Здравейте. Имам нqколко въпроса към по-запознатите с двата модела на Фиат Пунто, а именно стариq 1.4 GT и следващиq 1.8 HGT. Въпроса ми е кой от двата модела е по-здрав като двигател и като ламарини? Кой дава по-добър разход на гориво? Кой вози по-добре, кой е по-стабилен на пътq и още много такива въпроси? С две думи кое от двете да избера. Рсзликата в цените не е много голqма. Благодарq предварително за информациqта и за съветите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT или HGT
Collapse
X
-
Общо взето зависи какво искаш да правиш с колите след това. Ако имаш намерения да засилваш мотора след покупката определено GT. Разхода поне по заводски данни е сходен. Като ламарини са горе долу еднакви. HGT-то вози по-добре и е по-стабилен от GT-то. Не харесвам 1.8 двигателя, не се подава особенно на модификации, тромав е, а и с този вариатор.Лично мое мнение, че Фиат трябва много да ги е срам, че изобщо са го създали. Аз бих избрал GT-то.
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
mr_none написа:Общо взето зависи какво искаш да правиш с колите след това. Ако имаш намерения да засилваш мотора след покупката определено GT. Разхода поне по заводски данни е сходен. Като ламарини са горе долу еднакви. HGT-то вози по-добре и е по-стабилен от GT-то. Не харесвам 1.8 двигателя, не се подава особенно на модификации, тромав е, а и с този вариатор.Лично мое мнение, че Фиат трябва много да ги е срам, че изобщо са го създали. Аз бих избрал GT-то.
2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво
. С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо
3. Точно тоя мотор, а и не само благодарение на вариатора има едни около 20 коня отгоре, модификасията без вариатор я има на браво 1.8ГТ и май беше 113к.с.4. С вариатор има доста двигатели и не виждам защо хората трябва да ги е срам, все едно да кажеш японците как не ги е срам, че са направили В-тека, не съм толко запознат, но принципа май е сходен
В заключение ще кажа, че карам ХГТ от 2007г. и съм доволен от колицата, возил съм се и в ГТ, там тръпката е малко по друга, но човек ако иска по съвременна кола с малко повечко екстри определено съм за ХГТ. Ако можеш да поддържаш две коли, една за ежедневно возене и една за по спортно каране и състезания, по бих се съгласил да се вземе ГТ
Поздрави
punto HGT
Коментар
-
1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-то 2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо 3. Точно тоя мотор, а и не само благодарение на вариатора има едни около 20 коня отгоре, модификасията без вариатор я има на браво 1.8ГТ и май беше 113к.с. 4. С вариатор има доста двигатели и не виждам защо хората трябва да ги е срам, все едно да кажеш японците как не ги е срам, че са направили В-тека, не съм толко запознат, но принципа май е сходенGrande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
mr_none написа:1. Разхода ако натискаш едно ГТ ще отмине доста HGT-то 2. Точно тоя двигател с тоя вариатор как заключи че е тромав незнам, ГТ-то преди да надуе турбината да не би да е много по пъргаво . С тоя вариатор колата и на ниски обороти се държи много добре, няма нито да придърпва нито нищо, на 5-та скорост с 30-40км си върви без да кашля изобщо 3. Точно тоя мотор, а и не само благодарение на вариатора има едни около 20 коня отгоре, модификасията без вариатор я има на браво 1.8ГТ и май беше 113к.с. 4. С вариатор има доста двигатели и не виждам защо хората трябва да ги е срам, все едно да кажеш японците как не ги е срам, че са направили В-тека, не съм толко запознат, но принципа май е сходен, возил съм се в спортинг, все едно съм в ХГТ-то, само дето е по бавно, никога не бих казал, че по слабата кола по ме кефи, най малкото усмивката от ускорението не е същата (не твърдя, че ХГТ-то е изтребител)4. Нов вариатор вече може да се намери и за под 300лв, на всеки 100 000км да го сменяваш не виждам да е чак толко голям разход, за сведение аз на мойта за 5 години съм и навъртял няма и 40 000км :D За екстрите - до колкото съм запознат на последните версии ГТ3 само се слага климатик, дано не греша, като гледам колегите с ГТ-тата повечето гледат да купуват ГТ2-ка, защото деяни на повече тунинг. Няма да те питам в София лятото в задръстването какво е без климатик - случвало ми се е, не е хич приятно
mr_none, така е всеки си преценява какво да си купи, но и всеки гледа да си купи нещо дето е с по нова дата на производство :D По темата - присъединявам се към коментара на kiro_of_the_day и на Kuku
punto HGT
Коментар
-
mr_none написа:според мен ХГТ-то е по-доброто, по-нова година е, екстрите му екстри, има си всичко а и си върви добре
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар