След последния ремонт, който възлиза на 530лв. и включва смяна на носачи, един накрайник, два спирачни диска с накладките, водна помпа, лепене на радиатор, подмяна на един маркуч и пълнене на климатика за първи път откакто имам колата я чувствам като истинска. Вози готино без да тропа (носачите бяха тотал) , спира готино и мазно , работи спокойно на 800 оборота и е тиха (преди варираше между 1000-1400 щото беше запекъл лагера на водната помпа и звучеше отвратно) а климатика прави Сибир. Все още не съм станал фен на марката, но в момента изпитвам най-топлите си чувства към нея от през целия ми живот. Това тласна към допълнителен ентусиазъм и оправих всички малки нещица , които me надразваха, като например купих си фарове , мигачи и решатка от фейслифта, боядисах си бронята в цвета на купето, сложих диодчета на копчетата за климата и мисля да претапицирам вратите и тавана без това вече съм набил 3Х парите който мога да и взема.Един проблем и колата ще е наистина перфектна- като е на климатик и спирам по светофарите гасне. Как да го оправя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тоя моя фиат взе да ме кефи
Collapse
X
-
fiatsuxЕтикети: –
-
fiatsux
Mazgarev написа:А... каква е колата?Mitko написа:Може да не държи празния ход заради регулатора на празен ход.
Коментар
-
Ами за да диагностицираш моторчето за празния ход ще ти кажа каква трябва да е нормалната му работа.При студен двигател трябва да поддържа високи обороти и постепенно да сваля оборотите до 800, които да държи стабилно при 90 градуса.При включването на по-голям консуматор (климатик, фарове, подгряване на стъкла и огледала) трябва за миг оборотите да се поколебаят (за по-малко от секунда), но след това да се върнат обратно на стабилните 800.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
fiatsux
моят фреон е от стария. не съм питал кое колко струва по отделно, но предполагам е около 70лв. на входа на люлинския тунел.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар