Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво или опел тигра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    krasio_79bs написа:
    В подкрепа на коментара на Кики.Ей го читаво купе.Тиграта само може да мечтае някога да стане купе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=956308#956308
    заслужава ли си инвестицията в купето ???? имал ли си такова ...???? мнения препоръки ????

    Коментар


      #62
      Van Bicepsa написа:
      ...евтина поддражка колата ще се кара градско разполагам с 3000 лв не мисля че едно купе 136 коня ще ми е евтино откъм поддръжка и гориво да е маневрена да се завира навсякъде няма да я юркам
      Ами купи си ТРАБАНТ - ако не влиза с маневра, на ръце ще го натикаш, и си ти ! Вземай Бравото и не се чуди ! Тая Тигра с вирнатия гъз, мислиш ли че ще ти е лесно да я паркираш ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #63
        Защо да не си заслужава? + за това купе от линка, рядко срещан запазен екземпляр, хубав и пъргав двигател на хубаво купе + като екстра и коженият салон. Но по-скъпа за поддръжка според мен, вече колегите с купета да се изкажат и от гледна точка на разход.
        Lancia Lybra '00 1.8 140hp

        Видеорегистратори

        Коментар


          #64
          Van Bicepsa написа:
          krasio_79bs написа:
          В подкрепа на коментара на Кики.Ей го читаво купе.Тиграта само може да мечтае някога да стане купе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=956308#956308
          заслужава ли си инвестицията в купето ???? имал ли си такова ...???? мнения препоръки ????
          При положение ,че автомобила е супер запазен и обслужен си заслужава.Ако искаш пак може да му сложиш газ.Разхода според мен лично е много разтегливо понятие.Нямал съм такова,аз си падам по комбита.
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #65
            Значи по случая с купето да се изкажа. Карам 1.8-ца. И като погледнах в Опел форума за 1.4 двигателче какво казват, че извънградско харчи 6.5 при нормално каране и 10 градско.Моето купе при нормално каране в София харчи 10-11, а извънградско със 120 по магистралата до морето и обратно с климатик през половината от 1000-те км ми даде разход 6.2. Така че сам си направи изводите дали ще си купиш слаба кола, която да ти харчи 1 литър градско по- малко и като ти се наложи да караш извънградско да ти бучи в главата и да харчи повече.За ремонти по купе частите са една идея по- скъпи от браво/а, ама кеф цена няма. Много по- хубава стойка вади купето, а можеш и да возиш 4 човека дори и на по- дълъг път.Достъпа в двигателния отсек ти е супер голям и навсякъде всичко се сменя лесно. Особенно фаровете. Така че все пак ако купе ти се струва над възможностите мисля, че това изглеждащо много добре браво със 17 ки 1.8 мотор за 2400 лева е твоя избор....

            Коментар


              #66
              Insane написа:
              Значи по случая с купето да се изкажа. Карам 1.8-ца. И като погледнах в Опел форума за 1.4 двигателче какво казват, че извънградско харчи 6.5 при нормално каране и 10 градско.Моето купе при нормално каране в София харчи 10-11, а извънградско със 120 по магистралата до морето и обратно с климатик през половината от 1000-те км ми даде разход 6.2. Така че сам си направи изводите дали ще си купиш слаба кола, която да ти харчи 1 литър градско по- малко и като ти се наложи да караш извънградско да ти бучи в главата и да харчи повече.За ремонти по купе частите са една идея по- скъпи от браво/а, ама кеф цена няма. Много по- хубава стойка вади купето, а можеш и да возиш 4 човека дори и на по- дълъг път.Достъпа в двигателния отсек ти е супер голям и навсякъде всичко се сменя лесно. Особенно фаровете. Така че все пак ако купе ти се струва над възможностите мисля, че това изглеждащо много добре браво със 17 ки 1.8 мотор за 2400 лева е твоя избор....
              евала на човека ето това е изказване

              Коментар


                #67
                Нека сега направя и аз едно сравнение.Тиграта,за мен това е едно корито,има някакъв чар,но не мога да определя къде е частите му са по-евтини от на бравото,но едно каране от 300км. и като слезеш ще вървиш като заключено балканче,разхода не се оправдава,на бравото е малко по-висок,ноооо от към вървеж няма да говорим.Ако си като мен 1.87 като влязох в една Тигра и стоях като Дино от семейство Флинстоун.Карал съм 1.4 90 коня чипосана УЖ (Тигра) еми не ми хареса как върви и отзад съм се возил в тигра няма да ти казвам каква мъка е.За Бравото аз съм на мнението на Пакумба,че е светлинни години по-напред.По-удобно е,по-лесно е за каране и се свиква бързо,да наистина не е от най-маневрените коли,но на мен не ми прави впечатление.Както екстериор така и интериора са доста по-добре измислени при Бравото,казват,че на Фиата пласмасите били нискокачествени и много лопали е моите що не лопат и не скърцат.Това ,че гледаш кола от 3 месеца не е много аз гледах половин година и накрая се спрях на моя дзвер и сега не искам да видя друга кола,ако ще е друга ще е новото Браво.Чупели се много ами кой на какъвто екземпляр попадне,май месец ще станат две години от както я купих,карам я всеки ден като изключим тука две седмици заради снега и досега съм сменил един спирачен маркуч и задължителните консумативи е това ако е чуплива кола не знам коя е здрава.Седни постой малко и в двете,покарай ги малко и съм сигурен,че ще се спреш на Бравото,имам наблюдения и над двете коли.Вече за Купето то е от съвсем друг клас и там няма да коментирам.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #68
                  Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правена
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #69
                    Van Bicepsa написа:
                    Immortal написа:
                    Van Bicepsa написа:
                    нищо не казахте за маневреността на бравото
                    Тук ни хвана на тясно Капата е по-маневрена от Бравото. Определено! Много по-маневрена от Бравото!Тва не ще да завива, да го ева...
                    толкова ли е пък зле :Д
                    Определено Капата, която е поне с 1 м по-дълга от Бравото и с поне 20 см по-широка има по-малък радиус на завой.Не знам дали само Браво HGT е така (щото е с 5 мм по-дълги носачи), но там където с Капата правя обратен без маневра, с Бравото не мога.

                    Коментар


                      #70
                      Може би,само HGT има малък проблем с маневреността,но 5-ка го компенсира .Ако съдя по Брава-та,която е по-дълга от Браво,се справя много добре с тая дисциплина,да не кажа отлично.И определено,Каппа-та е много маневрена.Карал съм такова чудо,макар и за кратко разстояние,но съм удивен от тая кола.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #71
                        S_BANKOV написа:
                        Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правена
                        Ааа за тая функция Бравото е 6,двете седалки напред и отзад става като спалня,казвам от личен опит удобничко си е
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #72
                          S_BANKOV написа:
                          Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правена
                          колега говорим за маневреност, не за проходимост.

                          Коментар


                            #73
                            Dimo_J написа:
                            S_BANKOV написа:
                            Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правена
                            колега говорим за маневреност, не за проходимост.
                            О колега, аз не говоря за проходимост, при мен тя липсва, аз бягам от всички шахти, павета, трамвйни релси, и спящи полицай, но минава от къде си поискам като маневра и волана се върти с два пръста.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #74
                              krasio_79bs написа:
                              Dimo_J написа:
                              търсих я току що темата , ама не я намирам нещо!
                              Е как да я намериш като нема Фиат в задачата http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=95281
                              От темата се вижда, че колегата си иска тигра и това е. Но в опелския форум е споменал като вариант и VW polo. Дори малката двувратка на поло е за предпочитане пред тигра. Возил съм се в такова малко поло и никак не е тясно. А пък Polo III Classic или комби вече са съвсем прилични автомобили. И са в същия ценови диапазон като браво и тигра.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #75
                                Аз в по-широка кола в класа на бравото не съм влизал никога. Дори в горни класове има по-тесни коли. Дори либрата е по-тясна, по-нисък таван, по малко-място в краката и за шофера и за пасажера. Отзад е малко по-различно, но аз задължително съм отпред, така че не ми дреме. Бравото наистина е не много маневрено, но какво от това, да няма на пологон да го карам, честно казано не ми прави впечатление, макар да го знам. Частите му не са евтини, това е истината. Запазени бравоци не знам дали има вече. Тиграта дори да пренебрегна, че ми е женска количка, толкова е неудобно вътре, че евем ти здравината, дори да я има.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X