Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за преноса на номерата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Orcinus написа:
    За да си загубиш уреда, ти трябва надлежно да си уведомен, че уредът ти е изправен/отремонтиран/заменен с нов, след което да не отиваш да си го вземеш в някакъв определен срок.Под "надлежно уведомен" КЗП не разбира да са ти написали СМС или да кажат, че са ти се обадили по телефона. В твоя случай ти си допуснал грешка. Никъде не пише, че при неоправен уред ти трябва да се подписваш, че си го взел, за да не го загубиш.
    Ако това подчертаното е вярно, ето че след много безсмислени приказки научих и нещо полезно. А че съм допуснал грешка, о, да, това е напълно сигурно. Може би правилно би било да посветя живота си, отпуската си и приятното лято да се занимавам с КЗП и моя невероятен проблем? Както философски заключи и шефката в Германос, с която си поприказвах: "В крайна сметка за 1 или за 2 месеца, нали телефонът ви вече е поправен?" Няма извинение, няма нищо. Да са живи и здрави! Мисля, че чрез форума достатъчно хора научиха що за боклуци са тези и това ми стига.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #47
      Момчета/мъже, наистина изместихте темата.Преди малко имах обаждане от Виваком, задействали са всичко, в Сряда ще ми е активна Виваком картата.На Глобул трябва да платя 14.95лв, .т.е. това ми е текущата сметка до момента и дори я виждам онлайн, чакаща плащане.Неустойки засега НЯМА.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        Emzo, в някаква степен наистина изместихме темата ти, за което се извинявам! От друга страна точно тези неща - неуредиците и некоректността на мобилните оператори и прилежащите им магазини, са част от причините, поради които "пренасяме" номера си към друг оператор, на когото още не сме сърбали попарата. Вижте прикачения файл. Това е копие от протокола, с който предадох телефона за ремонт. Сами си направете изводите и обърнете особено внимание на т.9 и т.10. И признавам, че съм сбъркал - срокът, след който апаратът става собственост на Германос, не е един, а три месеца. Което не променя нищо. И така: Предавате гаранционен телефон за ремонт в Германос. Предавате го с протокол, с който изразявате съгласие да бъдете уведомен чрез SMS за приключването на ремонта. След месец получавате SMS, с който ви уведомяват, че телефонът е ремонтиран. Установявате, че телефонът ви не е е ремонтиран, отказвате да го получите и отказвате да подпишете каквото и да било. И след още два месеца телефонът ви става собственост на Германос. Пък вие, ако щете сезирайте КЗП или арменския поп - ефектът ще е един и същ.
        Прикачени файлове
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #49
          Много грешиш и са те филмирали яко в Германос. Точно поради нежеланието ти да се запознаеш с правата си. В едномесечен срок ако не ти го върнат отремонтиран (не да твърдят, че е, а да е) си пускаш писмена жалба при тях с копие и входящ номер от дневника. Ама я да се върнем в миналото - като даде телефона първият път - заведоха ли те в дневник за рекламациите? Ако да - имаш си входящ номер. След месец установяваш, че не са направили нищо - пускаш си жалбата вместо да си вземеш телефона и съответно оставяш телефона за ремонт. След още месец - отиваш с жалбата + входящия номер + всичко, което пазиш като документация в КЗП и се жалваш и при тях, ако от Германос не са ти отговорили положително за теб. Общо взето, това което знам от КЗП-Варна е, че Германос при първи ремонт са ОК, но при втори - винаги казват, че телефона е мокрен или нещо от сорта. В графика при нашето КЗП има доста "Германос-казуси", но това не значи, че гадните гръцки подлоги ще започнат да си вършат работата.Това с 3те месеца е така АКО не си потърсиш отремонтирания телефон - както по-горе ти казаха - никой не е длъжен да складира техника на клиента.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #50
            jenshen73 написа:
            Много грешиш и са те филмирали яко в Германос. Точно поради нежеланието ти да се запознаеш с правата си...
            Чакай сега бе, приятелю. След дъжд-качулка, във форума, с помощта на Google или от позицията на човек, който продава техника, е много лесно. Аз отивам като повече от коректен клиент на въпросните боклуци, за да си получа ремонтираната техника. Нищо повече. Не нося в себе си нито Конституцията, нито някакъв сборник-закони, нищо бе. Само по къси панталони, потник, джапанки и мускули . А за капак - на следващия ден заминавам на море. Установявам, че не са поправили телефона. Първоначално отказвам да подпиша протокола. Казват ми - ако не подпишеш, все едно не си потърсил телефона и става наш. Вярно е, спомням си мъгляво, че имаше нещо такова в протокола, с който го приеха за ремонт. Е, подписах, дадох го отново на ремонт, заминах на море, след 10 дни се върнах, пробвах неуспешно жалба през сайта, намерих тела на някаква шефка с интересна фамилия и ЙОК. Те не се чувстват виновни за това, че телефонът ми втори месец е на ремонт. Това им е политика! За тях не съществува понятието лоялен клиент! И не става дума за някаква евтина играчка, а за телефон за 700 лв. Ок, не си знам всички права, поне в момента на събитието не ги знаех. Може би е трябвало да подам жалба писмено, чрез тях, да се унижавам да чакам да ми дадат входящ номер или пък да им изпотроша магазина? А аз чисто и просто установих, че са едни некоректни боклуци. Казах го на форума, а който иска, нека се бори с вятърни мелници. За мен си знам: от Глобул и подлогите им никога повече няма да си купя нищо! Последната случка отпреди 2 дни с изплащането и придобиването на лизинговия телефон, при която пак ми скъсаха нервите, окончателно ме отказа. А през годините съм купил от тях дрънкулки за има-няма 5 000 лв...П.П. Сетих се още нещо. След всички караници в магазина на Германос, преди да си тръгна казах на "управителя" (ама какви длъжности им измислят на некви простеещи момци с гимназиално образование): - Жалко за любезното съобщение, с което ме уведомихте за поправения телефон. (Съобщението завършваше с "Blagodarim Vi, che ste nash klient!" )А управителят ми отговори простичко:- Съобщенията не ги пишем ние, а се генерират автоматично.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #51
              emzo написа:
              Преди малко имах обаждане от Виваком, задействали са всичко, в Сряда ще ми е активна Виваком картата.На Глобул трябва да платя 14.95лв, .т.е. това ми е текущата сметка до момента и дори я виждам онлайн, чакаща плащане.Неустойки засега НЯМА.
              Онлайн не може да се плати, не знам що.Излиза ми като сметка, но не може.Отидох на място, Глобул казват - нямате задължения, след 1ви елате.Викам след 1ви много Ви здраве.Проблема с плащането на сметката реших, като им казах, че искам да направя авансово плащане за 14.95лв и те нищо не можаха да ми кажат, само се намръщиха. Исках и 2 броя бланки за прекратяване на договор и почнаха с оферти за не знам си колко минути и не знам си още какво
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                Преноса вече е факт
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  Мисля, че няма да съжаляваш.

                  Коментар

                  Working...
                  X