Стига сте спорили за глупости. Аз освен техникум съм завършил и университет техническа специалност.КПД-то на импулсните е между 90 и 95 %. Освен това то не е натоварено на 100 %Това 1.5 А може би се има предвид за колко е оразмерен захранващия кабел. Енергията се губи единствено във вид на топлина в случая и ако дърпа толкова ще грее като печка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте инвертор 12/220 за автомобил.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Не знам кои какво е завършил.Не искам никои с нищо да обидя.Както писа колегата" avvasilev" това е максимална мощност на импулсното,които максимум се постига при зареждане на батерията на лаптопа(ако прочетете малко по внимателно ще видите че винаги пиша "при зареждане на батерията").При което зареждане импулсното си загрява като печка(незнам някои дали си е пипал зарядното докато зарежда батерията,когато е паднала до дупка).Не вярвам изобщо импулсното да харчи 65W от мрежата и още утре ще го проверя практически за да се убедя дали това което пишат на импулсното е вярно.А кабела колега "infineon " е от клас който издържа на много повече натоварване от 1,5А....както и да е.......най-удачно е зарядно за кола от 12в на 19в...най елементарно и щадящо акумулатора и динамото....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Не знам кои какво е завършил.Не искам никои с нищо да обидя.Както писа колегата" avvasilev" това е максимална мощност на импулсното,които максимум се постига при зареждане на батерията на лаптопа(ако прочетете малко по внимателно ще видите че винаги пиша "при зареждане на батерията").При което зареждане импулсното си загрява като печка(незнам някои дали си е пипал зарядното докато зарежда батерията,когато е паднала до дупка).Не вярвам изобщо импулсното да харчи 65W от мрежата и още утре ще го проверя практически за да се убедя дали това което пишат на импулсното е вярно.А кабела колега "infineon " е от клас който издържа на много повече натоварване от 1,5А....както и да е.......най-удачно е зарядно за кола от 12в на 19в...най елементарно и щадящо акумулатора и динамото....I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
avvasilev написа:galinchooo написа:Не знам кои какво е завършил.Не искам никои с нищо да обидя.Както писа колегата" avvasilev" това е максимална мощност на импулсното,които максимум се постига при зареждане на батерията на лаптопа(ако прочетете малко по внимателно ще видите че винаги пиша "при зареждане на батерията").При което зареждане импулсното си загрява като печка(незнам някои дали си е пипал зарядното докато зарежда батерията,когато е паднала до дупка).Не вярвам изобщо импулсното да харчи 65W от мрежата и още утре ще го проверя практически за да се убедя дали това което пишат на импулсното е вярно.А кабела колега "infineon " е от клас който издържа на много повече натоварване от 1,5А....както и да е.......най-удачно е зарядно за кола от 12в на 19в...най елементарно и щадящо акумулатора и динамото....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Има логика...ДА....Това значи че ако зарядното е изчислено да дава максимум 330W а то дърпа само 65W от мрежата не би трябвало да се затормозява изобщо...Интересното е докато зарежда батерията защо грее като котлон?????Утре ще я проверим тая работа и ще пиша.....Докато не видя с очите си уреда не мога да се съглася аз П.С.....Колега avvasilev говорим точно за консумацията максималната на входа(щом го дават 1,5А макс то значи че си ги дърпа някога си.Не постоянно)тая вечер няма да мисля а утре ще тествам .......И ако може без да се обиди (към колегата с женшена 73) не че ми пука де ама ако нещо имаш да ми казваш лично ела и ми го кажи в очите.Обикновено тук е лесно да кажеш прост на някого нали????паляк..FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
150мА-200мА на 220в,което наистина е в рамките на 65W.....Днес го проверих..оказахте се прави..Но пак е лошо защото от акумулатора инвертора ще дърпа около 5-7А.Можеше да мине и без цитати(обиди) от сорта на какво са ни учили в училище,но някои хора вероятно няма къде да се правят на интересни и тук си избиват комплексите.Така го разбирам аз.Та както и да е.Няма значение.Подлъгал съм се от това което пише на импулсното 220в 1,5А INPUT .Може това да е данна за предпазителя..ако има такъв. П.С..не че ми дреме ама предупрежденията в този форум са избирателни май.....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:150мА-200мА на 220в,което наистина е в рамките на 65W.....Днес го проверих..оказахте се прави...Можеше да мине и без цитати(обиди) от сорта на какво са ни учили в училище,но някои хора вероятно няма къде да се правят на интересни и тук си избиват комплексите.Така го разбирам аз.Та както и да е.Няма значение.Подлъгал съм се от това което пише на импулсното 220в 1,5А INPUT .Може това да е предпазителя... П.С..не че ми дреме ама предупрежденията в този форум са избирателни май.....Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
И ако някой от Вас знае как работи импулсното захраване, много ще се учудя, щом пишете глупости :D Знае ли някой от Вас, колко ампера е предпазитела със стопяема жичка, на входа за мрежово напрежение в адаптер за лаптоп Тошиба което за входно апрежение пише 100 - 220 В / 1.5 А , а на изхода има 18 В / 4.7А мах ? И защо ? И какво е КПД-то на ИЗ ? Задавам тези въпроси, защото съм си правил ИЗ и знам всички изисквания и принципи на работа на отделните типове ИЗ както ги наричаме. На тенхически ези казано звучи така : Преобразувател на напрежение . Има прав, обратен и противотактов. Въпрос към колегата който е измерил консумирания от захранващата мрежа ток : А какъв беше в този момент тока на вторичната верига на ИЗ ?Колегата пуснал тази тема го съветвам да си вземе едно инверторче за лаптопа от този вид http://www.dealextreme.com/p/1-8-lcd...-laptop-112195 А за телефоните - "зарядни за кола" , иначе може да бере ядове онези евтини инвертори. Ползвал съм такъв по работа, не е подходящ за лична употреба. Ако все пак държи на инвертор с по-голяма мощност, един UPS върши страхотна работа, ако му махне зумера и изкара кабели за акумулатора от кутията - на мястото на тези за оригиналния му акумулатор. Най-важното условие при използване на такъв инвертор е да работи ДВГ по време на работа на инвертора, в противен случй рискува да му падне акумулатора на колата.Успех в избора !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ето такива ползваме ние във фирмата, нямам забележки към тях:http://www.technomarket.bg/products/...c-ac-power-invex '96 Bravа 1.6 16V LPG
Коментар
-
Да, става, подобно е на това което ползвах и аз във фирмата, но да вършиш работа с него. Не мисля че докато той кара колата и ще му е много удобно до скоростния лост да стои това чудо, щото децата или жената искат да ползват лаптоп през това време, или пък трябва да си зарежда телефона. Кабелите до запалката все пак са къси. Другия вариант е да го тикне в багажника, да пусне от акумулатора дебели кабели до там ( поне 8 квадрата) и после да вкара кабел с разклонител в куето за 220 В. Е това не ми се връзва някак. И аз съм мислил за подобно нещо, но за щастие ми минаха мераците.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Да, става, подобно е на това което ползвах и аз във фирмата, но да вършиш работа с него. Не мисля че докато той кара колата и ще му е много удобно до скоростния лост да стои това чудо, щото децата или жената искат да ползват лаптоп през това време, или пък трябва да си зарежда телефона. Кабелите до запалката все пак са къси. Другия вариант е да го тикне в багажника, да пусне от акумулатора дебели кабели до там ( поне 8 квадрата) и после да вкара кабел с разклонител в куето за 220 В. Е това не ми се връзва някак. И аз съм мислил за подобно нещо, но за щастие ми минаха мераците.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Dido_Lyubenov написа:Да, става, подобно е на това което ползвах и аз във фирмата, но да вършиш работа с него. Не мисля че докато той кара колата и ще му е много удобно до скоростния лост да стои това чудо, щото децата или жената искат да ползват лаптоп през това време, или пък трябва да си зарежда телефона. Кабелите до запалката все пак са къси. Другия вариант е да го тикне в багажника, да пусне от акумулатора дебели кабели до там ( поне 8 квадрата) и после да вкара кабел с разклонител в куето за 220 В. Е това не ми се връзва някак. И аз съм мислил за подобно нещо, но за щастие ми минаха мераците.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо, в някои случаи бъркаш - UPS-а ти тук, колкото и да е умен, не е част от уравнението. Едно 500W захранване с КПД 80% няма как да "черпи" или консумира 600W нали се сещаш защо? Не си схванал иронията ми, но лошо няма. Виж сега, импулсното захранване си е нож с две остриета - то консумира точно толкова, колкото е необходимо + присъщите загуби. Идеята е каква:имаш персонален, настолен компютър със захранване маркирано като 500W(80%), та това захранване дава общо взето полезни 400W, като за кратко време (неуточнено при някои производители) може да даде пикови 500W, като съответно консумира +10% от отдаваната мощност - общо взето загубите от топлина и неоразмеряване.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар