Колеги, харизаха ми един тример за храсти http://catalogo-dynamac.emak.it/database/emak/manuali.nsf/doc/71CD414DD545360EC1257100004A6E69/$file/DH27_new-1.pdf Смятам да му ползвам двигателчето за друго, обаче има нужда от нов сегмент - 1 брой Диаметър 34 мм, височина на сегмента - 1.25мм Беше толкова изтънял че компресията хич я нямаше. Като го свалих, леко като го стиснах и даже се счупи. Машинката е италианска, обаче не пасват части от хусгварна или щил. Някой има ли идея от къде може да се намери поне сегмент (цилиндъра и буталото биват) Даже и по дбел сегмент да е (примерно 1.30) ще поиграе малко шкурката . Всякаква информация ще е от полза
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на тример за храсти.
Collapse
X
-
Joro написа:Не мога да се оправя с предавателните отношения да изчисля горе-долу колко ще вдига...
Коментар
-
nikolce написа:Относно километрите, вземи му един километраж за колело. Монтира се елементарно, само се увери че в настройките може да се вкара диаметъра на малката гума. Километража го слагаш на волана, малкия ще се радва според мен .
Коментар
-
цено написа:Колега браво за труда наистина много радва,ако имаш проблем с редукторната кутия понеже виждам,че е от китайски ъглошлайф от 17 февруари се връщам на работа имам доста редукторни кутий от български машини които са изключително здрави,ако има нещо обаждай се.
Коментар
-
Joro написа:Идеята беше горе-долу каква може да е действителната максимална скорост, която може да вдигне на макс. обороти.
Коментар
-
По принцип не е желатлно да се въртят пиниона и короната обратно от посоката която и е зададена,вече сцеплението между зъбите е съвсем друго ако си забелязал имат лек наклон! но ако е от старите зъбни двойки които се срещат на М750 модел на спарк* и на ск*л те са с прави зъби,и при тях няма абсолютно никакво значение накъде ще е движението наляво или на дясно.Но с тази разлика,че те са маалко по-шумни от тези които са с извитата периферия. На този редуктор слабото място са шпонките понякога и зъбната двойка,н лагерната капачка където е оста там не си на лагер а на нещо като графитна фтулка така че помисли дали ще има голямо натоварване към редукторчето.Мое мнение смени ги с тези с правите зъби!!! няма да имаш проблем!
Коментар
-
Toзи редуктор е със лагер в лагерната капачка на короната отпред където е диска и на месингова втулка от към другата страна. За в момента няма да го сменям, защото тази част на ротора която ползвам е заварена за една фтулка, която се зацепва за центробежното съеденителче и си отварям пак рабора по стругари и т.н. Като се строши, тогава А на осите на тези китайски редуктори пасват ли някакви зъбчатки с пави зъби за които говореше, евентуално да се сменят само те?
Коментар
-
Грам не си го и помисляи да слагаш от тези с правите зъби не става ама въобще.Ако този се счупи тогава щего смениш.И това е изключение че при тебе капачката е с лагер,гледай само да има разтояние между пинион и корона,баланса става само чрез поставяне на гарнитури между лагерната капачка и редуктора от там си играеш с луфта!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар