Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за не развиващи се болтове.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за не развиващи се болтове.

    Здравейте,имам 2-3 болта който просто не мърдат счупих вече 2 еврейски звезди и не мърдат :DКажете как бяха спрейовете ,които се използваха за смазка и т.н. ,че накрая ще играе ФЛЕКСА :D

    #2
    Re: Въпрос за не развиващи се болтове.

    R1d3r написа:
    Здравейте,имам 2-3 болта който просто не мърдат счупих вече 2 еврейски звезди и не мърдат :DКажете как бяха спрейовете ,които се използваха за смазка и т.н. ,че накрая ще играе ФЛЕКСА :D
    единият за който се сещам е WD-40 а наскоро чух за спреи които след напръскване така изтудява болта/гаиката че после го отвиваш наръка
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      Аз съм ползвал такъв изстудяващ на Wurth, само че е малко ... абе гадничко е. Трябва да пръскаш точно в него или в главата му, че изстудява до -15, и ако хване и детайла в който е завит нищо не правиш.

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за не развиващи се болтове.

        R1d3r написа:
        Здравейте,имам 2-3 болта който просто не мърдат счупих вече 2 еврейски звезди и не мърдат :DКажете как бяха спрейовете ,които се използваха за смазка и т.н. ,че накрая ще играе ФЛЕКСА :D
        напръскай ги със спирачна течност и почакай 5 минути, с ВД също става но той има смазващо действие а спирачната течност има и разяждащо.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Ами аз пък ще задам един малко тъп въпрос. Ами ако колегата който има проблем с болтовете, единствената част която вижда от тях е главата за болта, тоест другото си е завито в детайлите, и дори главата е от този тип от който и тя е скрита в детайла - е тогава не знам с какъв спрей ще се получи .

          Коментар


            #6
            извинявам се за по късния отговор но се сетих едно време как Тате процедираше при липса на въпросните смазки тогава ползваше Кока Кола (абе да ви кажа нз кво има в нея ама върши работа)или ги нагряваше с горелка
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Крайния вариант е заваря се болтче или гайка отгоре му, и се отвива така......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                #8
                todorshalev написа:
                извинявам се за по късния отговор но се сетих едно време как Тате процедираше при липса на въпросните смазки тогава ползваше Кока Кола (абе да ви кажа нз кво има в нея ама върши работа)или ги нагряваше с горелка
                Кво може да има в една Кока Кола - лимонена киселина и фосфорна киселина, пише го на етикета.

                Коментар


                  #9
                  Щом си счупил два накрайника, счупи още един . Сложи подходящия накрайник еврейска звезда (Torx) върху болта и нанеси няколко умерени (към силни) удара върху накрайника с подходящ спрямо болта чук . После опитай да развиеш. Успех.

                  Коментар


                    #10
                    Да така е напръскай с проникващ спрей и после преди да развиваш го натърти с чук.Трябва да се предаде.
                    FIAT BRAVO 1.6
                    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                    Коментар


                      #11
                      Immortal написа:
                      todorshalev написа:
                      извинявам се за по късния отговор но се сетих едно време как Тате процедираше при липса на въпросните смазки тогава ползваше Кока Кола (абе да ви кажа нз кво има в нея ама върши работа)или ги нагряваше с горелка
                      Кво може да има в една Кока Кола - лимонена киселина и фосфорна киселина, пише го на етикета.
                      абе нз от тези ли съставки от какво помагаше
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        Фосфорната киселина е в основата на ръждопреобразуватела.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          #13
                          zaio написа:
                          Щом си счупил два накрайника, счупи още един . Сложи подходящия накрайник еврейска звезда (Torx) върху болта и нанеси няколко умерени (към силни) удара върху накрайника с подходящ спрямо болта чук . После опитай да развиеш. Успех.
                          Колегата ти е дал верен отговор , но все пак пробвай да отвиеш и на другата страна , да не се окаже лява резбата .
                          FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
                          FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
                          FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
                          HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

                          Коментар


                            #14
                            R1d3r какво стана с болтовете? Успя ли да ги развиеш?

                            Коментар

                            Working...
                            X