Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Общополитическа... и общоикономическа...

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    nedialko- написа:
    ГЕРБ нямат алтернатива към днешна дата, това е, невиждам за кой друг да гласувам, избирам най-малкото зло, а и поне се върши работа в сравнение с другите..
    Взе ми думите от устата.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      Абе, пак ше завъртим старата песен на нов глас, ама за вас кое е по-важното - да имате ядене или да има магистрала?

      Коментар


        Мен във Варна какво ме грее тая магистрала? Какво ми пука дали столичани ще могат да ходят бързо на плаж?

        Коментар


          А може да ходим бързо и между кварталите

          Коментар


            ls1 написа:
            Мен във Варна какво ме грее тая магистрала? Какво ми пука дали столичани ще могат да ходят бързо на плаж?
            Дай, Боже да има такъв, в края на следващия мандат на ГЕРБ, магистрала Хемус ще е факт, или ако не е факт, много малко ще остава да бъде такъвПС : колега ls1, останал съм с впечатление, че си много интелигентен човек, това което си писал, не го мислиш със сигурност към колегата Kuku, по-добре гладен и с магистрала, отколкото гладен и без магистрала, изключително важно е да се завърши пътната инфраструктура, за да има чужди инвестиции, колкото и изтъркано да звучи, а и в тази криза, колкото и да го плюем Дянков, реално няма вдигане на данъците, за доходите сега ще има някакви символични увеличения, но на тази криза това е (предишните и без кризата пак вдигаха символично), а и реално нямаме голяма база за увеличения на доходите, докато не започнем да произвеждаме стоки и услугипри тройната коалиция всичко от Европа беше спряно, заради огромните злоупотреби... ако пак бяха те, нито метро, нито тракия, нито дунав мост, нито марица, нито струма, нищо нямаше да е мръднало, защото парите нямаше да ги има, а огромния дял от финансите за тези проекти са от ЕС, нашия дял е малък
            Брава 1.6

            Коментар


              Магистрала Хемус многократно бе казано че няма да има до Варна (от свинистърката). Магистралата ще е до Търново, после до Русе. От Търново до Варна - евентуално разширяване на сегашния път. Магистрала Черно море скоро няма да има. Така че Варна ще си остане с едно подобие на магистрала до Шумен.Това което исках да кажа е, че в момента се наблюдава един голям фокус върху столичани и тяхното удобство. Техния град оправят, на тях им строят магистрали да им е удобно, изобщо цялата държава се е впрегнала да угоди на столичанина. Може и там хората да не го виждат и усещат така, но от гледна точка ’Варна’ ние тука сме абсолютно изоставени, да не кажа че откровено се пречи. Пък като гледам кой ни сложиха за областен...леле мале...Бургазлии си мислят, че града им много дърпа и сигурно е така, но голяма част от това се дължи на факта че столичани освен как (магистрала) трябва и да има къде (плаж, хотел) да идат.

              Коментар


                незнам къде сте го чели това, че магистрала Хемус нямало да има, но ще има и още как, вчера имаше една тема, в която имаше една статия за гражданската отговорност - такава измислица, че дори и не заслужава коментар, това за Хемус е същата глупост, магистрала Хемус ще си има от София до Варна.А ето малко инфо какво ще отркие още батенцето преди изборите - http://www.capital.bg/politika_i_iko...alni_otsechki/
                Брава 1.6

                Коментар


                  Както сам казваш, магистралите ни се строят с голям дял европейско финансиране. ЕС обаче не финансира просто дето си решим да има магистрала. Финансират се европейските транспортни коридори, а Хемус не е такъв. Затова ако се преборят за пари ще е до Търново и към Русе, заради моста. Оттам нататък за да има магистрала Търново-Варна правителството, което и да е, ще трябва да плати цялата сметка. Същото е и за магистрала Черно море, не е европейски коридор. Заради това се чудят как да придумат турци, катарци и китайци барем построят магистрали по тези отсечки, па после да измислят как да си избият парите.Наскоро министър Павлова коментира, че магистрала Хемус няма да има Варна-Търново, защото няма достатъчен поток, който да оправдае магистрала. Изобщо не им дреме че поток няма щото народа не му се троши кола по северния маршрут. И затова Павлова каза, че вероятно Търново-Варна ще е скоростен път. Освен това министърката директно каза, че правителството е имало два варианта, да облагородява средата нацяло, за всички и градчета и селца, или да съсредоточи усилията си в големите градове. Министърката директно право куме в очи заявява, че правителството е избрало за своя политика втория вариант. Така че все повече ни чака фокус върху София (главна спалня), фокус върху Пловдив (сателит), фокус върху Бургас (плаж и чака рака), фокус върху Русе (митница, транспортен коридор). Инфраструктура между тях, разселване на министерства дори. Останалите да се оправят както могат.А Варна? Частен чифлик.

                  Коментар


                    колега, бъркаш се http://www.dnes.bg/stranata/2012/08/...017-g.165893,2 магистрала Хемус ще си я има, за транспортните коридори също си прав, в момента те са приоритетни и това е нормално, като цяло южната част на страната винаги е била по-развита, а по думите на борисов фокус на следващия мандат ще е севера, в софия наистина се правят много неща, ама и нормално, населението расте от ден на ден поради икономическия дисбаланс в държавата, но да обвиняваме герб за този проблем е несериозно, изобщо за да се променят нещата ще са нужни поне още 2 правителства като това - що годе работещо, и нещо много важно следващото правителство, което и да бъде то трябва да предприеме решителни действия спрямо циганизацията.. орязване на всякакви привилегии, повече от 2 деца, без детски и т.н
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      Когато става дума че Европа ни дава пари за това и онова ,аз си мисля че не е така . Вече шеста година сме член на съюза и всяка година даваме по 900 милиона евро вноска в съюза . Шест години по 900 е равно на пет милиарда и нещо евро. Я ми кажете колко сме получили до сега от Европа ? Май ние финансираме Европа а не тя нас.
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        колега коцев, незнам коя комунистическа издънка те е заблудила така, но това което си написал няма нищо общо с реалността ! общо до момента сме внесли около 1,5 млрд.евро, до края на програмния период ще са около 2,4 млрд.евро, при предвидени за нас около 9 млрд.евро за усвояване, е колко сме усвоили си е наш проблем, за 4 години няма как да усвоиш всичко, но няма и да сме на загуба.
                        Брава 1.6

                        Коментар


                          Покрай новините за откриване на Дунав мост 2 се поинтересувах малко кога ще е готов, колко ще струва преминаването по него и т.н. Ето малко интресна информация:
                          Бюджетът на проекта от българска страна е 225,145,000 евро, осигурени от следните източници:Безвъзмездна помощ от ИСПА на ЕС -70 000 000 евроЗаем от Европейската инвестиционна банка (EIB) - 70 000 000 евроБезвъзмездна помощ от AFD - 5 000 000 евроБезвъзмездна помощ от KfW - 2 045 000 евроЗаем от KfW - 18 000 000 евроФинансиране от държавния бюджет на Република България - 60 100 000 евроБюджетът на проекта от румънска страна е 48 млн. евро, включващ безвъзмездна помощ от програма ИСПА на ЕС и финансиране от държавния бюджет на Румъния.
                          Тези пари трябва да ги връща България.
                          Пътните такси от Дунав мост 2 ще се събират от румънската страна. Това е записано още в меморандума, подписан през 1999 година. Българската страна ще събира таксите от железопътния превоз.
                          Преминаването пред Дунав мост 2 ще струва 6 евро
                          И нещо много важно:
                          Жп линията от Калафат до другия голям град в района - Крайова, е в ужасно състояние. Тези 107 километра се минават с влак за цели 3.5 часа, защото вдигането на висока скорост е опасно поради повредите по линиите. За модернизирането на тази линия, която не е сред главните приоритети на Румъния, се чакат еврофондовете, но в Румъния дори няма готов технически проект.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            nedialko- написа:
                            колега коцев, незнам коя комунистическа издънка те е заблудила така, но това което си написал няма нищо общо с реалността ! общо до момента сме внесли около 1,5 млрд.евро, до края на програмния период ще са около 2,4 млрд.евро, при предвидени за нас около 9 млрд.евро за усвояване, е колко сме усвоили си е наш проблем, за 4 години неможе да усвоиш всичко.
                            Дай нещо документ черно на бяло от където да се види твоята теория. Моята я чувам като се джавкат по телевизията.Но твърдо знам от Дянков че миналата и тази година сме внесли по 900 милиона. Но не съм сигурен в едно дали левове или в евро.
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              левове са, съжалявам, но в момента трябва да лягам, утре ще ти извадя справки а отностно дунав мост 2, нормално е и ние да платим, а и тези договори са подписани преди доста време, доколкото съм запознат румънците не са имали голямо желание за строителство на моста, защото доста от трафика през страната им ще намалее, и това е някакъв компромисен вариант от наша страна (за таксата за пътуване)
                              Брава 1.6

                              Коментар


                                nedialko- написа:
                                .. орязване на всякакви привилегии, повече от 2 деца, без детски и т.н
                                И аз съм против циганизацията, но в държава с демографски срив намираща се в континент с демографски срив е престъпно да се води политика ’до две деца’. Има други начини да се вкарат ромите в пътя. Безумие е да се вземат мерки срещу раждаемостта. Бих го нарекъл дори национално предателство.

                                Коментар

                                Working...
                                X