nai7 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Общополитическа... и общоикономическа...
Collapse
Заключена тема
X
X
-
style34 написа:Между другото познати от Бургас казват, че градът е преобразен. Кметът е от ГЕРБ. Триглавата ламя във време на световен икономически възход и един лот не построиха от магистралата... Пак старата песен на нов глас. Пак да попитам - какво очаквате във времена на световна криза, когато цели държави са пред фалит? Бойко и неговите 4 години управление ли ни докараха дотук?А столицата е толкова преобразена, че направо да ти се додрайфа по крайните квартали - пак се връщаме на факта, че едното (за богатирите) е за сметка на другото (за простосмъртните).Оправи си пътя от София до морето, нагласи си пътя до Банкя да се прибира бързо, поднови изцяло пътя към Бистрица да може да си рита мачле, окраси си центъра да може да посреща гости и да му е готино на него..... на другите им е@и майката! Както правят магистрали, защо не правят паралелно с това и първокласни пътища? Нали все за европари се говори? Значи, където ни изнася има европари, където не ни интересува няма. В Сърбия как строят магистрали без европари? А тия европари само за пътища ли са? Или просто от пътищата се гепи по много, най-бързо, най-лесно и трудно те хващат?!Вместо тая волейболна зала, можеше да се построи една болница, да се разкрият в пъти повече работни места и да бъде полезна за всички, а вместо това те болниците започнаха да ги закриват....
Или пък паркинги в центъра, за да се облекчи трафика, да се улесни паркирането в центъра и около натоварените учреждения. Вместо това - зелена зона, че синята им беше малко и беше евтина!А за измисленото метро да не отварям дума, че много пъти вече съм го казвал - в пъти по-полезно за ВСИЧКИ 2-3млн. души в София щеше да бъде да се направи, където е възможно, из целия град, по една лента повече във всяка посока, което автоматично означава 40-50%!!!!!!! облекчаване на трафика, кръгови движения на възлови кръстовища или подлези/надлези за транзитно преминаване, единна система на светофарните уредби, нови и повече автомобили на градски транспорт, за да няма тъпканица, да бъде удобно и приятно вътре (тогава всеки ще предпочете наземния транспорт, вместо метро и няма да се цигани за билетче, защото вижда, че билетчето си струва), НО вместо това ние строим метро, да се правим на европейци
И това са само някакви идеи, ей така, отгоре-отгоре нахвърляни за пет минути....А вие ми обяснявате, че Бойко бил направил много - дЕдов е направил!!! Всеки може да харчи чужди (в случая - нашите) пари за УЖ полезни неща
И вместо да се наблегне на жизненоважните проблеми на държавата, ние се бием в гърдите, че много сме направили - хората умират от глад, малкия и среден бизнес е на изчезване, безработицата е двойно по-висока, заплатите са мръднали с има-няма 10% за 4 години, децата излизат деградирали от училищата, докторите ти се дървят по болниците и искат пари за да пощадят живота ти, плодородна земя из цялата страна пустее и загива, а хората предпочитат да унищожат реколтата, вместо да я продават на монополистите, на всяка крачка се сблъскваш с богати хора, които откровено и нагло мачкат смъртното население и си безсилен, защото си купуват власт/сигурност/живот, в същото време ти разбиват колата, а полицейската подлога пази крадеца понеже са партия.....Аз за по-добър живот не съм си мечтал никога! И винаги съм искал някой пожарникар да ми казва по телевизията, че ми е много готино така и това е за мое добро!!!ЧИСТ КОМУНИЗЪМ В НАЙ-ВИСША ФОРМА!!!И естествено, че не само Бойко е виновен за това, но само на него някой друг му е виновен и има наглостта да обяснява на хората, че виждаш ли е направил много, че сега ни е по-добре, че трябва даже да сме му благодарни.... е, няма как да стане, поне не и в мое лице
Аз предпочитам да бъда социално осигурен, здравно осигурен, образован, трудещ се и спокойно съществуващ, и без друго краткия си живот, вместо да се кланям на номенклатурна п@тка на конци
Коментар
-
Фирма Нипон , я кажете Сик и Вис , кой ги създаде?А Моника Йосифова коя е ?Кой продаде и приватизира работещи и печеливши предприятия, които по презумция трябва да са държавни , най - малкото , за да са регулатори?А селското стопанство ?Що сравнявате 2005-2009 с 2009-2012 , нали герберите били не знам си к’ви , а Вие два пъти , не може да сравняваш финансово положение, в корено различна икономическа конюнктура ??Кой подписа договори, който няма клауза за отменяне или прекратяване?Кой затвори блоковете в АЕЦ Козлодуй , без да иска удължаване на срока?Защо искате да променяте конституцията, като 90% от хората не са я чели , отделно че нямат и потенциала да я разберат ?Защо протестиращите не знаят какво е картел и какво е монопол, нали са ЕнтЕлЕгЕнтни хора протестираха? Защо агитки решават съдбата на един народ ? Защо протестиращи се бият помежду си и се разделят ? Защо протестиращи имат различни искания?И накрая кой Ви е по - близък Съргей от Евксиноград или Бойко от народа?Айде като имате самочувствие, някакво елементарно покритие поне, всеки може да copy и paste, и да пише блаблабла.Склерозата се лекува!!!Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Че Бойко е виновен две мнения няма . Направи такъв път между Бургас и Созопол че ето каква катастрофа е станала днеска със жертва нищо че и двата автомобила са се движели в една и съща посока http://www.standartnews.com/regional...as-189170.html
Коментар
-
Извинявай, ама това за метрото е абсурдно. Целия цивилизован свят го използва и ти изведнъж казваш, че е бахти безмислицата...За всичко друго вината е само в Герб така ли? Както и да е, на вратата чука новото правителство, те ще оправят кашата на Герб, нали така?И да припомня, че явно над 30 процента от гласувалите не мислят като теб.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Има ли във форума някой, който работи или има познати във фирма, правила магистралите на Боко?Да каже, аджеба (к`ва хубава, българска дума) дали са платили на фирмата, дали успява да си покрие дори разходите за консумативи ... Ланкате си, а хората нямат пари за заплати, щото никой от Министерство на транспорта не им е платил ... Така и аз мога да правя пътища ... Както каза Кики от там най - лесно се "усвояват" ...И стига с това "по-малко зло" ... НЕ ИСКАМ ЗЛО, БЕ!Извинете за тона ...I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Ами според подписаните договори всичките пари са платени . Друг е въпроса че има под изпълнители които не са взели и лев. Обаче нека си ги търсят от фирмата подписала договор с държавата .Държавата си е дала парите а как те се разпределят по фирмите под изпълнители това си е проблем на самите работници.
Коментар
-
Точно това се опитвам да кажа - ние не сме цял свят!По цял свят метрото е полезно, съпроводено от редица обкръжаващи фактори, липсващи тук. Метрото в София е лъскаво звънче сложено на мърляво свинче!Конкретни мерки, съобразени с нашите проблеми и условия, биха били в пъти по-полезни, по-практични, по-евтини и т.н.А не, понеже всички имат метро, дай и ние да имаме метро - видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала кракЕдно 70% от гражданите изобщо няма да ползват метрото, просто защото е безполезно за тях. То обслужва 5-6 квартала, а останалите 50-60 квартала да го духат
Не съм казал, че само ГЕРБ са виновни, но само Бойко ми казва, че имам полза от метрото, а аз даже не съм влизал вътре.Само Бойко ми казва, че спортната зала е много хубаво нещо..... ама за кой, т.е. за колко хора?! Толкова ли нямаше, какво друго ВАЖНО нещо да се построи с тия пари?Поне като се дават толкова пари за спорт, да бяха направили няколко спортни бази за подрастващи спортисти, че и без друго спорта ни е на доизживяване.В същото време Бойко излиза по телевизора и казва, че е за наше добро да умираме от глад, защото няма работа и така направо ни е супер.... много сме добре и сме стабилни в ситуация на световна финансова криза - направо отговаряме на всички евроизисквания за мъртъвци
Не знам, как по-смилаемо да го кажа - силната инфраструктура НЕ прави силна икономика, докато силната икономика МОЖЕ да направи силна инфраструктура? Тук идва на дневен ред въпроса, кое е приоритетно според вас? Не лично, а общо за нацията?Да убием малкия и среден бизнес? Да служим послушно на монополите? Да постигнем двойно по-висока безработица? Да повишим заплатите на хората с 20лв.? Да вкореним корупцията?30% не мислят като мен, но как ли мислят останалите 70%?
Коментар
-
Първо парите за инфраструктура идат не от бюджета,а от еврофондовете.Второ тези пари ги усвояваш по предназначение,а не за пенсии.Трето,тези пари малко,или много подпомагат икономиката.Лошото е,че никога не сме ги усвоявали на 100% и съответно сме ги губили.Бума на инвестициите при тройната коалиция,беше в строителството.Безмислено,неоправдано,грозно и съсипващо и без това малката ни брегова ивица.Наред бяха и планините,но световната икономика рухна,съответно спряха и инвестициите в строителството,слава Богу.Докато не започнем да произвеждаме,да изнасяме и да образоваме малцинствата,изгледите никога няма да бъдат добри.Един завод за 30 години не се вдигна,само се затваряха предприятия,губеха се пазари.Защото на лумпенизираните ни политици зора е да забогатеят за норматив,щото след 4-и години не се знае,знае ли се.Има много неща,за които се сещам,но.......,вече е късно,пък и не искам да си развалям настроението.Ай наздраве.
Коментар
-
Kuku написа:Едно 70% от гражданите изобщо няма да ползват метрото, просто защото е безполезно за тях. То обслужва 5-6 квартала, а останалите 50-60 квартала да го духатВ същото време Бойко излиза по телевизора и казва, че е за наше добро да умираме от глад, защото няма работа и така направо ни е супер.... много сме добре и сме стабилни в ситуация на световна финансова криза - направо отговаряме на всички евроизисквания за мъртъвци
Не знам, как по-смилаемо да го кажа - силната инфраструктура НЕ прави силна икономика, докато силната икономика МОЖЕ да направи силна инфраструктура? Тук идва на дневен ред въпроса, кое е приоритетно според вас? Не лично, а общо за нацията?Да убием малкия и среден бизнес? Да служим послушно на монополите? Да постигнем двойно по-висока безработица? Да повишим заплатите на хората с 20лв.? Да вкореним корупцията?30% не мислят като мен, но как ли мислят останалите 70%?
Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Kuku написа:Точно това се опитвам да кажа - ние не сме цял свят!По цял свят метрото е полезно, съпроводено от редица обкръжаващи фактори, липсващи тук. Метрото в София е лъскаво звънче сложено на мърляво свинче!Конкретни мерки, съобразени с нашите проблеми и условия, биха били в пъти по-полезни, по-практични, по-евтини и т.н.А не, понеже всички имат метро, дай и ние да имаме метро - видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала кракЕдно 70% от гражданите изобщо няма да ползват метрото, просто защото е безполезно за тях. То обслужва 5-6 квартала, а останалите 50-60 квартала да го духат
Не съм казал, че само ГЕРБ са виновни, но само Бойко ми казва, че имам полза от метрото, а аз даже не съм влизал вътре.Само Бойко ми казва, че спортната зала е много хубаво нещо..... ама за кой, т.е. за колко хора?! Толкова ли нямаше, какво друго ВАЖНО нещо да се построи с тия пари?Поне като се дават толкова пари за спорт, да бяха направили няколко спортни бази за подрастващи спортисти, че и без друго спорта ни е на доизживяване.В същото време Бойко излиза по телевизора и казва, че е за наше добро да умираме от глад, защото няма работа и така направо ни е супер.... много сме добре и сме стабилни в ситуация на световна финансова криза - направо отговаряме на всички евроизисквания за мъртъвци
Не знам, как по-смилаемо да го кажа - силната инфраструктура НЕ прави силна икономика, докато силната икономика МОЖЕ да направи силна инфраструктура? Тук идва на дневен ред въпроса, кое е приоритетно според вас? Не лично, а общо за нацията?Да убием малкия и среден бизнес? Да служим послушно на монополите? Да постигнем двойно по-висока безработица? Да повишим заплатите на хората с 20лв.? Да вкореним корупцията?30% не мислят като мен, но как ли мислят останалите 70%?
Броят на превозените пътници от градския електротранспорт (трамваен, тролейбусен и метро) през четвъртото тримесечие на 2012 г. е 79 714.0 хил., или с 8.7% повече от съответното тримесечие на предходната година.Увеличението се дължи основно на по-големия брой превозени пътници от метрополитена (43.5%), докато при тролейбусния транспорт е регистрирано намаление от 1.7%. Извършената работа също отбелязва ръст от 77.0% спрямо съответното тримесечие на 2011 г., като достига 587.2 млн. пкм, и е резултат от по-голямото средно превозно разстояние (с 9 км), на което са били превозени пътниците от метрополитена.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
коцев написа:style34, не се ядосвай братко. Ей сега Станишката и Орешарски ще изправят икономиката на крака и ще потече река от мед и масло.Метрото ще хване паяжина и всички ще се движат с летни кънки по улиците на София....
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
avvasilev написа:Има ли във форума някой, който работи или има познати във фирма, правила магистралите на Боко?....По герберийско време често пъти са се правили дарения от 10% за да си получат парите изпълнителите.А скоро една наглед скромна колица е отнесла 500 бондака към Шоплука ...
FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар