Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте инвертор 12/220 за автомобил.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега"Dido_Lyubenov" не съм измерил на изхода какво става.Интересуваше ме най-вече входа.Никога не съм обръщал внимание на това 65W което пише на импулсното(имам 3 лаптопа тошиба у дома и на 3те няма надпис 65W а само input и output.Винаги гледам напрежението и тока за да определя мощноста...В случая съм се подлъгал по това 220в/1,5А,което умножено си е 330W(мощноста се намира като умножиш напрежението по тока).А най-интересното е че една от фирмите с които работя ми препоръчва точно 1000W инвертор за :1 лаптоп+1 лсд 19-22"+1двд и + евентуално нещо до 100W максимум(за каравани и др. подобни).Мислех че лаптопа е най-големия консуматор по стойностите на импулсното но съм се заблудил.Явно фирмата иска да не натоварва инвертора до край за да си застрахова трътката........ Излиза че лаптоп може да се захрани и с 100W инвертор....Та въпроса ми е това 220в/1,5а и 18в/4,3А което са го драснали ...какво се явява предпазителите на импулсното ли що ли ???? П.С...между другото го измерих и с свалена батерия......100мА на 220в
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #32
      аз лятото сам си направих инвертор 60вата защото трансформатора е толкова мощен иначе Мосфет транзисторите държат до 150Вата. Може и пиково да се натовари малко повече но почва да грее много трафа и има опасност да се стопи лака на намотките и да окаси...върши ми идеална работа всичко с платката съм го побрал в кутия от захранване на компютър
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #33
        galinchooo написа:
        Колега"Dido_Lyubenov" не съм измерил на изхода какво става.Интересуваше ме най-вече входа.Никога не съм обръщал внимание на това 65W което пише на импулсното(имам 3 лаптопа тошиба у дома и на 3те няма надпис 65W а само input и output.Винаги гледам напрежението и тока за да определя мощноста...В случая съм се подлъгал по това 220в/1,5А,което умножено си е 330W(мощноста се намира като умножиш напрежението по тока).А най-интересното е че една от фирмите с които работя ми препоръчва точно 1000W инвертор за :1 лаптоп+1 лсд 19-22"+1двд и + евентуално нещо до 100W максимум(за каравани и др. подобни).Мислех че лаптопа е най-големия консуматор по стойностите на импулсното но съм се заблудил.Явно фирмата иска да не натоварва инвертора до край за да си застрахова трътката........ Излиза че лаптоп може да се захрани и с 100W инвертор....Та въпроса ми е това 220в/1,5а и 18в/4,3А което са го драснали ...какво се явява предпазителите на импулсното ли що ли ???? П.С...между другото го измерих и с свалена батерия......100мА на 220в
        Тези "зарядни" за лаптопите, работят с напрежения от ~100 до ~240 V в захранващата мрежа. 1,5 А е максималния консумиран ток при минимално входно напрежение - 1,5А * 100V =150 W консумация при максимално натоварване. Вътре в самия адаптер на входа има предпазител (бушон) 4 А, а това е защото след като влезе в адаптера захранващото напрежение се изправя и след изправитела има електролитен кондензатор от порядъка на 100 uF , който при включване на адаптера в контакта се зарежда дръпвайки за кратко голям ток. 18в/4,3А е максималното което може може да ползваш от този адаптер. Или това са 77,4 W - два пъти по-малко от максималната консумирана мощност - факт на който трябв да обърне внимание колегата който дава 95% КПД на ИЗ. За тази консумация която посочваш, е логично да ти предложат 1000W инвертор, защото както казах, колкото е по-голяма консумацията след инвертора, толкова повече се натоварват ключовите транзистори управляващи първичната намотка на трансформатора в инвертора. Колкото повече ги товариш, толкова повече загряват, а продължителна употреба при консумация близка до максималната води до прегряване и изгаряне на тези транзистори, въпреки че е предвидено добро охлаждане. В този случай и аз ти препоръчвам инвертор с такава мощност. Така и ти няма да имаш проблеми, не само тези дето ти дават гаранция за него. Но имай предвид, че използването на инвертор съкращава живота на захраващите блокове на електронните консуматори, които ще захранваш с него ! Не препоръчвам захранване на техника, използваща мрежов трансформатор в захранващия и блок. Съобразявай консумацията на инвертора с мощноста на алтернатора в автомобила. Приеми че инвертора има КПД от порядъка на 70% и при мах натоварване ще черпи от онсталацията на автомобила около 110А/ 12V. Съобрази това с възможностите на алтернатора и акумулатора !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Купих си инвертор от колега във форума http://www.sim.bg/product/187/belkin...i-laptopi.html
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #35
            Tornado написа:
            Купих си инвертор от колега във форума http://www.sim.bg/product/187/belkin...i-laptopi.html
            Идеално е. Не забравяй само да го гасиш, ако не го ползваш в Мареа-та. @Dido_Lyubenov: В момента имам зарядно на което пише следното: 240V/120V 1.5A/1.5A, по твоята логика на 120 волта трябва да е поне 3 ампера. Спри да пишеш в темите за компютри, става ли? Замисли се само - 4 ампера предпазител на 220V са си 880W. Aло, ало, някой чува ли ме? Любенов, ако сложат 4A предпазител - това захранване ще изгори много преди самият предпазител, wtf????
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #36
              jenshen73 написа:
              Tornado написа:
              Купих си инвертор от колега във форума http://www.sim.bg/product/187/belkin...i-laptopi.html
              Идеално е. Не забравяй само да го гасиш, ако не го ползваш в Мареа-та. @Dido_Lyubenov: В момента имам зарядно на което пише следното: 240V/120V 1.5A/1.5A, по твоята логика на 120 волта трябва да е поне 3 ампера. Спри да пишеш в темите за компютри, става ли? Замисли се само - 4 ампера предпазител на 220V са си 880W. Aло, ало, някой чува ли ме? Любенов, ако сложат 4A предпазител - това захранване ще изгори много преди самият предпазител, wtf????
              Знаеш ли, нищо явно не ти е ясно от изписаното до тук, а познанията ти по електроника и електротехника са коколкото да си включиш лаптопа в контакта. Престани да се излагаш ! Ставаш смешен !
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Комуникирайте си вече на лични заключвам си темата.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар

                Working...
                X