Следната ситуация:Имам договор към Глобул (изтичащ Март-Април), отивам и го пренасям към Виваком (Вивафрии без договор).Дължа ли неустойка на Глобул под формата на месечни вноски без ДДС ?Трябва ли да ги уведомявам по някакъв начин или Виваком се заемат по служебен път с тази задача ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за преноса на номерата
Collapse
X
-
Аз като прехвърлях номер от М-тел на Глобул, от Глобул ми казаха около 1 месец преди да ми изтече договора, да си пусна една молба в М-тел,че ще го прехвърлям. Незнам Виваком обаче как процидират. Такса не съм плащал. Само трябваше да си изчистя всички задължения.Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
-
Не е необходимо да ходиш в Глобул изобщо, освен да платиш каквото дължиш (вкл. и неустойката както ти е по договор).Отиваш във Виваком, пускаш едно заявление по образец (директно те ти го попълват в компютрите си), след това отиваш в Глобул, като казваш, че се местиш и те ти смятат какво имаш да даваш. На другия ден вече си с Виваком. След месец може да получиш още една фактура от Глобул, най-често - нулева.
Коментар
-
Гарантирам ти, че от оператора, когото напускаш (в случая Глобул), ще се опитат да ти скъсат нервите. Аз например искам да направя нещо много по-просто и безобидно - да си платя последната лизингова вноска на един телефон. И навсякъде в магазините на Глобул следва циркът - "Сега ще подновим договора за една, а още по-добре две години, ще си платиш последната вноска и ще ти дадем документ, че телефонът е твой." А аз им казвам, че едното няма нищо общо с другото. Но засега увъртат и не ми взимат парите. Звънях на оператор, казаха ми, че скоро договорът ми ще изтече и ще премине в безсрочен и не е необходимо да го подновявам, освен ако не искам да купя нов апарат на лизинг. Но хищниците в магазините им продължават да се правят на луди. Засега още се въздържам да се оплача, гледам да попадна на някое простодушно девойче, което без бой и разправии да ми приеме последната вноска.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Всъщност на нас наистина ни скъсаха нервите от ГЛобул, като местихме фирмените телефони. То не бяха посещения на регионалния менаджер за бизнес абонати, то не бяха договори, които се оказа, че подписалия ги от Глобул нямал право да ги подписва, то не бяха заплахи със съд... накрая "се отървахме" само с 1000 лв обезщетение...Но като си местих личните (пак фирмени, но на мойта замразена фирма), нямах никакви проблеми.Зависи от много неща.
Коментар
-
Как не се намери никой в нашата държава, който да им стъпи на врата на мобилните оператори и съответните им магазини?! Те и в момента реално продължават да заблуждават, буквално да лъжат клиентите си по много въпроси и да си правят каквото поискат.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ако нямаш договор става много бързо, ако имаш плащаш си неустойката и пак нямат право да те задържат. Аз когато си местих моите 2 карти/лични/ от Глобул на Виваком беше голям панаир, но то беше отдавна може би 3 год. Тогава беше по-трудно , но пак се оправих ,но с нахалство от моя страна и много викане по разни квачки из офисите им.
Коментар
-
Аз не можах само да хвана спатиите на тва ново правило че нямали право да подновяват договора - тва вече изобщо за всички ли важи, или за така наречените нови абонати........в смисъм че сега юни месец приключвам с бурсуците от мтел, и понеже от миналата година подновихме договора, не знам сега нов абонат ли се водя или не....?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Точно тук е една от врътките, с които ни лъжат: ако питаш в някой магазин, ще ти кажат, че трябва да го подновиш, иначе лошо - могат да ти сменят тарифата с някаква неизгодна за теб, да си загубиш номера и куп глупости. А реално, поне така съм чел, всички срочни договори с мобилните оператори след изтичането им вече преминават автоматично в безсрочни. В офисите и магазините на мобилните оператори никой няма да ти обясни ясно и коректно какви са възможностите.А някой да си е получил доброволно от мобилния оператор при прекратяване на договора таксата, която е платил авансово? Аз опитах един път - след много нерви и жалби си я взех. Просто се правят на луди за това, че плащаме авансово таксата за следващия месец, а разговорите - за изминалия. И като прекратим договора, ни дължат една такса. Но не я дават без бой.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
emzo написа:Ами ще видим утре, ако вземат да ми лазят по нервите, спирам още 2 карти на мое име.Предполагам ще омекнат.Пък аз заявлението за пренос го пуснах във Виваком одеве.Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
-
Да, пуснах го заявлението, задължение е на Виваком да се оправят, както искат с Глобул.От Глобул си чакам фактурата с неустойки, ако има такива, а от Виваком обаждане, че новата програма/сим карта е активирана.Изобщо не мисля да ходя да се разправям в офис на Глобул.И все пак ако някой може да намери този закон в http://dv.parliament.bg/DVWeb/index.faces ще ми е интересно да се запозная с него.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар