на цените на всичко.Спомням си времената, която една кифла беше 0.14 лв, билетчето за градски траспорт - 0.06 лв, а литър бензин - 0.70 лв. Майка ми си помня още по-ниски цени - кифла за 0.05 лв, градски транспорт за 0.03 лв и литър бензин за 0.25 лв.Аз лично не виждам някаква кой знае каква драма в поскъпването на цените. То е обусловено от световния банков сектор, нуждата от печатане на нови и нови пари (които да покриват лихвите на предходните) и т.н. Инфлацията е нещо постоянно и неизбежно (поне докато така е структуриран финансовия свят).ЛОШОТО Е, ЧЕ ЗАЕДНО С ЦЕНИТЕ НА СТОКИТЕ НЕ СЕ ВДИГА ЦЕНАТА НА ЧОВЕШКИЯ ТРУД.И тъй като ние сме продавачите на тази стока, то ние трябва да вдигнем цената й. Нито един наш клиент (разбирай - работодател), няма сам да каже - бе я да взема да ти вдигна 2 пъти заплатата... Както и вие не казвате в магазина - бе я за това сирене да ти дам 10 лева, вместо 5. Бих подкрепил единствено протести за по-високо и справедливо заплащане. И мисля, че това е единственото смислено нещо, за което трябва да се протестира. Пред работодатели, пред правителство и т.н.

                    Коментар


                      Добре мисленето на някои хора се движи в правилна насока, заплатите са малки, но протестите в този случай няма да помогнат. Трябва производителност или всъщност производство каквото ние в случая намаме..... страна, която всичко внася, това сме ние и няма как да просперираме като носим дънки от китай, ядем китайско зеле и турска баклава, внасяме колите на чужденците и ги караме втори живот, купуваме си и китайска техника, който има пари ходи на почивка в други държави. Поне един отрасъл трябва да имаме, не претендирам да правим лаптопи и телевизори, но земеделието ни е под всякаква критика, пустеят земи, а е пълно с хора без образование, които стоят без работа. В България трябва коопериране и обработка на получената продукция, оттам вече реклама и продажби по цял свят, защото имаме земята, тук тя е богатство!
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        Immortal написа:
                        Аз лично, а предполагам, че и голяма част от вас, сме били свидетели на постоянно покачване на цените на всичко.Спомням си времената, която една кифла беше 0.14 лв, билетчето за градски траспорт - 0.06 лв, а литър бензин - 0.70 лв. Майка ми си помня още по-ниски цени - кифла за 0.05 лв, градски транспорт за 0.03 лв и литър бензин за 0.25 лв.Аз лично не виждам някаква кой знае каква драма в поскъпването на цените. То е обусловено от световния банков сектор, нуждата от печатане на нови и нови пари (които да покриват лихвите на предходните) и т.н. Инфлацията е нещо постоянно и неизбежно (поне докато така е структуриран финансовия свят).ЛОШОТО Е, ЧЕ ЗАЕДНО С ЦЕНИТЕ НА СТОКИТЕ НЕ СЕ ВДИГА ЦЕНАТА НА ЧОВЕШКИЯ ТРУД.И тъй като ние сме продавачите на тази стока, то ние трябва да вдигнем цената й. Нито един наш клиент (разбирай - работодател), няма сам да каже - бе я да взема да ти вдигна 2 пъти заплатата... Както и вие не казвате в магазина - бе я за това сирене да ти дам 10 лева, вместо 5. Бих подкрепил единствено протести за по-високо и справедливо заплащане. И мисля, че това е единственото смислено нещо, за което трябва да се протестира. Пред работодатели, пред правителство и т.н.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          van_dal написа:
                          Добре мисленето на някои хора се движи в правилна насока, заплатите са малки, но протестите в този случай няма да помогнат. Трябва производителност или всъщност производство каквото ние в случая намаме..... страна, която всичко внася, това сме ние и няма как да просперираме като носим дънки от китай, ядем китайско зеле и турска баклава, внасяме колите на чужденците и ги караме втори живот, купуваме си и китайска техника, който има пари ходи на почивка в други държави. Поне един отрасъл трябва да имаме, не претендирам да правим лаптопи и телевизори, но земеделието ни е под всякаква критика, пустеят земи, а е пълно с хора без образование, които стоят без работа. В България трябва коопериране и обработка на получената продукция, оттам вече реклама и продажби по цял свят, защото имаме земята, тук тя е богатство!
                          Всъщност не си съвсем прав за заводите. За другото си абсолютно прав.Работата ми е свързана с посещение на различни заводи, и твърдя, че в България се произвеждат доста неща, при това на доста високо качество.Проблемът е друг.Например в един завод на продукцията им пише "Made in Germany". Съвсем сериозно. Няма да казвам кой е и какво произвежда.Повечето шивашки фирми произвеждат маркови дрехи, на които най-често пише "made in Italy". Скъпи са, дори на тези, които ги шият, ги продават на висока за нас цена (например дамски панталон за 70 лв може да си купи жената, която го е ушила - съвсем реален случай, с моя близка).Много от заводите работят сериозно и се произвежда много и качествена продукция. Дори и в Гърция гледам по магазините масово се продава керамика на Vidima Ideal Standart, и то на високи цени. Най-големите заводи на гиганта Liebherr за хладилници е у нас. Кабелните снопове за новите автомобили Renault се правят в Ямбол.Друг е въпроса, че се съкращава прекалено раздутия още от времето на комунизма щат. Един пример ще ви дам: Среден завод в малък град, близо до София, през 2008 имаше 250 работника и произвеждаше Н броя продукция. Тогава заводът се управляваше от българи.Сега, през 2011 (данните са ми от преди няколко месеца), същия завод има 150 работника и произвежда Н+20% отгоре продукция. Сега се управлява от чужденци.Явно българинът може да работи, но трябва да има "тояга" по гърбината - разбирай камери, наказания и т.н.

                          Коментар


                            Immortal написа:
                            Бих подкрепил единствено протести за по-високо и справедливо заплащане. И мисля, че това е единственото смислено нещо, за което трябва да се протестира. Пред работодатели, пред правителство и т.н.
                            Те това е основният проблем!
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              Имам чувството че мнозина прочитат ’по-високо...’ и подминават ’по-справедливо...’ заплащане . Как да не го искаш. Но защо ли си мисля че ако осъществим ’по-справедливо заплащане’ 3/4 от народа ще изреве що са му смъкнали заплатата.

                              Коментар


                                Immortal написа:
                                И тъй като ние сме продавачите на тази стока, то ние трябва да вдигнем цената й. Нито един наш клиент (разбирай - работодател), няма сам да каже - бе я да взема да ти вдигна 2 пъти заплатата... Както и вие не казвате в магазина - бе я за това сирене да ти дам 10 лева, вместо 5. Бих подкрепил единствено протести за по-високо и справедливо заплащане.
                                Цената на своя труд могат да вдигат само занаятчиите и частниците (и превозвачите например го правят). При положение, че за моето работно място чакат на опашка още 70 човека, на работодателя ми ще му дойде добре дошло ако аз спра да идвам на работа за тези пари, защото следващия, когото ще назначи, ще е съгласен и за по-малко пари да работи. Я питай от БДЖ тези, дето протестираха - дали спечелиха увеличение, дали намаление на заплатите си или направо уволнение!
                                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                                Коментар

                                Working...
                                X