Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте инвертор 12/220 за автомобил.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Препоръчайте инвертор 12/220 за автомобил.

    Мощност не ми трябва кой знае колко.Ще го употребявам за Лаптоп,телефони и разни други такива устройства.Ще се употребява рядко ,а не всекидневно.Да е надежден и не много скъп.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    чакам с удоволствие да видя някакви мнения И аз съм мераклия за подобна джаджа одавна, но все си мисля че може да ми прецака някое устройство с непостоянен ток и не съм се наканил..иначе имам няколко модела в техномаркет и технополис...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      http://tpetrov.com/search.php?p=0&ma...&s=&ord=Ама надеждност...Баща ми си купи от тях преди 2 години, няма проблем - ползва го да захранва помпата на парното ако спре тока.Мисля че взе някакво 150 вата или нещо от сорта.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        http://www.stbbg.com//?page_id=21&record_id=8424 Купих този преди няколко месеца за същите цели. Ползвал съм го няколко пъти и няма ядове.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #5
          Доста от хората с кемпери стигнаха до извода че ако става дума за телефони, лаптопи и подобни е най-добре да се вземат съответните им зарядни за автомобил, а не да се ползва инвертор. Мисля има и универсални такива, едно устройство с много накрайници и възможност да се сменя изходния волтаж. Ако все пак си решил непременно да е инвертор имай предвид че всички инвертори които не са тип ’бучкаш в запалката’ трябва да се монтират максимално близо до акумулатора с добре сметнати възможно най-къси дебели кабели.

          Коментар


            #6
            Ето това е истината: http://www.dealextreme.com/p/1-8-lcd...2195Иначе има разни маломощни инвертори по 100 вата за по 12 долара.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              За лаптоп най-добре използвай зарядно за кола(12в/19в).Ако държиш да имаш 220В в колата за да си включиш лаптопса ти трябва инвертор минимум 500W.За предпочитане(най-сигурно) е да има запас и да е 1000W(в противен случаи ще му сработва защитата от прегряване),а ако е до 400W изобщо няма да тръгне устроиството .Не знам колко маломощен инвертор търсиш,но лаптопа дърпа 350W на 220В,което на 12В е около 20-25А от акумулатора.........По принцип ги слагам в каравани, бусове и лимузини,но за лека кола не знам за какво ти е(имай предвид че е голямо самото устроиство и скъпо)........
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                galinchooo написа:
                За лаптоп най-добре използвай зарядно за кола(12в/19в).Ако държиш да имаш 220В в колата за да си включиш лаптопса ти трябва инвертор минимум 500W.За предпочитане(най-сигурно) е да има запас и да е 1000W(в противен случаи ще му сработва защитата от прегряване),а ако е до 400W изобщо няма да тръгне устроиството .Не знам колко маломощен инвертор търсиш,но лаптопа дърпа 350W на 220В,което на 12В е около 20-25А от акумулатора.........По принцип ги слагам в каравани, бусове и лимузини,но за лека кола не знам за какво ти е(имай предвид че е голямо самото устроиство и скъпо)........ :D
                ХАХА Какъв е тоя лаптоп 350 вата бе колега? Масовите 15-ки са с 65 вата максимална консумавия на зарядното, реално около 40дърпат. Само 17 инчовите модели са с 90 вата зарядно.За тоя модел 1000 вата трябва да си прекара от акумулатора кабели като за стартер.Реално в кола инвертор повече от 300 вата е безсмислено- дори и при работещ мотор ще тормозиш алтернатора значително.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Прав си колега.... Infineon.......Така пише на зарядното(65W)това е вторичната мощност(19в умножено по 3,4А=65W).Но също така пише и 220в/1,5А консумация от мрежата.....което е 330W.........компютърджиите да кажат аз не разбирам от компютри.....завършил съм прост електротехникум :D :D :DП.С-...и да позна... от акумулатора се взима 12в с 4кв минимум кабел......
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    galinchooo написа:
                    Прав си колега.... Infineon.......Така пише на зарядното(65W)това е вторичната мощност(19в умножено по 3,4А=65W).Но също така пише и 220в/1,5А консумация от мрежата.....което е 330W.........компютърджиите да кажат аз не разбирам от компютри.....завършил съм прост електротехникум :D :D :DП.С-...и да позна... от акумулатора се взима 12в с 4кв минимум кабел......
                    Стига де, моля ти се. Електротехникум си завършил, а правиш неграмотни бакалски сметки. Консумираната мощност от адаптера на лаптопа си е не повече от 65W ако толкова пише на адаптера - това е импулсно захранване, нямащо нищо общо с това, което ти приказваш. По твоята смешна логика се оказва, че имаш загуба от 290W само от преобразуването, ако беше така - адаптерите щяха да се стапят за един ден употреба, а не само да се загряват (някои съвременни и добре оразмерени захранвания дори не загряват осезаемо). За лека електроника в автомобил може да се монтира обикновен инвертор до 80-100W, като цените там са 80-100лв. за хубав такъв. Задължително е да се включи към акумулатора, а също така и да има прекъсвач за да се изключва, когато не е нужен - защото цеди здраво от акумулатора.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      Еее незнам колеги...аз гледам какво пише на всяко устроиство преди да сложа инвертор на каквато и да е каравана или микробус пригоден за живуркане в него(като се има предвид че едновременно ще се включва не само лаптоп но това е друга тема).....На зарядното за лаптоп ясно си пише:консумация INPUT 220В променливо 1,5А...консумация OUTPUT 19В право 3,4А....По най-простата формула, която не съм я измислил аз излиза че консумацията на 220в е 330W......а на изхода при 19в е 65W(точно толкова колкото си пише и на зарядните)Мен изхода не ме интересува а гледам колко е напрежението и тока на входа.Мисля че минимума е 400W инвертор(и то с опция че може да се ползва и за котлон,защото ще грее доста особено при зареждане на батерията на лаптопа),но да предположим че греша,затова предлагам някои компютърджия да помогне на колегата в изборът на ибвертор....Аз лично мисля,че ако включиш лаптоп на инвертор до 300W,то инвертора изобщо няма да тръгне(особено ако батерията не е заредена на лаптопа)....Може да пробва колегата,те имат защити и не пускат импулсното ако товара е над максимума......
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #12
                        galinchooo написа:
                        Еее незнам колеги...аз гледам какво пише на всяко устроиство преди да сложа инвертор на каквато и да е каравана или микробус пригоден за живуркане в него(като се има предвид че едновременно ще се включва не само лаптоп но това е друга тема).....На зарядното за лаптоп ясно си пише:консумация INPUT 220В променливо 1,5А...консумация OUTPUT 19В право 3,4А....По най-простата формула, която не съм я измислил аз излиза че консумацията на 220в е 330W......а на изхода при 19в е 65W(точно толкова колкото си пише и на зарядните)Мен изхода не ме интересува а гледам колко е напрежението и тока на входа.Мисля че минимума е 400W инвертор(и то с опция че може да се ползва и за котлон,защото ще грее доста особено при зареждане на батерията на лаптопа),но да предположим че греша,затова предлагам някои компютърджия да помогне на колегата в изборът на ибвертор....Аз лично мисля,че ако включиш лаптоп на инвертор до 300W,то инвертора изобщо няма да тръгне(особено ако батерията не е заредена на лаптопа)....Може да пробва колегата,те имат защити и не пускат импулсното ако товара е над максимума......
                        А сега де...Закона на Ом или закона за запазване на енергията?
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #13
                          Защо направо не си вземеш зарядно за лаптоп,от запалката на колата.Иначе ако отидеш в "Техномаркет" , "Технополис" , "Мултирама" и т.н.,ще намериш точно това,което търсиш.До колкото знам,повече от 200вата,не е полезно да се вадят от колата,поне през запалката.Защо сравнятате INPUT с OUTPUT.Tова е само един транформатор,а по това логиката показва че важното тук са тези 19в на OUTPUT,който са необходими за пълното зареждане на батерията.Нека си представим за пример автмобила,с акумулатор 12в и алтернатор който дава 14+в.При мобилните устройства е същото,зарядното дава по-силен ток,за да се зареди батерията,по-бързо и качествено.На батерийте на лаптопите пише 14.7в,такаче спокойно ще си върви с обикновено зарядно от запалката,за лаптоп.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #14
                            P=U.I .....И веднага правя ПРЕВОД;;;;,МОЩНОСТА Е РАВНА НА НАПРЕЖЕНИЕТО ПО ТОКА...... П.С..По кой закон излиза,че импулсното на лаптопа дърпа 65W=220В по 1,5А????незнам може и аз да съм в грешка някъде
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #15
                              Да си чувал за максимално допустими стойности в техникума?
                              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                              Коментар

                              Working...
                              X