Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое е по икономично според вас ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    white_shark написа:
    Immortal написа:
    При обикновените газови е различно, те превключват на обороти, тъй че може да си превключиш веднага (и да си прецакаш двигателя, разбира се, вкарвайки му течен пропан)..
    И как точно се прецаква като се пали примерно директно на газ

    Коментар


      #32
      Ми виждал съм дупка в буталото, например.

      Коментар


        #33
        паля на бенз, чакам 2-3 минути - да вдигне там 20тина градуса и обръщам на газ

        Коментар


          #34
          Immortal написа:
          Ми виждал съм дупка в буталото, например.
          или прецакан изпарите, и спукани свещи а ако си ГИ мажеш и дюзите да прецакаш.Тук с пълна сила важи правилото времето е пари
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Тия дупки,пукнати свещи и т.н. силно се съмнявам точно заради палене/превключване веднага на газ да са станали.Дупка в буталото и пукната свещ са често срещан инцидент и при бензинови мотори така,че...Ама това си е мое мнение де.Досега 2 коли съм имал с обикновени газови(втората даже нямаше резервоар и помпа) и съм палел винаги и само на газ при всякакви температури и нищо по-специално не ми се е случвало.По-скоро става дума за кофти късмет,евентуално менташка или несменена навреме свещ и изпарител,който отдавна е плачел за смяна на мембрани или направо нов.Както се казва в студа малките проблеми стават големи
            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

            Коментар


              #36
              Колега, не смяташ ли че ако нямаше нужда и смисъл от палене на бензин (по подразбиране) АГУ/ГИ, щяха да ги правят да палят директно на LPG/CNG. Ама всеки си има глава на раменете и има право да си троши колата .
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #37
                Ми те най-обикновените уредби според мен са си направени да си палят направо на газ...иначе за какво ще е копчето за обогатяване...надали е да си прецъкваш при изпреварвания Не знам кой си троши колата като моите вече след 15 години каране на газ нищо не им е станало точно от нея.А и просто прелистване из техническите подфоруми(не само в този форум)се вижда колко много са колите само на бензин дето прекъсват,сецат,цапат свещи,имат по 2мм нагар и т.н.Май ще излезе,че в конкретните условия бензина нанася доста повече поразии отколкото едно палене на газ.Всеки който е отварял мотор каран на газ и такъв на бензин знае за какво иде реч и каква е разликата.Единствения проблем е,че в големи студове разхода на газ в първите минути докато загрее е доста доста голям.И за изпарителя не е много добре ама него го имам за консуматив,който се сменя на няколко години или определен пробег.
                EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                Коментар


                  #38
                  white_shark написа:
                  Ми те най-обикновените уредби според мен са си направени да си палят направо на газ...иначе за какво ще е копчето за обогатяване...надали е да си прецъкваш при изпреварвания Не знам кой си троши колата като моите вече след 15 години каране на газ нищо не им е станало точно от нея.А и просто прелистване из техническите подфоруми(не само в този форум)се вижда колко много са колите само на бензин дето прекъсват,сецат,цапат свещи,имат по 2мм нагар и т.н.Май ще излезе,че в конкретните условия бензина нанася доста повече поразии отколкото едно палене на газ.Всеки който е отварял мотор каран на газ и такъв на бензин знае за какво иде реч и каква е разликата.Единствения проблем е,че в големи студове разхода на газ в първите минути докато загрее е доста доста голям.И за изпарителя не е много добре ама него го имам за консуматив,който се сменя на няколко години или определен пробег.
                  Абсолютно подкрепям !Преди и аз съм палил четири години само и единствено на газ по всяко време на годината (колата работеше само на газ) и проблеми никога никакви не съм имал. Ако искате вярвайте, но за тези четири години съм сменил едни мембрани на изпарителя и то не защото трябваше, а подведен е от такива "разбирачи" като колегите по-горе по форумите.Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #39
                    Слав написа:
                    Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!
                    Съгласен съм, стига да имаш време да я чакаш да си превключи на газ.Споделих моя конкретен опит с моята конкретна газова (газов инжекцион), която нямаше никаква възможност да се пали на газ и да се прехвърля ръчно, преди да се достигне необходимата температура. Защо са я направили така "разбирателите", които са я проектирали?!? Сигурно за да карам на бензин половината път, преди да се прехвърли на газ, че да не фалират петролните компании...Или те нищо не разбират, а вие сте големи "разбиратели", щото за 15 години не сте имали проблем. Ми на 16-тата може да имате бе.Ай като сте технически грамотни и интелигентни ми обяснете какво ще се получи, ако заедно с въздуха в цилиндрите постъпят огромни капки течен бутан (щото бутанът се изпарява при 0 градуса - а навън е -20) ?!?

                    Коментар


                      #40
                      Immortal написа:
                      Слав написа:
                      Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!
                      Съгласен съм, стига да имаш време да я чакаш да си превключи на газ.Споделих моя конкретен опит с моята конкретна газова (газов инжекцион), която нямаше никаква възможност да се пали на газ и да се прехвърля ръчно, преди да се достигне необходимата температура. Защо са я направили така "разбирателите", които са я проектирали?!? Сигурно за да карам на бензин половината път, преди да се прехвърли на газ, че да не фалират петролните компании...Или те нищо не разбират, а вие сте големи "разбиратели", щото за 15 години не сте имали проблем. Ми на 16-тата може да имате бе.Ай като сте технически грамотни и интелигентни ми обяснете какво ще се получи, ако заедно с въздуха в цилиндрите постъпят огромни капки течен бутан (щото бутанът се изпарява при 0 градуса - а навън е -20) ?!?
                      Дидо, както се казва "Като се обърне каруцата, пътища много", ама нали тука все гледаме да клецаме дявола докато хвърчи
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #41
                        Така си е аз със моя скромен опит с газови и метанови уредби,мога да споделя,че при метановите не е проблем,тъй като там газа си е във газообразна форма и не е толкова зависим от топлината на самия редуктор.При газовите уедби разбира се е много по-добре самия двигател да работи на пропан-бутан,стига да е загрял до 20-тина градуса поне.Това е необходимо,тъй като предполагам на всеки му се е случвало да му замръзва изпарителя.Това е следствие на течната фаза,която не може да се превърне в газ и от там да се изгори и изпари.Моя съвет е да си поддържате колите да си работят и на бензин и да може да си загряват на бензин.
                        FIAT BRAVO 1.6
                        FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                        LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                        Коментар


                          #42
                          Immortal написа:
                          Слав написа:
                          Изобщо един технически грамотен и интелигентен човек и сам може да се досети, че газта е по-доброто гориво дори и през зимата!
                          Съгласен съм, стига да имаш време да я чакаш да си превключи на газ.Споделих моя конкретен опит с моята конкретна газова (газов инжекцион), която нямаше никаква възможност да се пали на газ и да се прехвърля ръчно, преди да се достигне необходимата температура. Защо са я направили така "разбирателите", които са я проектирали?!? Сигурно за да карам на бензин половината път, преди да се прехвърли на газ, че да не фалират петролните компании...Или те нищо не разбират, а вие сте големи "разбиратели", щото за 15 години не сте имали проблем. Ми на 16-тата може да имате бе.Ай като сте технически грамотни и интелигентни ми обяснете какво ще се получи, ако заедно с въздуха в цилиндрите постъпят огромни капки течен бутан (щото бутанът се изпарява при 0 градуса - а навън е -20) ?!?
                          Ми може и да имаме проблеми.Никой не е застрахован от нищо.Въпроса е,че тук вече няколко твои отговора съдържат АКО,което ни праща в сферата на теорията на вероятностите.Нямам претенции да знам и мога всичко и затова се осланям на практиката в живота.Като гледам теб обаче май си падаш теоритик-всезнайко.Чета доста форуми,имам адски много познати/приятели с газови уредби(нормални,инжекциони),монтьори,газаджии и др. и тук за първи път чета такива луди работи за взривяване на бутала заради палене на газ при отрицателна температура.Айде да речем,че аз съм имал късмет и не ми се е случило ама ако беше реална опастност все някой от тия десетки дори стотици хора щеше да са си изпатили поне един път в живота или тия дето се занимават с ремонти да са правили такава кола.Това е като масовия случай за сложените големи джанти или фланци и лагера дето почнал да вие точно заради тях.Пък,че е на 250 000км,взел си е 1 милион дупки,смазка може да е нямал и правилно регулиране ама не заради джантите/фланците е заминал...Не искам повече да спорим.Всеки си има собствена истина за себе си.Нека си вярва в нея и толкова
                          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                          Коментар


                            #43
                            Стара приказка гласи .Първо се загрява фурната и тогава се слага яденето ,това важи за храната за жената и колата най-вече за жената .
                            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                            Коментар


                              #44
                              Това за течната газ са невъобразими идиотии. Ако от изпарителя излезе течна газ, мотора веднага се дави и паленето после е доста тегаво. Всичко опира до състояние на изпарител и регулировки. Жалко, че сутрин е тъмно и няма как да направя клипче как се пали при -20 на газ...
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар

                              Working...
                              X