white_shark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кое е по икономично според вас ?
Collapse
X
-
nedialk00
-
Immortal написа:Ми виждал съм дупка в буталото, например.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Тия дупки,пукнати свещи и т.н. силно се съмнявам точно заради палене/превключване веднага на газ да са станали.Дупка в буталото и пукната свещ са често срещан инцидент и при бензинови мотори така,че...Ама това си е мое мнение де.Досега 2 коли съм имал с обикновени газови(втората даже нямаше резервоар и помпа) и съм палел винаги и само на газ при всякакви температури и нищо по-специално не ми се е случвало.По-скоро става дума за кофти късмет,евентуално менташка или несменена навреме свещ и изпарител,който отдавна е плачел за смяна на мембрани или направо нов.Както се казва в студа малките проблеми стават големиEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Колега, не смяташ ли че ако нямаше нужда и смисъл от палене на бензин (по подразбиране) АГУ/ГИ, щяха да ги правят да палят директно на LPG/CNG. Ама всеки си има глава на раменете и има право да си троши колата .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ми те най-обикновените уредби според мен са си направени да си палят направо на газ...иначе за какво ще е копчето за обогатяване...надали е да си прецъкваш при изпреварвания Не знам кой си троши колата като моите вече след 15 години каране на газ нищо не им е станало точно от нея.А и просто прелистване из техническите подфоруми(не само в този форум)се вижда колко много са колите само на бензин дето прекъсват,сецат,цапат свещи,имат по 2мм нагар и т.н.Май ще излезе,че в конкретните условия бензина нанася доста повече поразии отколкото едно палене на газ.Всеки който е отварял мотор каран на газ и такъв на бензин знае за какво иде реч и каква е разликата.Единствения проблем е,че в големи студове разхода на газ в първите минути докато загрее е доста доста голям.И за изпарителя не е много добре ама него го имам за консуматив,който се сменя на няколко години или определен пробег.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
white_shark написа:Ми те най-обикновените уредби според мен са си направени да си палят направо на газ...иначе за какво ще е копчето за обогатяване...надали е да си прецъкваш при изпреварвания Не знам кой си троши колата като моите вече след 15 години каране на газ нищо не им е станало точно от нея.А и просто прелистване из техническите подфоруми(не само в този форум)се вижда колко много са колите само на бензин дето прекъсват,сецат,цапат свещи,имат по 2мм нагар и т.н.Май ще излезе,че в конкретните условия бензина нанася доста повече поразии отколкото едно палене на газ.Всеки който е отварял мотор каран на газ и такъв на бензин знае за какво иде реч и каква е разликата.Единствения проблем е,че в големи студове разхода на газ в първите минути докато загрее е доста доста голям.И за изпарителя не е много добре ама него го имам за консуматив,който се сменя на няколко години или определен пробег.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!
Коментар
-
Immortal написа:Слав написа:Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Така си е аз със моя скромен опит с газови и метанови уредби,мога да споделя,че при метановите не е проблем,тъй като там газа си е във газообразна форма и не е толкова зависим от топлината на самия редуктор.При газовите уедби разбира се е много по-добре самия двигател да работи на пропан-бутан,стига да е загрял до 20-тина градуса поне.Това е необходимо,тъй като предполагам на всеки му се е случвало да му замръзва изпарителя.Това е следствие на течната фаза,която не може да се превърне в газ и от там да се изгори и изпари.Моя съвет е да си поддържате колите да си работят и на бензин и да може да си загряват на бензин.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Immortal написа:Слав написа:Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Това за течната газ са невъобразими идиотии. Ако от изпарителя излезе течна газ, мотора веднага се дави и паленето после е доста тегаво. Всичко опира до състояние на изпарител и регулировки. Жалко, че сутрин е тъмно и няма как да направя клипче как се пали при -20 на газ...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар