Първо един въпрос , има ли НЕтурбо дизел с комън рейл и ако да кои са...И другото което ме интересува кой са най-добрите марки за дюзи и помпа и къде мога да им видя параметрите ... Благодаря предварително ...пп.Как точно ми се падна дизел за дипломна ей
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ относно Комън Рейл (common rail)
Collapse
X
-
Здравей колега, от дизели не разбирам и не съм много компетентен, но преди година и нещо като търсех кола се бях спрял на ето тази Мазда, няма турбо и е комън рейл - http://mazda.testdrive.bg/modificati...-2.0D71Hp.html
-
Това може да е от полза ПП: Това е един цял документ, но когато го качвах, разбрах че може да се качват документи до 400КБ, затова го разделих на 4 части и трябва да се свалят всичките 4 части и да се подредят в 1 цяло по номератаВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Между комън-рейл и помпа-дюза има балкан разлика, не бъркайте понятията. Помпа-дюза произлиза от това, че високото налягане се получава в самата дюза, която има връзка с разпределителен вал чрез кобилична система - подобно на клпаните, а кобиличката натиска бутало в цилиндър за създаване на високо налягане, има и клапан за изпускане на излишното гориво. Тоест, всяка дюза си има вградена помпа. При комън-рейл налягането се създава от външна помпа за високо налягне - обща за всички дюзи а всяка дюза има клапан който пуска опредлената доза гориво от общия колектор за високо налягане.П.П.: JTD е тип комън-рейл, не помпа-дюза.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Между комън-рейл и помпа-дюза има балкан разлика, не бъркайте понятията. Помпа-дюза произлиза от това, че високото налягане се получава в самата дюза, която има връзка с разпределителен вал чрез кобилична система - подобно на клпаните, а кобиличката натиска бутало в цилиндър за създаване на високо налягане, има и клапан за изпускане на излишното гориво. Тоест, всяка дюза си има вградена помпа. При комън-рейл налягането се създава от външна помпа за високо налягне - обща за всички дюзи а всяка дюза има клапан който пуска опредлената доза гориво от общия колектор за високо налягане.П.П.: JTD е тип комън-рейл, не помпа-дюза.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Immortal написа:Аз мисля, че също би трябвало да имам доста инфо за комън-рейлите, но на домашния комп... Не обещавам, но ако го намеря, ще го имаш...Преди време правих една дипломна работа (чужда) точно за комън-рейл системите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар