Само две фрапантни случки с Глобул и ще ги разберете що за стока са...БОКЛУЦИ!Когато прехвърляхме фирмените телефони, ни прецакаха супер яко. Ще карам хронологично, за да разберете, че това си е вътрешна политика. Самите служители са задължени да я прилагат, не са много виновни, но пък и не ги оправдавам, боклуците мръсни:-нашето желание - да си прехвърлим цялата група към Виваком, СЛЕД КАТО ни изтече договора (за да не плащаме обезщетение, което при нас като фирма е 100 лв за всяка карта, независимо кога прекратяваш договора).1. Тъй като договорът е подписан на една дата - 13.март, а картите са ни дадени и активирани на друга дата - 22.март (някоя си година) - отиваме в офис на Глобул за да разберем, КОГА трябва да подадем уведомление, че не искаме договорът ни да се поднови автоматично.Отговаря ни една тяхна служителка - написва го на листче - 22. февруари - т.е. точно 1 месец преди съответната дата.2. Отиваме на 22. февруари с уведомление, че не желаем да се подновява договора (приеха я),3. След един месец, няколко дни преди 22 март пускаме във Виваком документи за прехвърляне. 3. Още на другия ден, получаваме от Глобул фактура с начислени 1000 лв обезщетение за преждевременно прекратяване на договора. 4. На запитването ни отговорят, че сме закъснели с подаването на уведомлението, трябвало да се подаде на 13.февруари, и че договорът вече е подновен за още една година и всъщност обезщетението е заради новия договор (който забележете, още не е започнал да тече). На въпросът ни как може така - казват - ми вие сте си виновни, да сте подали по-рано уведомлението. Показваме листчето, на което тяхна служителка ни е написала датата - казват - ми объркала се е, ще я накажем. 5. Вдигаме големи разправии и по телефони, и на място, след което ни изпращат отговорника за бизнес абонати от Стара загора, който отговарял за целия регион. В крайна сметка, след заплахи и от двете страни за съд и т.н., решаваме, че нервите са ни в повече и ще останем още 1 година при Глобул. Подписваме договор с тоя господин, че се отказваме от прехвърлянето на номерата, оставаме си при тях, а те ще сторнират фактурата за обезщетението (1000-та лева). Мислите че това е края? И ние така си мислехме.6. След 3 дни, (ТОЛКОВА БЪРЗО!!!) - получаваме покана от фирмата, оторизирана да събира задълженията на абонатите им, че трябва в няколко-дневен срок да платим 1000 лева задължение към Глобул. (Фактурата им е издадена само няколко дена преди това, дори не е изтекъл срокът за плащане, написан на нея).7. Шефът и аз много се ядосваме, и пак вдигаме скандал - та нали в договора, който подписахме с регионалния шеф за бизнес клиенти пише, че ще я сторнират?!? Намираме телефони на "големи началници" в СОфия, от които разбираме, че този шеф не бил упълномощен да подписва такъв договор, и този договор за тях е нищожен. 8. В крайна сметка им платихме обезщетението и още на другия ден ни пуснаха номерата към Виваком.Туй то. За вас лъжа - за мен истина, щото аз отнесох всички негативи от ситуацията...Случай 2: Мой приятел, абонат на ГЛобул от как се помни, има в сайта им профил, от който профил е възможно да си поръчвал разни платени услуги, игри и т.н. Той си го ползва само за проверка на сметката, но тези възможности ги има.Една вечер си седи в къщи, и получава СМС, че току що успешно е закупил някаква игра на цена 4.80, и има линк, от който да си я изтегли.След няколко минути получава още няколко такива СМС-а. Той звъни на оператор и обяснява, че изглежда някой му е хакнал профила и му трупа сметка - молбата му е да спрат акаунта му. Обясняват му, че не може да го спрат, щото алабала, но обаждането е записано, да бъде спокоен, всичко, което се натрупа на сметката му след този разговор ще бъде анулирано. И той спокоен си ляга. Няма да ви разказвам перипетиите му, които продължиха цял месец с тях, в крайна сметка плати цялата натрупана от такива игри сума (около 80 лева) и се премести при Виваком. Заради 80 лв го загубика завинаги като клиент - 3 номера с месечни сметки около 70-100 лв.
Относно прехвърлянията, и трите оператора ползват обща он-лайн система за регистриране на всички прехвърляния.Още от момента в който си заявил, че искаш да се прехвърляш, в Глобул вече знаят.Както ти казах и по скайпа - преди се ходеше, за да разбереш какво имаш да им даваш и да си го платиш. Само за това. Но явно вече и това се прави от приемащия оператор. Всъщност така или иначе пак трябва да идеш, за да платиш - докато не платиш не ти освобождават номера.
emzo написа:
Коментар