Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на тример за храсти.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на тример за храсти.

    Колеги, харизаха ми един тример за храсти http://catalogo-dynamac.emak.it/database/emak/manuali.nsf/doc/71CD414DD545360EC1257100004A6E69/$file/DH27_new-1.pdf Смятам да му ползвам двигателчето за друго, обаче има нужда от нов сегмент - 1 брой Диаметър 34 мм, височина на сегмента - 1.25мм Беше толкова изтънял че компресията хич я нямаше. Като го свалих, леко като го стиснах и даже се счупи. Машинката е италианска, обаче не пасват части от хусгварна или щил. Някой има ли идея от къде може да се намери поне сегмент (цилиндъра и буталото биват) Даже и по дбел сегмент да е (примерно 1.30) ще поиграе малко шкурката . Всякаква информация ще е от полза
    https://www.cialispascherfr24.com/

    #2
    Защо не идеш при Пепо той се занимава с най-различни такива двигатели предимно на генератори за ток намира се на Фердинандова срещу бившия дом на облеклото.Сервиз на крес и бош пише на една табелка до него има магазин за крепежни

    Коментар


      #3
      Ще мина днес от там да видя дали ще изкочи заек.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Сегмента е намерен и вече пали двигателчето. Дори е "тунинговано" малко с част от ъглошлайф. Ако някой му е любопитно какво ще става това - ето
        Прикачени файлове
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          Браво Жоро!Малкия ще има да стриже храстите...Само се замисли ти с какво ще го гониш по улиците. :D
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #6
            Ами като за начало ще е на полигона до Каблешково, че наистина ще има да го гоня...Не мога да се оправя с предавателните отношения да изчисля горе-долу колко ще вдига...
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Колега браво за труда наистина много радва,ако имаш проблем с редукторната кутия понеже виждам,че е от китайски ъглошлайф от 17 февруари се връщам на работа имам доста редукторни кутий от български машини които са изключително здрави,ако има нещо обаждай се.

              Коментар


                #8
                Joro написа:
                Не мога да се оправя с предавателните отношения да изчисля горе-долу колко ще вдига...
                Ехаа, като бях на 12-13 години имах идея за картинг, с на дедо ми моторния трион . Браво супер изглежда.Относно километрите, вземи му един километраж за колело. Монтира се елементарно, само се увери че в настройките може да се вкара диаметъра на малката гума. Километража го слагаш на волана, малкия ще се радва според мен .
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  #9
                  nikolce написа:
                  Относно километрите, вземи му един километраж за колело. Монтира се елементарно, само се увери че в настройките може да се вкара диаметъра на малката гума. Километража го слагаш на волана, малкия ще се радва според мен .
                  Идеята беше горе-долу каква може да е действителната максимална скорост, която може да вдигне на макс. обороти. Това за километражчето го имам в пред вид, ако всичко е о.к. Въпроса е да не вдига повече от 25-30 км/ч (при 8000 оборота), че малкия още е като камикадзе - дай му да се засилва колкото може, ама трябва и да се спира.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    цено написа:
                    Колега браво за труда наистина много радва,ако имаш проблем с редукторната кутия понеже виждам,че е от китайски ъглошлайф от 17 февруари се връщам на работа имам доста редукторни кутий от български машини които са изключително здрави,ако има нещо обаждай се.
                    Mерси, ще те имам в пред вид. Наистина може да се наложи. Точно на това му нямам много вяра, ама такова имах под ръка. Обаче имам един въпрос към теб На тоя редуктор в момента въртенето му идва в обратна на нормалната му посока. Въпросът е пиньона (със шпонка е) когато се върти нормално му действа сила която го притиска към предния лагер на ротора. (заради наклона на зъбите) Сега обаче това чудо като върти наобратно, пиньона се придърпва към короната и се притиска към нея плътно (но не затяга, поне като е без товар). чудя се дали да го оставя така или да прикапя една шайба в началото на оста на "ротора" за да огранича притискането на двете зъбчатки една в друга (или това не им пречи особенно) Дано си ме разбрал какво питам...
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #11
                      Joro написа:
                      Идеята беше горе-долу каква може да е действителната максимална скорост, която може да вдигне на макс. обороти.
                      Ми ето един калкулатор. Вкарваш диаметъра на гумата, и тъй като е само с една предавка, вкарваш предавателното съотношение, или на първа предавка, или като крайна. На останалата от двете слагаш 1. Примерно 1-ва 8, крайна 1, или първа 1 крайна 8. Макс. обороти ясно -> 8000.Сега за предавателното съотношение, най-лесно е да се изброят броя на зъбите на двете предавки, и да се разделят изходящата (поголямата) предавка, на входящата (малката предавка).Аз направих примерна сметка, и излиза че с 15 см гуми, отношението трябва е 8:1, за да се получи 28км/ч. Иначе, според мен, 28км/ч са много. Гледай някаде около 20км/ч да ги докараш.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Мерси колега, това ще ми е от полза. Иначе около 20-25 км е най-добре, наистина. Редуктора на флекса е около 1:3. Ще варирам с търкалата на веригата.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          По принцип не е желатлно да се въртят пиниона и короната обратно от посоката която и е зададена,вече сцеплението между зъбите е съвсем друго ако си забелязал имат лек наклон! но ако е от старите зъбни двойки които се срещат на М750 модел на спарк* и на ск*л те са с прави зъби,и при тях няма абсолютно никакво значение накъде ще е движението наляво или на дясно.Но с тази разлика,че те са маалко по-шумни от тези които са с извитата периферия. На този редуктор слабото място са шпонките понякога и зъбната двойка,н лагерната капачка където е оста там не си на лагер а на нещо като графитна фтулка така че помисли дали ще има голямо натоварване към редукторчето.Мое мнение смени ги с тези с правите зъби!!! няма да имаш проблем!

                          Коментар


                            #14
                            Toзи редуктор е със лагер в лагерната капачка на короната отпред където е диска и на месингова втулка от към другата страна. За в момента няма да го сменям, защото тази част на ротора която ползвам е заварена за една фтулка, която се зацепва за центробежното съеденителче и си отварям пак рабора по стругари и т.н. Като се строши, тогава А на осите на тези китайски редуктори пасват ли някакви зъбчатки с пави зъби за които говореше, евентуално да се сменят само те?
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #15
                              Грам не си го и помисляи да слагаш от тези с правите зъби не става ама въобще.Ако този се счупи тогава щего смениш.И това е изключение че при тебе капачката е с лагер,гледай само да има разтояние между пинион и корона,баланса става само чрез поставяне на гарнитури между лагерната капачка и редуктора от там си играеш с луфта!

                              Коментар

                              Working...
                              X