Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT или HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto GT или HGT

    Здравейте. Имам нqколко въпроса към по-запознатите с двата модела на Фиат Пунто, а именно стариq 1.4 GT и следващиq 1.8 HGT. Въпроса ми е кой от двата модела е по-здрав като двигател и като ламарини? Кой дава по-добър разход на гориво? Кой вози по-добре, кой е по-стабилен на пътq и още много такива въпроси? С две думи кое от двете да избера. Рсзликата в цените не е много голqма. Благодарq предварително за информациqта и за съветите.

    #2
    HGT е по добрия вариант.Бе ако иска да върви и да гори малко то тогава направо взимай едно браво иноишес.

    Коментар


      #3
      Общо взето зависи какво искаш да правиш с колите след това. Ако имаш намерения да засилваш мотора след покупката определено GT. Разхода поне по заводски данни е сходен. Като ламарини са горе долу еднакви. HGT-то вози по-добре и е по-стабилен от GT-то. Не харесвам 1.8 двигателя, не се подава особенно на модификации, тромав е, а и с този вариатор.Лично мое мнение, че Фиат трябва много да ги е срам, че изобщо са го създали . Аз бих избрал GT-то.
      Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
      Punto GT 1.4 Turbo '99
      Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

      Коментар


        #4
        HGT е по-добрата кола отвсякъде
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Ако беше с друг мотор и със свестен тракшън, а не тази измислица която прави всичко друго само не и да си върши рабоата, наистина щеше да бъде по-добрата кола.
          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
          Punto GT 1.4 Turbo '99
          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

          Коментар


            #6
            според мен ХГТ-то е по-доброто, по-нова година е, екстрите му екстри, има си всичко а и си върви добре

            Коментар


              #7
              според мен ХГТ-то е по-доброто, по-нова година е, екстрите му екстри, има си всичко а и си върви добре
              Хммм, нещо не мога да се сетя за кой знае какви екстри в повече от GT-то.
              Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
              Punto GT 1.4 Turbo '99
              Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

              Коментар


                #8
                mr_none написа:
                Общо взето зависи какво искаш да правиш с колите след това. Ако имаш намерения да засилваш мотора след покупката определено GT. Разхода поне по заводски данни е сходен. Като ламарини са горе долу еднакви. HGT-то вози по-добре и е по-стабилен от GT-то. Не харесвам 1.8 двигателя, не се подава особенно на модификации, тромав е, а и с този вариатор.Лично мое мнение, че Фиат трябва много да ги е срам, че изобщо са го създали . Аз бих избрал GT-то.
                1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-то 2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо 3. Точно тоя мотор, а и не само благодарение на вариатора има едни около 20 коня отгоре, модификасията без вариатор я има на браво 1.8ГТ и май беше 113к.с.4. С вариатор има доста двигатели и не виждам защо хората трябва да ги е срам, все едно да кажеш японците как не ги е срам, че са направили В-тека, не съм толко запознат, но принципа май е сходен В заключение ще кажа, че карам ХГТ от 2007г. и съм доволен от колицата, возил съм се и в ГТ, там тръпката е малко по друга, но човек ако иска по съвременна кола с малко повечко екстри определено съм за ХГТ. Ако можеш да поддържаш две коли, една за ежедневно возене и една за по спортно каране и състезания, по бих се съгласил да се вземе ГТ Поздрави
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-то 2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо 3. Точно тоя мотор, а и не само благодарение на вариатора има едни около 20 коня отгоре, модификасията без вариатор я има на браво 1.8ГТ и май беше 113к.с. 4. С вариатор има доста двигатели и не виждам защо хората трябва да ги е срам, все едно да кажеш японците как не ги е срам, че са направили В-тека, не съм толко запознат, но принципа май е сходен
                  1. Разходът е субективно нещо и много зависи от тежеста на десния крак на задкормилното устройство.2. Не знам колега, карал съм такова пунто и не съм забелязал голяма пъргавост в мотора. Относно пъргавостта на GT - там темата е доста обширна има няколко правени тук по форума, всеки може да прочете и да си направи изводите.3. Точно така има го при Браво без вариатор.4. Не говоря за променливото газоразпределени като цяло, а за реализацията му в точно този мотор. Изобщо не може да се сравнява с Vtec системата на Хонда, работят на раличен принцип. А за "евтиния" ремонт на вариатора трябва лиизобщо да споменавам. При това ремонт, който рано или късно ще се наложи да правиш. Ако беше толкова успешна тази реализация от Фиат щяха да продължат да я предлагат и до днес.Когато си търсех Пунто и аз се бях спрял на HGT, но след доста четене и в крайна сметка каране на такава кола се разубедих от покупката. И още нещо което не ми допада, от прекалено тежкият мотор HGT недозавива доста повече от същите Пунтота с по-малките двигатели. Всичко това са лични мои наблюдения и не ангажирам никого с тях.Всеки сам си преценя какво търси в една кола. Аз също карам Пунто МК2, но спортинг варианта. Е не върви като HGT, но аз му се радвам повече.
                  Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                  Punto GT 1.4 Turbo '99
                  Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                  Коментар


                    #10
                    Колкото по-ново - толкова по-добре по принцип...
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      Особено, при евентуалната двойна разлика във възрастта

                      Коментар


                        #12
                        mr_none написа:
                        1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-то 2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо 3. Точно тоя мотор, а и не само благодарение на вариатора има едни около 20 коня отгоре, модификасията без вариатор я има на браво 1.8ГТ и май беше 113к.с. 4. С вариатор има доста двигатели и не виждам защо хората трябва да ги е срам, все едно да кажеш японците как не ги е срам, че са направили В-тека, не съм толко запознат, но принципа май е сходен
                        1. Разходът е субективно нещо и много зависи от тежеста на десния крак на задкормилното устройство.2. Не знам колега, карал съм такова пунто и не съм забелязал голяма пъргавост в мотора. Относно пъргавостта на GT - там темата е доста обширна има няколко правени тук по форума, всеки може да прочете и да си направи изводите.3. Точно така има го при Браво без вариатор.4. Не говоря за променливото газоразпределени като цяло, а за реализацията му в точно този мотор. Изобщо не може да се сравнява с Vtec системата на Хонда, работят на раличен принцип. А за "евтиния" ремонт на вариатора трябва лиизобщо да споменавам. При това ремонт, който рано или късно ще се наложи да правиш. Ако беше толкова успешна тази реализация от Фиат щяха да продължат да я предлагат и до днес.Когато си търсех Пунто и аз се бях спрял на HGT, но след доста четене и в крайна сметка каране на такава кола се разубедих от покупката. И още нещо което не ми допада, от прекалено тежкият мотор HGT недозавива доста повече от същите Пунтота с по-малките двигатели. Всичко това са лични мои наблюдения и не ангажирам никого с тях.Всеки сам си преценя какво търси в една кола. Аз също карам Пунто МК2, но спортинг варианта. Е не върви като HGT, но аз му се радвам повече.
                        1. Така е зависи от тежеста на крака, ама на ХГТ-то колкото и да му натискам газта едва ли ще стигна разход над 20, а за притежатели на ГТ-съм чувал доста по сериозни разходи :D 2. Казваш, че караш спортинг и му се радваш повече ... незнам как стана тая работа при положение, че колите са абсолютно еднакви, само дето има разлика в мотора и скоростите и да кажеш, че по слабата кола повече те кефи , возил съм се в спортинг, все едно съм в ХГТ-то, само дето е по бавно, никога не бих казал, че по слабата кола по ме кефи, най малкото усмивката от ускорението не е същата (не твърдя, че ХГТ-то е изтребител)4. Нов вариатор вече може да се намери и за под 300лв, на всеки 100 000км да го сменяваш не виждам да е чак толко голям разход, за сведение аз на мойта за 5 години съм и навъртял няма и 40 000км :D За екстрите - до колкото съм запознат на последните версии ГТ3 само се слага климатик, дано не греша, като гледам колегите с ГТ-тата повечето гледат да купуват ГТ2-ка, защото деяни на повече тунинг. Няма да те питам в София лятото в задръстването какво е без климатик - случвало ми се е, не е хич приятно mr_none, така е всеки си преценява какво да си купи, но и всеки гледа да си купи нещо дето е с по нова дата на производство :D По темата - присъединявам се към коментара на kiro_of_the_day и на Kuku
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          GT има климатик в стандартното оборудване във всичките си варианти с ляв волан. Тези с десен нямат поради проблеми породени от разположението на волана.
                          Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                          Punto GT 1.4 Turbo '99
                          Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                          Коментар


                            #14
                            mr_none написа:
                            според мен ХГТ-то е по-доброто, по-нова година е, екстрите му екстри, има си всичко а и си върви добре
                            Хммм, нещо не мога да се сетя за кой знае какви екстри в повече от GT-то.
                            Няма нужда да ме цитираш и да се опитваш да ме оборваш, изказвам своето мнение а твоето не го желая.До автора на темата, взимай тази която те радва повече

                            Коментар


                              #15
                              Няма нужда да ме цитираш и да се опитваш да ме оборваш, изказвам своето мнение а твоето не го желая.
                              Никой не се опитвам да оборвам, просто като казваш нещо е хубаво да изложиш и някакви факти.
                              Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                              Punto GT 1.4 Turbo '99
                              Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                              Коментар

                              Working...
                              X