Eто какво пише в книжката към колата и гледам да го спазвам:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Анкета относно експлоатацията на ДВГ при зимни условия
Collapse
X
-
Аз не знам как е най-правилно, но има няколко възможности. Тоест ако автора го знаеше, щеше да ни го каже, а не да се допитва. Анкетата е, за да се роди истината в спора :D Например, ясно е, че е правилно да спреш на знак стоп, няма нужда да се прави анкета за това. Но относно паленето на студено, не е съвсем ясно и еднозначно.
Коментар
-
То е много ясно, че трябва да се подгрее двигателя, тъй като детайлите му са от различни сплави, с различни температурни разширения. И при оптимална температура на охлаждащата течност имат оптимални стойности. Иначе - лично аз не го спазвам - паля, пускам "жицата" и оставям две черни дири по асфалта от гумите. Тя и без това за три светофара вече е загряла на 90 градуса и в най-кучешкия студ.
Коментар
-
Паля, изчаквам няколко секунди да се нормализира работата и изчезвам! Чак да я чакам 10минути да загрее, да се събуди и да и дойде кефа да тръгне, айде няма нужда!Абе колеги, съвсем изперкахте! Като че ли 99.98% от форума караме нови, от магазина, коли, а не точно обратното.Довлекли сме по един кошнник в най-добрия случай на 250хил. км. (знам, че вашите са на под 50хил. и карани от баба и то само в неделя за църква) и искаме да векуваме с тях. Половината от колите по улиците с летни гуми, останалите със зимни, ама сликове, с държаща спирачка на по едно колело, а сме се загрижили за оптималното подгряване при различни темаператури на околната среда! Той италианеца за 200хил. км. масло не сменял след като и е изтекла гаранцията, а вие се надявате да я е палил, изчаквал 10мин. и карал първите 10км. до макс. 2000об/мин.Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
damianoff написа:Eто какво пише в книжката към колата и гледам да го спазвам:VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Мисля е напълно достатъчно 10-20 сек. да се изчака и гааас. Иначе при мен е следното - отивам до нея и почвам да и се моля да ме пусне (щото е скована от омраза). След 2-3 минутно обикаляне около нея ми писва, и почваме да се държим мааалко по-грубо. Накрая понеже е голям инат, след два три шамара и няколко още псувни, ме пуска да си седна на мястото. Върта и ключа ми казва няколко не много красиви думи, с доста учестени кръгчета дим от ... гърнето и. Накрая вече сме си казали всичко и сме готови за път .
Коментар
-
При температури по -15 градуса я изчаквам 1-2 мин. просто защото не иска да обърне веднага на метан. Паля, пробвам и ако угасне паля втори път и изчаква. Ако обърне веднага стартирамNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
damianoff написа:Eто какво пише в книжката към колата и гледам да го спазвам:Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:И да ви питам нещо: защо в студени дни ... примерно, като днешния, се практикува "връткане" на ДВГ-е, няколко пъти САМО на стартер?Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
"чакаш да се отлепи стрелката за температурата (поне около 5 мин) и след това подкарваш" Не смятам че с 4-5мин. на място ще се увеличи осезаемо разхода на гориво, а ако толкова много бързаме, какво ни пречи да излезем 4-5мин. по-раноAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
kosta написа:Jimy написа:И да ви питам нещо: защо в студени дни ... примерно, като днешния, се практикува "връткане" на ДВГ-е, няколко пъти САМО на стартер?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар