Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT или HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    mr_none написа:
    Няма нужда да ме цитираш и да се опитваш да ме оборваш, изказвам своето мнение а твоето не го желая.
    Никой не се опитвам да оборвам, просто като казваш нещо е хубаво да изложиш и някакви факти.
    Написах " Според мен", това е лично мнение като не ангажирам никой с него, причините за мнението ми съм ги изброил

    Коментар


      #17
      Според мен избери по запазеният екземпляр.Било мк1 или мк2. Според мен да намериш читаво и непипано GT е много трудна задача.HGT каточели по-може да се намери запазенко.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #18
        Като цqло искам кола за всеки ден коqто да е малка и сравнително пъргава. Неискам да тунинговам нищо по двигателq. Ще се кара много (около 2500 км. на месец)

        Коментар


          #19
          За тези цели HGT-то определно ще е по-добрият избор . В момента има избор на пазара. Само гледай внимателно, да не попаднеш на някой дарак и после да си скубеш косите.
          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
          Punto GT 1.4 Turbo '99
          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

          Коментар


            #20
            HGT-то се газифицира без проблем, така че помислии и в тази насока, разходите ще ти паднат двойно, че на бензин с тия километри на месец ще си трябва и доста пара за гориво Газовия инжекцион ще го избиеш за има няма 4-5 месеца ако правиш по 2500км на месец и след това ще си само на печалба Сега като казваш, че ще пътуваш по толко километри на месец, защо се спря точно на тези два модела, все си мисля, че за толко пътуване би трябвало да се вземе кола с малко по мека и удобна возия, въпросните две коли си возят твърдо и да си призная чесно като тръгнеш по наще хубави магистрали и ще ти се разбият бъбреците
            punto HGT

            Коментар


              #21
              didich написа:
              1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-то
              С това общо взето аз лично не съм съгласен Ако искаш можем да караме по еднакъв начин твойто ХГТ и мойто ГТ3 и после да сравним разхода и вървежа, а тоя разход над 20/100 от стандартно и изправно ГТ3 нема вариант да се получи :D
              didich написа:
              2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо
              ГТ3 и преди да надуе турбината си върви чудесно и спокойно може да си се кара с 40 на 5-та без кашлици, плетки и т.н....може и това да пробваме ако искаш
              didich написа:
              В заключение ще кажа, че карам ХГТ от 2007г. и съм доволен от колицата
              В заключение и аз ще кажа, че имам ГТ от 2007-ма и съм доволен от колицата :D

              Коментар


                #22
                mr_none написа:
                А за "евтиния" ремонт на вариатора трябва ли изобщо да споменавам. При това ремонт, който рано или късно ще се наложи да правиш. Ако беше толкова успешна тази реализация от Фиат щяха да продължат да я предлагат и до днес.
                В интерес на истината и при пунто ГТ има няколко скъпи компонента, които рано или късно почти всеки собственик на такова возило сменя, примерно дебитомера има доста "симпатична" цена, която е почти колкото 3 вариатора на ХГТ :D и определено пунто ГТ ако е измъчено от предишните собственици и реши да се чупи и прави магарии и имайки в предвид от колко години е спряно от производство е доооста тегава кола за вкарване в правия път Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                Коментар


                  #23
                  biankov написа:
                  Като цqло искам кола за всеки ден коqто да е малка и сравнително пъргава. Неискам да тунинговам нищо по двигателq. Ще се кара много (около 2500 км. на месец)
                  С тия километри дет искаш да въртиш, моя личен съвет е да се ориентираш към някой лесен за подръжка и газифициране примерно двигател (нито пунто ГТ, нито ХГТ са според мен такива) или към пунто мк2 1,9ЖТД-достатъчно пъргава е и за в града, а и за извън при скорости до към 150, а разхода и е доооста приличен около 6/100 зимата градско в София и около 4,5/100 при извънградско със скорост до 130-140 км/ч

                  Коментар


                    #24
                    biser_as, нямаш проблеми може да направим тестовете като позагрее времето Разхода от 20/100 го казах ей така като пример, със сигурност не стига до толко, колкото и да я настъпвам.Защо според теб не е добре да се газифици мотора на ХГТ-то На една от срещите на ОМВ-то миналата година се събрахме около 4-5 ХГТ-та, всичките газифицирани и никой не каза, че има проблем.Относно дизела - при тия цени на това гориво със сигурност ако търси икономия на газ ще му излезе по ефтино
                    punto HGT

                    Коментар


                      #25
                      didich написа:
                      biser_as, нямаш проблеми може да направим тестовете като позагрее времето
                      Епа щом смяташ, че си навит, обади се като прецениш, че се е подобрило достатъчно времето, от моя страна няма проблем, а и обещавам да останеш доволен от тестовете и интересния им резултат Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      didich написа:
                      Защо според теб не е добре да се газифици мотора на ХГТ-то На една от срещите на ОМВ-то миналата година се събрахме около 4-5 ХГТ-та, всичките газифицирани и никой не каза, че има проблем.
                      Не съм написал, че не е добре да се газифицира каквото и да е (въпреки, че аз лично не съм фен на газификациите, мма тва си е лично мой проблем и виждане за нещата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ), писах, че според мен е по-добре колегата да се ориентира към нещо по-лесно и ефтино за подръжка и разходи, а и за газификация...........надявам се, няма да почнеш ся да ме убеждаваш колко безпроблемен, ефтин и изключително здрав е моторя на ХГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А на тва с "100% безпроблемните" газификации при секви марки коли съм се наслушал от години-имам доооста познати и приятели дет карат и турбо и атмосферни коли на газ (само дето реално нещата в не малка част от случаите не са чак толко розови, колкото се разказват на по бира ) и никак не ми се влиза в спорове за предимствата и недостатъците при каране на газ, мас, оцет, олио, дизел, бензин, етанол, метанол и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                      Коментар


                        #26
                        Няма да спориме естествено, всеки си има виждане от неговия си ъгъл, иначе според мен най здравия мотор е тоя, който не се кара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , караш ли все някога ще изпищиш
                        punto HGT

                        Коментар


                          #27
                          Най дългиq преход на колата ще е Плевен-Софиq един път месечно. Иначе повечето километри са на къси разтоqниq от по 20-30 км. така че твърдата возиq не е толкова голqм проблем. Относно газта и ферари да имам при тези цени на бензина бих го газифицирал.

                          Коментар


                            #28
                            Щом ще газифицираш по добре ХГТ Чувал съм, че турбо колите нямали проблем с газта до към 1бар, след това трябвало газ с течна фаза за да не беднее над 1 бар, а тая инсталация незнам колко е като пара, ако греша нека някой от колегите да ме поправи Приготви си едни 700-900лв за газов инжекцион и си ти, аз като слагах на мойта през 2007 г. се бръкнах 1200 лв И едно подсказване, капачката за пълненето на газ се събира точно до тази за бензина, да не вземат да ти надупчат задната броня, че специалисти много
                            punto HGT

                            Коментар


                              #29
                              mr_none написа:
                              Не харесвам 1.8 двигателя, не се подава особенно на модификации, тромав е, а и с този вариатор.Лично мое мнение, че Фиат трябва много да ги е срам, че изобщо са го създали . Аз бих избрал GT-то.
                              Че какво му е на вариатора бе, младеж?Всички бензинови двигатели на ФИАТ след този са с вариатор, вкл. и най-новите Multiair (при тях е малко по друг начин реализиран).Единственото което прави, когато се "повреди", е да трака при палене. Нищо повече. Пак си работи и няма какво да се счупи.Двигателят е супер успешен, едно че е с японска електроника (която не съм чул някога да се повреди, за разлика от Bosch и Магнети-Марели), второ - ако не беше успешен, нямаше да го слагат на толкова много коли - ФИАТ/Ланча Punto HGT, Coupe, Delta II, Dedra, Lybra, на няколко модела Алфа (само че там е във версия twin-spark).Тая турбина на 1.4 ГТ сякаш пък не е консуматив. Само че тя като се счупи, и колата влиза в бокса, докато събереш една хилядарка за нова. Бих казал дори, че двигателя 183.A1.000 (1.8 16v VVT (VFD)) на ФИАТ е един от най-сполучливите.Единственият му кусур е, че японската електроника не позволява (лесно) намеса за ъпгрейд.

                              Коментар


                                #30
                                Ееее айде да не го бъркаме с Multiair. Там система е по-различна и много по-успешна. Както казах нямам нищо против променливото газоразпределение. А реализацията му в точно този мотор. Все пак променливото газоразпределение се прави за да се подобри икономията и вървежа. А нима този мотор не е тромав до към 3000-4000 оборота, точно както и при Twin-spark.А и икономията му не е на толкова високо ниво. Колегата по-горе беше споменал нещо за Vtec, неко го сравним с нея и всеки да си прецени кой е по-успешният вариант.Няма смисъл да влизаме в спорове, това си е лично мое мнение за газоразпределението в този мотор и не искам никого да ангажирам с него.
                                Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                                Punto GT 1.4 Turbo '99
                                Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                                Коментар

                                Working...
                                X