Карл Сайнц! На едно друго място бях писал, има произведени само 5000 бр. всяка си има табелка с номера в купето!
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Ако се търси дърта кола, която е 4х4, с турбо и струва горе-долу колкото Селика-та, аз бих предпочел Калибра. Тя е в пъти по-красива и допускам, че ще е по-евтина за обслужване. Ако парите не са проблем, отговора е ясен - Lancia Delta. Гледам, че почват от 10000 евро :D
Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
ex FIAT Bravo 1.6 - RIP
Ако парите не са проблем, отговора е ясен - Lancia Delta. Гледам, че почват от 10000 евро :D
Тук се намират и по-евтини. Мой приятел преди време я продаде за 8 бона. В добро състояние.Те тия от 10.000 евро нагоре не са карани хич Ама не е такава работата Мимка си иска Селика сега, не я обърквайте
Оффф!Наистина е много емоционална. Най-вече на негативни емоции. Особено като вземе да се чупи тоя боксер, и като почнат да го гледат като голям камък по всички "маркови" сервизи.Всяко болтче там е с особено мнение Точно такава мой приятел кара няколко месеца, и после я продаде. Иначе беше много яка - кожи-можи, това-онова. Но няма кой да ги поправя, освен ако не се научиш сам и да им станеш спец. Да не говорим за цените на елементарни части. По-добре S-Klasse
Взимай смело, това е истинска кола от годините, в които автомобилостроенето се стремеше да произвежда вечни коли, т. е. уникално здрава кола. Мисля, че пета генерация (90-93г.) се произвежда само в Япония. Но само ако колата е добре поддържана и е в добро състояние. Части има и оригинални и заместители, на добри цени, но няма смисъл да се взима кола, която има много за правене. Двигателя с код 3SGE е направен за тормоз, ако е в кондиция при покупката ще служи още дълги години. Не знам как стои въпроса с газифицирането, предполагам че 11-12 бензин градско си ги гори... Сигурен съм, че салонът на повечето все още е като нов. Аз карам Карина Е 92г. от 6 години, да ти кажа все още ме радва. Нямам газ, но 9-10бенз. ми е трудно вече... Следващия модел Селика повече ми харесва външно-наскоро се появи една такава пред блока. Май на хората почва да им омръзва от еднодневки...
Като човек който кара Селика(по-новия модел от този) с двете ръце и двата крака и каквото там има ти гласувам ЗА Даже има едно клипче в нета казва се "Да убиеш Тойота"-е неможаха
[quote="Immortal"]Тук се намират и по-евтини. Мой приятел преди време я продаде за 8 бона. В добро състояние.[quote]Имам съмнения че говориш за Шрек, една такава зелена Делта на Жоро.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327705798618507&f 1=details Много добра оферта ако се спазари и за към 500 лв надолу за около 4000 вземаш 2,0 турбо и 4x4 ако така и така ще е селика поне вземи тази че кефа да е пълен.
С тия 204 коня къде ще ходи освен да се пусне на Рали България лятото,да не говорим данък колко ще е и сигурно трябва да си има собствена бензиностанция Иначе нема спор звяр е!
Като се има предвид че 2,0 атмосферна е 155 коня а Gt варианта е 180 ,разликата в данъка с турбото е малка.Така или иначе и на двата варианта е голям данъка.Разхода на гориво може да е с 1-2 литра повече на турбото а може и да не е,но със сигурност кефа от турбо и 4x4 ще е по голям.А и турбо версията има всички екстри.
Коментар