krasio_79bs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат браво или опел тигра
Collapse
X
-
Van Bicepsa написа:...евтина поддражка колата ще се кара градско разполагам с 3000 лв не мисля че едно купе 136 коня ще ми е евтино откъм поддръжка и гориво да е маневрена да се завира навсякъде няма да я юркамОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Van Bicepsa написа:krasio_79bs написа:В подкрепа на коментара на Кики.Ей го читаво купе.Тиграта само може да мечтае някога да стане купе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=956308#956308
Коментар
-
Значи по случая с купето да се изкажа. Карам 1.8-ца. И като погледнах в Опел форума за 1.4 двигателче какво казват, че извънградско харчи 6.5 при нормално каране и 10 градско.Моето купе при нормално каране в София харчи 10-11, а извънградско със 120 по магистралата до морето и обратно с климатик през половината от 1000-те км ми даде разход 6.2. Така че сам си направи изводите дали ще си купиш слаба кола, която да ти харчи 1 литър градско по- малко и като ти се наложи да караш извънградско да ти бучи в главата и да харчи повече.За ремонти по купе частите са една идея по- скъпи от браво/а, ама кеф цена няма. Много по- хубава стойка вади купето, а можеш и да возиш 4 човека дори и на по- дълъг път.Достъпа в двигателния отсек ти е супер голям и навсякъде всичко се сменя лесно. Особенно фаровете. Така че все пак ако купе ти се струва над възможностите мисля, че това изглеждащо много добре браво със 17 ки 1.8 мотор за 2400 лева е твоя избор....
Коментар
-
Insane написа:Значи по случая с купето да се изкажа. Карам 1.8-ца. И като погледнах в Опел форума за 1.4 двигателче какво казват, че извънградско харчи 6.5 при нормално каране и 10 градско.Моето купе при нормално каране в София харчи 10-11, а извънградско със 120 по магистралата до морето и обратно с климатик през половината от 1000-те км ми даде разход 6.2. Така че сам си направи изводите дали ще си купиш слаба кола, която да ти харчи 1 литър градско по- малко и като ти се наложи да караш извънградско да ти бучи в главата и да харчи повече.За ремонти по купе частите са една идея по- скъпи от браво/а, ама кеф цена няма. Много по- хубава стойка вади купето, а можеш и да возиш 4 човека дори и на по- дълъг път.Достъпа в двигателния отсек ти е супер голям и навсякъде всичко се сменя лесно. Особенно фаровете. Така че все пак ако купе ти се струва над възможностите мисля, че това изглеждащо много добре браво със 17 ки 1.8 мотор за 2400 лева е твоя избор....
Коментар
-
Нека сега направя и аз едно сравнение.Тиграта,за мен това е едно корито,има някакъв чар,но не мога да определя къде е частите му са по-евтини от на бравото,но едно каране от 300км. и като слезеш ще вървиш като заключено балканче,разхода не се оправдава,на бравото е малко по-висок,ноооо от към вървеж няма да говорим.Ако си като мен 1.87 като влязох в една Тигра и стоях като Дино от семейство Флинстоун.Карал съм 1.4 90 коня чипосана УЖ (Тигра) еми не ми хареса как върви и отзад съм се возил в тигра няма да ти казвам каква мъка е.За Бравото аз съм на мнението на Пакумба,че е светлинни години по-напред.По-удобно е,по-лесно е за каране и се свиква бързо,да наистина не е от най-маневрените коли,но на мен не ми прави впечатление.Както екстериор така и интериора са доста по-добре измислени при Бравото,казват,че на Фиата пласмасите били нискокачествени и много лопали е моите що не лопат и не скърцат.Това ,че гледаш кола от 3 месеца не е много аз гледах половин година и накрая се спрях на моя дзвер и сега не искам да видя друга кола,ако ще е друга ще е новото Браво.Чупели се много ами кой на какъвто екземпляр попадне,май месец ще станат две години от както я купих,карам я всеки ден като изключим тука две седмици заради снега и досега съм сменил един спирачен маркуч и задължителните консумативи е това ако е чуплива кола не знам коя е здрава.Седни постой малко и в двете,покарай ги малко и съм сигурен,че ще се спреш на Бравото,имам наблюдения и над двете коли.Вече за Купето то е от съвсем друг клас и там няма да коментирам.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правенаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Van Bicepsa написа:Immortal написа:Van Bicepsa написа:нищо не казахте за маневреността на бравото
Коментар
-
Може би,само HGT има малък проблем с маневреността,но 5-ка го компенсира .Ако съдя по Брава-та,която е по-дълга от Браво,се справя много добре с тая дисциплина,да не кажа отлично.И определено,Каппа-та е много маневрена.Карал съм такова чудо,макар и за кратко разстояние,но съм удивен от тая кола.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правенаAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
S_BANKOV написа:Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правена
Коментар
-
Dimo_J написа:S_BANKOV написа:Абе ква Тигра, някой правил ли е опити за секс в тигра е няма такава теснотия, а в Бравот си е арно и широко. Не разбрах що Бравото не е маневрено? Да Ви кажа минава от където си искам.Купето и Бравото са горе долу еднакви от към подръжка, а на Чичо Коста специално е много лачено.Колега Бицепс, тая Тигра дет си я харесал я огледай добре преди да я купиш, и на огледа вземи някой тенекиджия с теб да я огледа, че милата бая е правенаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Dimo_J написа:търсих я току що темата , ама не я намирам нещо!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз в по-широка кола в класа на бравото не съм влизал никога. Дори в горни класове има по-тесни коли. Дори либрата е по-тясна, по-нисък таван, по малко-място в краката и за шофера и за пасажера. Отзад е малко по-различно, но аз задължително съм отпред, така че не ми дреме. Бравото наистина е не много маневрено, но какво от това, да няма на пологон да го карам, честно казано не ми прави впечатление, макар да го знам. Частите му не са евтини, това е истината. Запазени бравоци не знам дали има вече. Тиграта дори да пренебрегна, че ми е женска количка, толкова е неудобно вътре, че евем ти здравината, дори да я има.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар