Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Анкета относно експлоатацията на ДВГ при зимни условия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Подгряването на място е по-бавно, отколкото в движение и емисиите са доста кофти. Затова в някои страни е забранена работата на място.И какво ги мислите тилова тези двигатели, до този момент повечето коли, които съм изпратил на моргите, са били с отлични мотори. Това да не са Москвичите от едно време? От Жигули насам и Диона Супер нищо не иска работа на място, освен ако искаш да е топло на пътницита. За тая цел за следващата зима съм замислил газова печка за салона.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #32
      евах аз тва масло, дето ще се разбива 10 минути. Нали има помпа, има цедка, има въртящи се валовe и т.н., я се разбива 30 секунди, я не. Не говорим за достигане на оптимална темп на маслото, а за някаква приемлива гъстота. Абе толкова ми е студено, че хич не ми дреме за колата, нали тва й е работата, на мен да ми е добре, на нея зле- да не е ставала кола:D
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        batproho написа:
        "чакаш да се отлепи стрелката за температурата (поне около 5 мин) и след това подкарваш" Не смятам че с 4-5мин. на място ще се увеличи осезаемо разхода на гориво, а ако толкова много бързаме, какво ни пречи да излезем 4-5мин. по-рано
        Наплъно подкрепям batproho, представете си спите си спокойно и изведнъж идва някой лепне ви два шамара и бегом марш. Това дето го е показа колегата е от упътване на БМВ, и съм сигурен че въпросното БМВ е било с верига.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          аз я чакам да си установи нормалните обороти на празен ход - тази сутрин 3-4 мин., иначе по-бързо. ако бързам, чакам я поне да падне под 1100 об., от 1200-1300 първоначални.п.с. да го духат емисиите!
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #35
            На мойто Пунто в книжката май пишеше същото нещо Освен това не мисля, че за 4-5 минути работа на място стрелката на температурата ще отлепи

            Коментар


              #36
              Малко е спорен въпроса дали на -20 за 4-5мин. ще ти отлепи стрелката за температурата ама нейсе.Аз лично като запаля я оставям (докато затворя вратите на гаража) не повече от 2-3 мин. и тръгвам лекичко до 2000 оборота.След работа като е стояла цял ден на студа същата процедура паля, пускам си радиото 2-3 мин. и тръгвам.
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #37
                damianoff написа:
                Eто какво пише в книжката към колата и гледам да го спазвам:
                Книжката е за Гранде пунто. Иначе двигателя ми е 1.2 65 к.с. с масло Aral High Tronik 0w-40, колата е на 5 години и 102 хил.км. При вчерашния студ сутринта стрелката на температурата се отлепи след около 600-700 м. Винаги тръгвам по следния начин: отварям гаража, паля колата и изкарвам, затварям (15-20 сек.) и понеже улицата ни в Елин Пелин е почти без движение, потеглям на първа без газ за около 100 м.,после така и на втора за околко още 100 м. Излизам на по-натоварен път и там карам с около 50 км/ч. за около километър до излизане от населеното място и после газ към София
                SKODA 105L '78
                PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                FIAT 126p '89
                TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                GRANDE PUNTO 1.2 '06

                Коментар


                  #38
                  В почти всички книги на всички производители пише, палиш и тръгваш.Никой не ти казва - я чакай докато стрелката ти се отлепи. Защото за някой коли това означава да чакаш вечно За това и във всяка книга си пише с какво масло да си караш колата.Ако си наливате хубаво масло и си подготвен с него за зимни условия, то то е във добър вид. Достига си почти мигновено всички важни точки в двигателя.За това и сензора за налягане обикновено стои след филтъра. Байпас клапана ако отвори в помпата, то означава, че не може да премине филтъра или може и друг проблем, но в този случай и лампата за налягане обикновено остава да свети.А загасне ли веднъж лампата му трябват още 3-4 секунди макс да си напълни всичко и да си направи кръговрата.Демек всичко над 5 секунди на място е единствено за съзнанието на потребителя и да си мисли, че прави нещо велико докато кибичи в колата и се чуди в коя дупка да си бръкне.А въобще как издържате да чакате по 1-2-5 минути не мога да разбера :D Палиш и 5 минути гледаш наляво, надясно. Това си е 100% загуба на време и при -20 градуса в колата топчетата ви стават на сухарчета. Я стига
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    Всички коли ги загрявам по 5 минути и зиме и лете, закон при мен. Не ми е приятно да карам студена кола. Разбира се говоря само за първото палене за деня.Днес сценика дизел на -15 градуса му приложих схемата5 секунди къси20 секунди почивка5 секунди къси20 секунди почивкаподгревподгревподгревнатиснат съединители запали от чукване на стартера.5-10 минути загрявка докато изчистя стъклата и жената тръгва с подгрята кола.Всичките тези ’да не се загрява на място’ в ръководствата са следствие на екологични регулации и забрани. На запад няма такова нещо ’седиш в колата и подгряваш. Един колега в кемпер клуба разправяше как на зимен къмпинг в Австрия си запалил сутринта кемпера да подгрее десетина минути, а комшията будала не палил. Нашия човек предложил да му даде ток, ако е закъсал, австриеца казал ’тук е прието да не замърсяваме въздуха’, запалил и потеглил. Така че фирма да напише в ръководството си ’подгрявайте’ ще я съдерат от еко критики.

                    Коментар


                      #40
                      Само като констатация ще отбележа, че колегата damianoff, а и другите с гараж не стартират двигателя на -20*. В нашите два монолитни гаража и в най-студеното не пада под -1,-2*. Мисля, че е несъпоставимо, в тези дни, стартирането на суха кола в закрит гараж и такава изрината след виелицата и заледена в кучешкия студ.Аз също изчаквам две-три минути, най-много, и потеглям без напъване и до 2000 об/мин, колкото да включа на по-висока предавка.

                      Коментар


                        #41
                        ls1 написа:
                        Днес сценика дизел на -15 градуса му приложих схемата5 секунди къси20 секунди почивка5 секунди къси20 секунди почивкаподгревподгревподгревнатиснат съединители запали от чукване на стартера.
                        Аз не разбрах "къси" и "почивка" ко е ?! Аз подгрявам по два пъти нафталина, преди да го възпламеня....

                        Коментар


                          #42
                          Айде бе, не разбра...

                          Коментар


                            #43
                            Фарове?Защо?

                            Коментар


                              #44
                              Защото акуто се възбужда по този начин или поне такива са мненията на "спициалистите".Аз паля,чистя стъклата и потеглям лекинко на първа стотина метра.

                              Коментар


                                #45
                                ls1 написа:
                                .......Днес сценика дизел на -15 градуса му приложих схемата5 секунди къси20 секунди почивка5 секунди къси20 секунди почивкаподгревподгревподгревнатиснат съединители запали от чукване на стартера....
                                Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Това ако се опише в книгата за експлоатация на автомобила 97% от потребителите няма шанс да го изпълнят Як ритуал.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X