mr_none написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT или HGT
Collapse
X
-
HGT-то се газифицира без проблем, така че помислии и в тази насока, разходите ще ти паднат двойно, че на бензин с тия километри на месец ще си трябва и доста пара за гориво Газовия инжекцион ще го избиеш за има няма 4-5 месеца ако правиш по 2500км на месец и след това ще си само на печалба Сега като казваш, че ще пътуваш по толко километри на месец, защо се спря точно на тези два модела, все си мисля, че за толко пътуване би трябвало да се вземе кола с малко по мека и удобна возия, въпросните две коли си возят твърдо и да си призная чесно като тръгнеш по наще хубави магистрали и ще ти се разбият бъбрецитеpunto HGT
Коментар
-
didich написа:1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-тоdidich написа:2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщоdidich написа:В заключение ще кажа, че карам ХГТ от 2007г. и съм доволен от колицата
Коментар
-
mr_none написа:А за "евтиния" ремонт на вариатора трябва ли изобщо да споменавам. При това ремонт, който рано или късно ще се наложи да правиш. Ако беше толкова успешна тази реализация от Фиат щяха да продължат да я предлагат и до днес.
Коментар
-
biankov написа:Като цqло искам кола за всеки ден коqто да е малка и сравнително пъргава. Неискам да тунинговам нищо по двигателq. Ще се кара много (около 2500 км. на месец)
Коментар
-
biser_as, нямаш проблеми може да направим тестовете като позагрее времето Разхода от 20/100 го казах ей така като пример, със сигурност не стига до толко, колкото и да я настъпвам.Защо според теб не е добре да се газифици мотора на ХГТ-то На една от срещите на ОМВ-то миналата година се събрахме около 4-5 ХГТ-та, всичките газифицирани и никой не каза, че има проблем.Относно дизела - при тия цени на това гориво със сигурност ако търси икономия на газ ще му излезе по ефтиноpunto HGT
Коментар
-
didich написа:biser_as, нямаш проблеми може да направим тестовете като позагрее времетоdidich написа:Защо според теб не е добре да се газифици мотора на ХГТ-то На една от срещите на ОМВ-то миналата година се събрахме около 4-5 ХГТ-та, всичките газифицирани и никой не каза, че има проблем.
Коментар
-
Щом ще газифицираш по добре ХГТ Чувал съм, че турбо колите нямали проблем с газта до към 1бар, след това трябвало газ с течна фаза за да не беднее над 1 бар, а тая инсталация незнам колко е като пара, ако греша нека някой от колегите да ме поправи Приготви си едни 700-900лв за газов инжекцион и си ти, аз като слагах на мойта през 2007 г. се бръкнах 1200 лв И едно подсказване, капачката за пълненето на газ се събира точно до тази за бензина, да не вземат да ти надупчат задната броня, че специалисти многоpunto HGT
Коментар
-
mr_none написа:Не харесвам 1.8 двигателя, не се подава особенно на модификации, тромав е, а и с този вариатор.Лично мое мнение, че Фиат трябва много да ги е срам, че изобщо са го създали . Аз бих избрал GT-то.
Коментар
-
Ееее айде да не го бъркаме с Multiair. Там система е по-различна и много по-успешна. Както казах нямам нищо против променливото газоразпределение. А реализацията му в точно този мотор. Все пак променливото газоразпределение се прави за да се подобри икономията и вървежа. А нима този мотор не е тромав до към 3000-4000 оборота, точно както и при Twin-spark.А и икономията му не е на толкова високо ниво. Колегата по-горе беше споменал нещо за Vtec, неко го сравним с нея и всеки да си прецени кой е по-успешният вариант.Няма смисъл да влизаме в спорове, това си е лично мое мнение за газоразпределението в този мотор и не искам никого да ангажирам с него.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар