Това само при толкова ниски температури разбира се.Пробвал съм и тъй и иначе, определено има разлика когато акумулатора се посъбуди с късите. Под -5 градуса външна температура. Над -5 такива гимнастики не правя почти, разчитам вентилатора и подгрева да събудят акумулатора, тъй че тогава само един подгрев и паля. Акумулатора е под пасажерската седалка, предполагам му е по-топло отколкото ако беше в двигателното. Но загрявам на място и зима и лете поне 5 минути двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Анкета относно експлоатацията на ДВГ при зимни условия
Collapse
X
-
BO написа:В почти всички книги на всички производители пише, палиш и тръгваш.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
ls1 написа:... На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:ls1 написа:... На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:... Няма значение дали двигателя е дизелов или бензинов.Все тая. Нищо не правиш като запалиш и тръгнеш. Тези минути стоене са ненужни. Или поне за двигателя са ненужни. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
bubachko
Принципно, когато е по-хладничко и паднат температурите винаги си я изчаквам да поработи 2-3 минути, както каза някой - да си нормализира оборотите на празен ход и да издуха прозореца който се е запотил почити моментално. Но при -20 сутрин просто сърце не ми дава да запаля и да тръгна. Два дена вече първите 30 секунди издава такива жални звуци, че сякаш се мъчи да си изкашля някой чарк през ауспуха...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар