Забелязвате ли как никой не използва думичката "унищожаване" на боеприпасите?Всички говорят за "утилизация"....Справка от речника казва следното:утилизация - Оползотворяване /от Английски - utilisation/.т.е. Държавата казва: "На ти ей тез 100 тона държавни боеприпаси, на ти и тоз 1 милион и половина лева, пък ти ги утилизирай както намериш за добре."Утилизирал тоз, утилизирал, пращал проверяващите в Бали, на други кой знае какво е давал.. ама в един момент трябва да се скрият следите... щото кой знае като утилизирал, на кой е продавал взривните вещества...И ето ви БУМ. 2-3 човека загинали? Е, изкуството иска жертви, нали?"Аз работих преди година и половина в складовете, но усетих големи далавери и напуснах. Като дойде проверка, казват, вие ще мълчите. Мръсотия, безпаричие, дават по 300 лв. заплата...Вкарват се боеприпаси за унищожаване, а те вадят тротила и го продават на фирми, а пишат, че е унищожено. Идват, дават парите в големите пликове и си заминават.Аз самият вадех тротил и го оставях в склада. Ние го теглим за продаване. Взривовете вероятно са заради некомпетентността на някой работник - работещите там минават формално курс два дни, млади момчета ги карат да правят операции с взривни вещества, а те си нямат представа ...Много работи се крият, правят се големи далавери. Тонажът на боеприпасите е огромен, може и да е 100 хиляди тона взривни вещества.В складовете на смяна работят 30-40 души. Казаха ми, че Склад №1 е гръмнал, най-малко 10 души е имало там. Ако са били вътре, като е гръмнало, никой няма да е жив.Взривовете ще продължат, докато не гръмне всичко. ИИма 10 тона патрони за Калашников, има поне 20 тона тротил в чували, има 4-5 тона взриватели, има мини, които не са взривени, има самолетни бомби по 120 кг едната бомба и още много други. Нищо не може да се направи, те са склад до склад, дели ги една малка дига.Най-опасен е Склад №9 - там са самолетните мини. Аз преди да напусна разглобявах такива, имаше страшна миризмаЕдин софиянец е началник на поделението. Това е бившият командир на поделението в Челопечене по време на взрива там, след това го преместиха тук. Взе от там маята и сега го правеше тук."Аудио-запис - тук: http://radio999bg.com/?id=7336
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Общополитическа... и общоикономическа...
Collapse
Заключена тема
X
X
-
коцев написа:И кои бяха на власт когато са дали разрешение на тая фирма да изпълнява такава дейност??? Не се ли напъват пак тия да се докопат пак до власта.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Да, това исках да кажа и аз преди като включих бай Тошо.Просто сегашните управляващи са потомството на онез управляващи от онова време, то си се чувства навсякъде.Естествено че някой си е направил далавера и си продава боеприпаси както му е угодно. Естествено, че са го проверявали от пожарната и са си заминали с някоя и друга пачка и задраскани предписания. Естествено, че човека зад всичко това е близък или от управляващите, иначе щеше да се вдигне къде къде по-голяма пушилка в медиите. Естествено, че медиите не отразяват много-много, нали се славим като едни от последните страни като свобода на медиите.Едното следва от другото, следва от третото. И така е навсякъде в България.Хубавото в случая, е че тези управляващи, за да се захранват с пари от някъде трябва да спазват европейските закони, а спазването на тези закони поне се следи. От там пък се надявам, с времето да се наложи да се затягат законите. Както стана в някои области.И складове да не гърмят също.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Общополитическа... и общоикономическа...
Immortal написа:GTipo написа:Хубавото в случая, е че тези управляващи, за да се захранват с пари от някъде трябва да спазват европейските закони, а спазването на тези закони поне се следи.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Общополитическа... и общоикономическа...
Immortal написа:Не е никак радикално, Румба... същото написах в темата за Гърция преди няколко седмици.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Баси и държавата. Тука всеки ден стават все по-интересни неща бе?!?Имам чувството, че властта просто е абдикирала от задълженията си.[i:1d5c48c2c6]Полицията залови военни да изнасят 103 ракети от армейска база преди ревизия21:16 | 07.06.2012 | 566 прочитания Размер на текста103 неуправляеми ракетни снаряда тип "земя-въздух" са били заловени от полицията в микробус край Сливен, съобщи зам.-окръжният военен прокурор полковник Христо Тинев.Микробусът, в който е имало двама военнослужещи, е бил спрян на пътя Ямбол-Сливен като по първоначална информация ракетните снаряди са взети от авиобаза
Коментар
-
"Взривът край Петолъчката окончателно издуха шансовете магистрала "Тракия" да бъде пусната преди разгара на лятото. Първоначално аутобанът трябваше да бъде завършен на 1 юли. Наложи се обаче да бъде подменен износващият пласт асфалт на 15 километра от трасето между Нова Загора и Ямбол, положен не според изискванията на отсечката. В същото време трагичен инцидент отне живота и на техническия директор на компанията "Актор", която изгражда трасето, Полихронис Хапсалис. Според пътни експерти именно той бил основната движеща сила на проекта и смяната на ръководния гръцки екип ще е причина за по-бавно доизграждане в сравнение с плановете, пише "Стандарт".Взривът край Петолъчката пък временно спря работата по трасето на "Тракия". Същия ден малко преди оглушителния гръм от избухналите складове строители на магистралата пробиха газопровод в района на ямболското село Кабиле. Причината била в багериста, който засегнал, без да иска, преносната тръба. Естествено инцидентът забави и изграждането на съответния участък от аутобана. Така черната хроника ще стане причина да се забави изграждането с няколко седмици. Според пътни експерти, за да се спазят всички критерии за качество по предвидените за пускане на 1 юли отсечки, ще могат да се движат автомобили най-рано на 20 юли. Още повече че след като бъде извършено реалното изграждане, е нужно трасето да бъде проверено от приемателна комисия на пътната агенция и впоследствие от държавна такава.По принцип магистрален път се проверява за около месец, но заради стремежа да бъде пусната магистралата преди най-натоварения сезон откъм трафик по пътя София-Бургас приемателната комисия ще си свърши работата за 3-4 дни, обещаха преди време от пътната агенция."Тия вече и за малоумни ни взеха.1. Нерде Петолъчката, нерде Магистрала Тракия (трасето минава поне на 15 км южно от Петолъчката, между селата Веселиново и Зимница, и доста по-на юг от град Стралджа. Още повече, че по лот 4 се работи изключително само в участъка от пътен възел Ямбол-Запад (Хаджи Димитрово) до пътен възел Ямбол-Изток (Веселиново-Зимница). 2. Пробитият газопровод го оправиха за няколко часа. Не може той да е причината за няколко-седмично забавяне.3. Смъртта пък на техническия директор няма никакво отношение към сроковете за изграждане на магистралата. Той си има и заместници, и шефове над него, които са в течение какво става.4. Последния абзац пък хич няма и да го коментирам. Дано наистина да няма проблем от това, че ще претупат проверките. След 1-2 години ще стане ясно. (ама тогава ще са минали следващите избори)...P.S. Ето трасето на магистралата в района на Ямбол и Стралджа:http://www.wikimapia.org/#lat=42.568...7&z=12&l=0&m=b
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар