Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Анкета относно експлоатацията на ДВГ при зимни условия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Това само при толкова ниски температури разбира се.Пробвал съм и тъй и иначе, определено има разлика когато акумулатора се посъбуди с късите. Под -5 градуса външна температура. Над -5 такива гимнастики не правя почти, разчитам вентилатора и подгрева да събудят акумулатора, тъй че тогава само един подгрев и паля. Акумулатора е под пасажерската седалка, предполагам му е по-топло отколкото ако беше в двигателното. Но загрявам на място и зима и лете поне 5 минути двигателя.

    Коментар


      #47
      BO написа:
      В почти всички книги на всички производители пише, палиш и тръгваш.
      Потвърждавам - и в книжката на моята кола го пише. Имаше преди години една поредица "Съветите на Ники Лауда". В отделна глава се разглеждаха и опровергаваха най-разпространените заблуди, една от които беше точно "ползата" за двигателя от това да загрее на място.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #48
        ls1 написа:
        ... На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. ...
        То и в България няма, т.е. и тук е забранено, но реалността е друга !Факт е обаче, че "гаражни" бензинки /казвам го с най-добро чувство и без капчица заяждане/ нямат никаква нужда от работа на място!!! Обаче в случай на "улична печка" ,при минусови температури , студения старт е убийствен, както и последвалото "мигновено" изтрелване по друмищата! Именно за това хората са измислили различни начини за по-бързо затопляне на ДВГ-то. Точно и заради големите глоби за работа на място ,някои по-скъпи марки си имат опцията "дизел-печка" вградена в автомобила. Някои си ги монтират в последствие, точно заради не възможността да имат гараж и за да избегнат глоба в случай на опит за затопляне на автомобила си ... на място.
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #49
          Jimy написа:
          ls1 написа:
          ... На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. ...
          То и в България няма, т.е. и тук е забранено, но реалността е друга !Факт е обаче, че "гаражни" бензинки /казвам го с най-добро чувство и без капчица заяждане/ нямат никаква нужда от работа на място!!! Обаче в случай на "улична печка" ,при минусови температури , студения старт е убийствен, както и последвалото "мигновено" изтрелване по друмищата! Именно за това хората са измислили различни начини за по-бързо затопляне на ДВГ-то. Точно и заради големите глоби за работа на място ,някои по-скъпи марки си имат опцията "дизел-печка" вградена в автомобила. Някои си ги монтират в последствие, точно заради не възможността да имат гараж и за да избегнат глоба в случай на опит за затопляне на автомобила си ... на място.
          Няма значение дали двигателя е дизелов или бензинов.Все тая. Нищо не правиш като запалиш и тръгнеш. Тези минути стоене са ненужни. Или поне за двигателя са ненужни.Печките са за комфорт, а не за да може да потеглиш веднага.За тези страни, които стоенето е нужно обикновено на всяко парко място си има контакт, за да топлиш колата.Проблема след това идва по-скоро от маслото в скоростната кутия, защото не може да пуснеш съединителя без да ти загасне колата.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            BO написа:
            ... Няма значение дали двигателя е дизелов или бензинов.Все тая. Нищо не правиш като запалиш и тръгнеш. Тези минути стоене са ненужни. Или поне за двигателя са ненужни. ...
            Добре ВО, не мога да твърдя обратното ,защото няма как да докажа правотата си! Не съм Ники Лауда ... примерно, или пък нямам тестов автомобил с нужните датчици и тн. Обаче при шофиране по принципа на: палиш,тръгваш,5-6км преход, гасиш ... след 8-9часа същото упражнение, постигнах най-високият си разход:9,6/100 при много по-високи температури от последните регистрирани в Пловдив. Това е красноречив факт,за мен?!И във връзка с цитата, да попитам всички противници на "кибика в колата" ... защо аджеба си пазите колите, като напуснете парко мястото си? Защо не шофирате с нормален ритъм? Аз предполагам отговора п.п. преди 10+години за първи път видях автомобил с дизел-печка, на за съжаление не беше автономна, а трябваше да стартира и двигателя, опел вектра-а,б,с ... някоя си, актуалната за времето! стартираше се дистанционно ...
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #51
              Принципно, когато е по-хладничко и паднат температурите винаги си я изчаквам да поработи 2-3 минути, както каза някой - да си нормализира оборотите на празен ход и да издуха прозореца който се е запотил почити моментално. Но при -20 сутрин просто сърце не ми дава да запаля и да тръгна. Два дена вече първите 30 секунди издава такива жални звуци, че сякаш се мъчи да си изкашля някой чарк през ауспуха...

              Коментар

              Working...
              X