И една позната, която си прехвърли номера, смяташе, че няма да се разправя с предишния си оператор. Но й начислиха някакви бомбастични такси, включително и разговори в роуминг за период, в който си беше в България. Показа ми разпечатката - черно на бяло, според оператора тя е провеждала разговори от Германия, а за посочения период аз знам, че си беше тук, в Пазарджик - не някъде по границата и няма как да е говорила в роуминг. Та сега със стария оператор тече една изнервяща кореспонденция (тя им изпраща имейли, на които те не отговарят, но после в телефонен разговор уточняват, че са изпратили отговор по пощата на домашния й адрес и не носят отговорност за изгубена поща) и се е заканила нещата да стигнат до съд.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за преноса на номерата
Collapse
X
-
emzo написа:Да, пуснах го заявлението, задължение е на Виваком да се оправят, както искат с Глобул.От Глобул си чакам фактурата с неустойки, ако има такива, а от Виваком обаждане, че новата програма/сим карта е активирана.Изобщо не мисля да ходя да се разправям в офис на Глобул.И все пак ако някой може да намери този закон в http://dv.parliament.bg/DVWeb/index.faces ще ми е интересно да се запозная с него.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Случка от днес в Глобул. Отивам стратегически в офиса им в 9:15, виждам заспалите им физиономии, които още не са се заредили с онзи нездравословен хъс, с който ни атакуват, щом прекрачим прага на магазина. И съвсем нехайно казвам на най-заспалата девойка, че идвам да си платя последната вноска от лизинга. Тя провери: "Да, добре, ей сега ще оформим всичко". В този момент настъпи пробуждане, шушу-мушу, нещо й подшушнаха на ухото и ето ти изненада: дадоха ми само касова бележка, на която пише, че съм платил GSM сметка 28 лева. А сметката за този телефон я платих още преди няколко дни и няма причина да плащам още. И сега все едно не си изплатих окончателно лизинга, а внесох авансово 28 лв. по сметката на телефонния номер за следващ период?!- Нещо не сме се разбрали - казвам аз. Плащам последната вноска от лизинга и си чакам документа за това. Показвам и договора, в който пише, че след изплащане на 11-та вноска трябва да заявя желанието си да купя апарата, да платя още една вноска (12-та) и телефонът става мой, за което ми се издава документ.- Отговор: Няма значение какво пише. Следващият месец трябва да подновите договора си и ще ви издадем документ, че телефонът е ваш.- Нищо няма да подновявам. Говорих с оператор, провериха и казаха, че договорът ми (,сключен на 05.03.2011 г.) преминава в безсрочен. - Отговор: Трябва да го подновите.- Защо? Какво ще стане, ако не го подновя?- Трябва да го подновите.Започвам вече да ставам нервен от византийските им номера. Но все едно - договора НЯМА да го подновя, пък да видим дали ще ми вземат телефона. Склонен съм да рискувам. Аз съм сключил миналата година нов срочен договор, за да купя апарат на лизинг. Никъде не пише, че след изплащането му трябва да сключа нов договор.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Започвам вече да ставам нервен от византийските им номера. Но все едно - договорът НЯМА да го подновя, пък да видим дали ще ми вземат телефона. Склонен съм да рискувам. Аз съм сключил миналата година нов срочен договор, за да купя апарат на лизинг. Никъде не пише, че след изплащането му трябва да сключа нов договор.
Коментар
-
В момента само ме мотаят и реално няма за какво да сезирам КЗП. А и от Глобул винаги могат да отрекат, че са ми поставяли като условие подновяването на договора. Мисля, че просто се пробват и ако мине номерът. Но е изключително некоректно от тяхна страна.А иначе съм пробвал оплакване миналата година на сайта на Германос, за това, че мой гаранционен телефон престоя два месеца в сервиза им. Дадох го за ремонт и точно след месец се обадиха, че е готов. Отидох да си го взема и на място се установи, че не са го поправили. И последва нов едномесечен престой, т.е. общо два месеца. Но според магазина - било с прекъсване?! И пробвах да подам жалба чрез сайта им. В продължение на седмица ми връщаше съобщение за грешка и не успях да я подам. С много упоритост и нерви намерих телефона на някаква тяхна шефка. Обясних й ситуацията, а та първо назидателно ме попита защо не съм сигнализирал по-рано за проблема със сайта. След това ми каза, че за тях проблем с двата месеца няма, защото са с прекъсване и да се жалвам на който си искам. Демек, щом телефонът един път е излязъл от сервиза, за тях срокът спира да тече. Това, че в магазина съм установил, че не са го поправили - ами развалил се е пак и пак влиза за ремонт... Нагли, нагли, нагли до безобразие!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
emzo написа:Да де, ама това не ме касае в случая.Основния въпрос е, да ходя ли да уведомявам Глобул , че се пренасям или просто да си чакам фактура от Глобул.Brava 1.6 16V 103hp
Коментар
-
Не ме разбра или може би аз не се изразих правилно. Не съм се обръщал досега към КЗП. Пробвах да подам жалба за забавен ремонт чрез сайта на Германос. Те нали си имат и някакво ръководство, което би трябвало да следи за такива нарушения от страна на сервизите и магазините? В сайта им има описана процедура как да се жалваш. Е, направих го, но ефект - никакъв.Ще обясня по-подробно защо не сезирах тогава КЗП: от магазина на Германос в Пазарджик ми казаха, че за да върнат телефона пак на ремонт, трябва преди това да подпиша протокол, че съм го получил. Аз първоначално отказах, защото ми беше ясно, че подпиша ли протокола, все едно си го взимам и наистина може да се приеме, че престоят в сервиза е с прекъсване. А те ми отговориха, че ако не се подпиша, все едно не съм си го потърсил и след някакъв срок става тяхна собственост. И те така - подписах протокола, че си го получавам, след това направихме нов протокол, че отново го предавам за ремонт и вече ми беше ясно, че няма смисъл да подавам жалба до КЗП. Мислех, че от ръководството на Германос ще вземат случая присърце и затова се жалвах до тях. Но не - явно политиката им е такава!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Продължение и успешен край на случката с Глобул: Та, както написах по-горе, платих си днес последната вноска за телефона и получих само една касова бележка. И реших да посветя деня си на това да приключа с тези неприятна история. Прочетох много внимателно договора и естествено, място за съмнение няма: трябва да се подпише договор за изкупуване и едва тогава телефонът става мой. Позвъних на оператор, описах случката и ме вкараха в нещо като Параграф 22. - "Подайте жалба!"-ми отговориха от 123.А аз им казвам - "Ето, подавам жалба чрез вас. Нали и без това ми чуруликате, че разговорите се записват, смятайте този записан разговор за жалба."- "Не, жалбата се подава писмено в офис на Глобул. Няма друг начин."А сега де. Ще подам аз жалба срещу техни служители в техен офис и ще чакам отговор? Да, ама не. "Благодарих" на оператора, въоръжих се с цялото спокойствие на света и се върнах в офиса. Отидох до служителката, която ме изработи сутринта, любезно я хванах за баджа и прочетох името й. След това с усмивка й казах, че сега ще пусна жалба срещу нея, адресирана лично до изпълнителния директор на Космо тинтири минтири. Е, заветният договор за изкупуване ми беше предоставен за подпис половин минута след това и вече приключих с Глобул, поне що се касае до лизинга. Сега ще почакам да се успокоя, защото бях на една крачка от това да посетя офиса на Виваком и да подам заявление за прехвърляне на номера. И ако и утре мисля същото, ще го направя веднага.И повече от тези - Глобул и всичките им подопечни магазини, НИКОГА няма да си купя никаква дрънкулка, телефон, лаптоп или каквото и да било. Нито в брой, нито на лизинг, никак. Сърбах им попарата и на сервиза, и на тях самите. Тези хора не си знаят интереса. Аз съм техен абонат от самото основаване на Глобул. Ежемесечно аз и семейството ми плащаме около 100 лв. такси и разговори на Глобул. Никога не съм закъснял и с ден. Купил съм сигурно поне 10 телефона от тях - обикновено в брой. И срещам такова отношение, което вече ви описах. Не го разбирам товаTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ха, тук прочетох, че всички се прехвърляте към Виваком. Според мен след това от тях към друг сигурно ще е същото, знае ли се.Аз за това гледам абсолютно нищо да не подписвам като договори до колкото е възможно.Ето за интернета последно - "Подписвате за 2 години и плащате с 20% по-малко". Ами отказах им. Предпочетох да съм си на безсрочен договор и ако ми скимне утре да се махам без абсолютно никакви проблеми и неустойки. Вярно, плащам малко повече, ама съм свободен. Не искам на никой нищо да дължа.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар