Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ относно Комън Рейл (common rail)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ относно Комън Рейл (common rail)

    Първо един въпрос , има ли НЕтурбо дизел с комън рейл и ако да кои са...И другото което ме интересува кой са най-добрите марки за дюзи и помпа и къде мога да им видя параметрите ... Благодаря предварително ...пп.Как точно ми се падна дизел за дипломна ей
    Bravo 1.6 16V GT `00

    #2
    Здравей колега, от дизели не разбирам и не съм много компетентен, но преди година и нещо като търсех кола се бях спрял на ето тази Мазда, няма турбо и е комън рейл - http://mazda.testdrive.bg/modificati...-2.0D71Hp.html
    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

    Видеорегистратори

    Коментар


      #3
      Хаха, това е карма.Имам май у нас някакви пдф-и с инфо за помпи и дюзи, довечера ще проверя
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        @dimaldim Мерси колегa@Emzo ще чакам ... :D
        Bravo 1.6 16V GT `00

        Коментар


          #5
          Това може да е от полза ПП: Това е един цял документ, но когато го качвах, разбрах че може да се качват документи до 400КБ, затова го разделих на 4 части и трябва да се свалят всичките 4 части и да се подредят в 1 цяло по номерата
          Прикачени файлове
          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

          Коментар


            #6
            Аз мисля, че също би трябвало да имам доста инфо за комън-рейлите, но на домашния комп... Не обещавам, но ако го намеря, ще го имаш...Преди време правих една дипломна работа (чужда) точно за комън-рейл системите.

            Коментар


              #7
              Между комън-рейл и помпа-дюза има балкан разлика, не бъркайте понятията. Помпа-дюза произлиза от това, че високото налягане се получава в самата дюза, която има връзка с разпределителен вал чрез кобилична система - подобно на клпаните, а кобиличката натиска бутало в цилиндър за създаване на високо налягане, има и клапан за изпускане на излишното гориво. Тоест, всяка дюза си има вградена помпа. При комън-рейл налягането се създава от външна помпа за високо налягне - обща за всички дюзи а всяка дюза има клапан който пуска опредлената доза гориво от общия колектор за високо налягане.П.П.: JTD е тип комън-рейл, не помпа-дюза.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Между комън-рейл и помпа-дюза има балкан разлика, не бъркайте понятията. Помпа-дюза произлиза от това, че високото налягане се получава в самата дюза, която има връзка с разпределителен вал чрез кобилична система - подобно на клпаните, а кобиличката натиска бутало в цилиндър за създаване на високо налягане, има и клапан за изпускане на излишното гориво. Тоест, всяка дюза си има вградена помпа. При комън-рейл налягането се създава от външна помпа за високо налягне - обща за всички дюзи а всяка дюза има клапан който пуска опредлената доза гориво от общия колектор за високо налягане.П.П.: JTD е тип комън-рейл, не помпа-дюза.
                Колега, ти къде видя "помпа-дюза" не разбрах?Емо е писал за "помпи и дюзи" - има ги във всяко ЖТД, а и в по-старичките дизели!
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #9
                  Пропуснал съм "и" -то , май ми трябва снайпер за близко виждане :D
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Уфф не знам на кой комп, де съм ги заврял тия книги.После ще се опитам да намеря нещо, ако дадените по-горе не ти вършат работа.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Immortal написа:
                      Аз мисля, че също би трябвало да имам доста инфо за комън-рейлите, но на домашния комп... Не обещавам, но ако го намеря, ще го имаш...Преди време правих една дипломна работа (чужда) точно за комън-рейл системите.
                      А някоя дипломна за цифрова телевизия да ти се намира? Че ми предстои да пиша такава.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        И за двама ви отговорът е "съжалявам, няма"...Една част от нещата ми останаха на компютъра на бившата ми жена... за нещастие...

                        Коментар


                          #13
                          Здраве да е ...аз така или иначе намерих повечето от това което ми трябва ...
                          Bravo 1.6 16V GT `00

                          Коментар

                          Working...
                          X