Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT или HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    mr_none написа:
    ... А нима този мотор не е тромав до към 3000-4000 оборота ...
    Мда тромав е, като се качим 5 човека в колата не е особенно пъргав и след 4000 оборота, ама май това се отнася за почти всички атмосферки.Конкретно - с кой друг такъв мотор го сравняваш за да си вадиш тоя извод, че е тромав, че ми стана интересно по какъв критерии се определя кога един мотор е тромав или пъргав до 3000-4000 оборота Съгласън съм, че е тромав ако на 5-та скорост от 1000 оборота му натиснеш газта и чакаш да дойде до 4000 оборота, но на 1-ва като го натиснеш от 1000 до 4000 нещата са съвсем различни
    punto HGT

    Коментар


      #32
      mr_none написа:
      А нима този мотор не е тромав до към 3000-4000 оборота, точно както и при Twin-spark.А и икономията му не е на толкова високо ниво.
      Не, не е тромав, никак даже. Определено мога да кажа, че при ниските обороти е дори по-пъргав от пет-цилиндровия 2000 20v (макар че и той е с вариатор) (147 к.с).Икономията му е супер - на Делта 2 извънградско гореше бензин около 6/100. Градско без "изпълнения" - 8/100. На газ (с ГИ) средния му разход беше 9/100.

      Коментар


        #33
        Конкретно - с кой друг такъв мотор го сравняваш за да си вадиш тоя извод, че е тромав, че ми стана интересно по какъв критерии се определя кога един мотор е тромав или пъргав до 3000-4000 оборота
        1.6 16v в Saxo VTS.1.6 16v VTi Honda Civic.Защо не и 1.8 16v пак Honda Civic.Като последните два са и по-мощни.В първия само съм се возил. Хондите съм имал възможност и да ги покарам.Но нека не осираме темата на колегата. Да ги покара двете коли и която му е на душата да я взима. А и да не забравяме че читаво GT трудно се намира
        Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
        Punto GT 1.4 Turbo '99
        Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

        Коментар


          #34
          Това мисля е най-основателната причина да се насочи към ’HGT’ - много по-лесно ще намери читав екземпляр. На второ място е възрастта на автомобила - ’GT’ може да бъде двойно по-старо от ’HGT’ Освен това, според мен, тези два фактора са и взаимно свързани....

          Коментар


            #35
            mr_none написа:
            Конкретно - с кой друг такъв мотор го сравняваш за да си вадиш тоя извод, че е тромав, че ми стана интересно по какъв критерии се определя кога един мотор е тромав или пъргав до 3000-4000 оборота
            1.6 16v в Saxo VTS.1.6 16v VTi Honda Civic.Защо не и 1.8 16v пак Honda Civic.Като последните два са и по-мощни.В първия само съм се возил. Хондите съм имал възможност и да ги покарам.Но нека не осираме темата на колегата. Да ги покара двете коли и която му е на душата да я взима. А и да не забравяме че читаво GT трудно се намира
            Не мисля, че осираме темата, даже стана много интересна 1. 1.6 16v в Saxo VTS е около 100кг по леко от пунтото, вервай ми ако пунтото се олекоти с тия кила мисля, че ще тръгне още по добре 2. Хондата добре, че са я направили да се развърта до 8000-9000 оборота, че незнам иначе какъв куц кон щеше да е и дали нямаше да бере ядове ако и пунтото се развърташе до толко, а е 169к.с., верно по тежка е ама е с 39 коня отгоре Исками се да видя пунто ХГТ с 169 коня под капака да видиш дали саксо или хонда ще могат да го стигнат, ама за съжаление няма http://www.youtube.com/watch?v=QpMtA...?v=A6sIQ_OvS90
            punto HGT

            Коментар


              #36
              Клипчето на колегата didich ме вдъхнови. Нqкои да продава запазено HGT? :D

              Коментар


                #37
                biankov написа:
                Клипчето на колегата didich ме вдъхнови. Нqкои да продава запазено HGT? :D
                На колега от форума се продаваше ХГТ-то, но незнам дали го е продал, м/у другото скоро му смени и вариатора и колата мека казано мърка Колегата се пише с ник BJlagypaГледам, че си от Плевен, ако беше от София щях да ти направя демонстрация какво представлява колата, а пък предполагам, че ще се намерят и колеги с ГТ-та да направят същото ако не си се качвал в двете коли Успех.
                punto HGT

                Коментар


                  #38
                  Абе в гт са е качвал ,ама то беше много строшено.С износен разпределителен вал и със седем пукнатини на главата .

                  Коментар


                    #39
                    gituli написа:
                    Абе в гт са е качвал ,ама то беше много строшено.С износен разпределителен вал и със седем пукнатини на главата .
                    Еее значи въобще не се е качвал
                    punto HGT

                    Коментар


                      #40
                      За протокола ще го пишем,че са е качвал. :D

                      Коментар


                        #41
                        Много интересна темичка , но се случва нещо напълно непознато за подобен вид теми .В теми от този вид , обикновено към средата на първата страница се появява човека Х който веднага предлага".....абе вземи си ЖТД.." Без значение какво е заглавието на темата и дали човека иска изобщо дизел Сори за натоварване на темата с излишни разсъждения но силно съм озадъчен как тук не се е случило още това
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #42
                          Щото е студено и са заети с паленето на дизелаците.

                          Коментар


                            #43
                            Аз с нафта само си паля печката.

                            Коментар


                              #44
                              Айде близо е,сега ще се започне .

                              Коментар


                                #45
                                Atanas71 написа:
                                Много интересна темичка , но се случва нещо напълно непознато за подобен вид теми .В теми от този вид , обикновено към средата на първата страница се появява човека Х който веднага предлага".....абе вземи си ЖТД.." Без значение какво е заглавието на темата и дали човека иска изобщо дизел Сори за натоварване на темата с излишни разсъждения но силно съм озадъчен как тук не се е случило още това
                                този път е на 2-ра страница
                                biser_as написа:
                                biankov написа:
                                Като цqло искам кола за всеки ден коqто да е малка и сравнително пъргава. Неискам да тунинговам нищо по двигателq. Ще се кара много (около 2500 км. на месец)
                                С тия километри дет искаш да въртиш, моя личен съвет е да се ориентираш към някой лесен за подръжка и газифициране примерно двигател (нито пунто ГТ, нито ХГТ са според мен такива) или към пунто мк2 1,9ЖТД-достатъчно пъргава е и за в града, а и за извън при скорости до към 150, а разхода и е доооста приличен около 6/100 зимата градско в София и около 4,5/100 при извънградско със скорост до 130-140 км/ч

                                Коментар

                                Working...
                                X