Orcinus написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за преноса на номерата
Collapse
X
-
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
-
Момчета/мъже, наистина изместихте темата.Преди малко имах обаждане от Виваком, задействали са всичко, в Сряда ще ми е активна Виваком картата.На Глобул трябва да платя 14.95лв, .т.е. това ми е текущата сметка до момента и дори я виждам онлайн, чакаща плащане.Неустойки засега НЯМА.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Emzo, в някаква степен наистина изместихме темата ти, за което се извинявам! От друга страна точно тези неща - неуредиците и некоректността на мобилните оператори и прилежащите им магазини, са част от причините, поради които "пренасяме" номера си към друг оператор, на когото още не сме сърбали попарата. Вижте прикачения файл. Това е копие от протокола, с който предадох телефона за ремонт. Сами си направете изводите и обърнете особено внимание на т.9 и т.10. И признавам, че съм сбъркал - срокът, след който апаратът става собственост на Германос, не е един, а три месеца. Което не променя нищо. И така: Предавате гаранционен телефон за ремонт в Германос. Предавате го с протокол, с който изразявате съгласие да бъдете уведомен чрез SMS за приключването на ремонта. След месец получавате SMS, с който ви уведомяват, че телефонът е ремонтиран. Установявате, че телефонът ви не е е ремонтиран, отказвате да го получите и отказвате да подпишете каквото и да било. И след още два месеца телефонът ви става собственост на Германос. Пък вие, ако щете сезирайте КЗП или арменския поп - ефектът ще е един и същ.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Много грешиш и са те филмирали яко в Германос. Точно поради нежеланието ти да се запознаеш с правата си. В едномесечен срок ако не ти го върнат отремонтиран (не да твърдят, че е, а да е) си пускаш писмена жалба при тях с копие и входящ номер от дневника. Ама я да се върнем в миналото - като даде телефона първият път - заведоха ли те в дневник за рекламациите? Ако да - имаш си входящ номер. След месец установяваш, че не са направили нищо - пускаш си жалбата вместо да си вземеш телефона и съответно оставяш телефона за ремонт. След още месец - отиваш с жалбата + входящия номер + всичко, което пазиш като документация в КЗП и се жалваш и при тях, ако от Германос не са ти отговорили положително за теб. Общо взето, това което знам от КЗП-Варна е, че Германос при първи ремонт са ОК, но при втори - винаги казват, че телефона е мокрен или нещо от сорта. В графика при нашето КЗП има доста "Германос-казуси", но това не значи, че гадните гръцки подлоги ще започнат да си вършат работата.Това с 3те месеца е така АКО не си потърсиш отремонтирания телефон - както по-горе ти казаха - никой не е длъжен да складира техника на клиента.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Много грешиш и са те филмирали яко в Германос. Точно поради нежеланието ти да се запознаеш с правата си...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
emzo написа:Преди малко имах обаждане от Виваком, задействали са всичко, в Сряда ще ми е активна Виваком картата.На Глобул трябва да платя 14.95лв, .т.е. това ми е текущата сметка до момента и дори я виждам онлайн, чакаща плащане.Неустойки засега НЯМА.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар