Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Знаеш ли за какво те спирам?"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    sok1 написа:
    Улицата обаче беше цялата в дупки, да не кажа в трапове, и аз бях се съсредоточил в тях по обясними причини.
    Това е една от другите причини за проишествията най - вече по междуградските пътища.......българина с годините си е изградил навика да насочва централното си зрение 40 - 50 метра напред, с надеждата да види овреме и да избяга от поредната дупка, не гледа 100 - 200 метра напред какво става кой влиза и излиза от пътя, кой върви по тротоара, и коя ситуация на пътя може да предвиди.......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #47
      Не съм чел всички страници на темата, но от първата разбирам, че доста хора не познават движенията на регулировчика Моят инструктор ми обясни най- елементарният начин. Регулировчикът има само една поза, а именно - Щом е с ляво рамо към Вас, значи трябва да минавате, кое му е сложното ? Единствената поза, на която не важи това правило е за ляв завой при ляво рамо към вас и свалени двете ръце. В този случай може да се преминава само на право и дясно . Надявам се да съм помогнал на някой
      Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
      Lancia Lybra 1.8 131Hp

      Коментар


        #48
        ??? А ако е с дясно рамо към мен? Не заблуждавай, моля те, хората, проблема и без това е сериозен.

        Коментар


          #49
          На рамене - минаваш!Гърди/гръб - чакаш!Изключение прави само бариерата.....

          Коментар


            #50
            bachev написа:
            Не съм чел всички страници на темата, но от първата разбирам, че доста хора не познават движенията на регулировчика Моят инструктор ми обясни най- елементарният начин. Регулировчикът има само една поза, а именно - Щом е с ляво рамо към Вас, значи трябва да минавате, кое му е сложното ? Единствената поза, на която не важи това правило е за ляв завой при ляво рамо към вас и свалени двете ръце. В този случай може да се преминава само на право и дясно . Надявам се да съм помогнал на някой
            Май са ти грешни впечатленията.Не прочетох някой да казва,че не познава регулировчика-точно обратното,коментирахме колко често се мятат ръце насам-натам и се чудиш какво ти показват.
            PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
            Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

            Коментар


              #51
              Не мога да разбера що се напъвате, те мигачи не ползват Вие за регулировчик сте се закахарили.Вчера една ДЕВОЙКА ми се изравнява на светофара и смъква стъклото на винкел, чак съм се захил и си викам тя еся ми се скара а тя ми обяснявя "подала съм съм мигач ТИ си ДЛЪЖЕН да ме пуснеш" сега като се замисля изобщо не бях джентълмен след тая реплика.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #52
                S_BANKOV написа:
                Не мога да разбера що се напъвате, те мигачи не ползват Вие за регулировчик сте се закахарили.Вчера една ДЕВОЙКА ми се изравнява на светофара и смъква стъклото на винкел, чак съм се захил и си викам тя еся ми се скара а тя ми обяснявя "подала съм съм мигач ТИ си ДЛЪЖЕН да ме пуснеш" сега като се замисля изобщо не бях джентълмен след тая реплика.
                Според теб кое е по-опасно?! Да не подадеш мигач или да не познаваш регулировчика? Струва ми се, че придаде по-голяма важност на по-маловажното от двете неща.

                Коментар


                  #53
                  tomny написа:
                  ??? А ако е с дясно рамо към мен? Не заблуждавай, моля те, хората, проблема и без това е сериозен.
                  Кое по-точно заблуждава ? Обяснил съм го пределно ясно и точно
                  bachev написа:
                  ... Единствената поза, на която не важи това правило е за ляв завой при ляво рамо към вас и свалени двете ръце. В този случай може да се преминава само на право и дясно....
                  Близко е до ума че при свалени ръце дали е с дясно или с ляво е едно и също ...
                  Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                  Lancia Lybra 1.8 131Hp

                  Коментар


                    #54
                    bachev написа:
                    Кое по-точно заблуждава ? Обяснил съм го пределно ясно и точно
                    От това, което си написал, излиза, че ако регулировчикът е с дясно рамо към шофьора, преминаването е забранено, което не е вярно. "Пределно ясно и точно" щеше да бъде, ако беше уточнил и положението на ръцете.

                    Коментар


                      #55
                      sok1 написа:
                      Обясних им ситуацията, ама тцъ - акт. :D
                      Tцъ акт, защото не може да глобят началника по чин нагоре, затова, айде сега.

                      Коментар


                        #56
                        S_BANKOV написа:
                        Не мога да разбера що се напъвате, те мигачи не ползват Вие за регулировчик сте се закахарили.Вчера една ДЕВОЙКА ми се изравнява на светофара и смъква стъклото на винкел, чак съм се захил и си викам тя еся ми се скара а тя ми обяснявя "подала съм съм мигач ТИ си ДЛЪЖЕН да ме пуснеш" сега като се замисля изобщо не бях джентълмен след тая реплика.
                        В интерес на истината нищо не пречи да пуснеш този пред теб да се престрои. Точно заради такива не пропускания някой хваща лявата лента на 1.5км от светофара и се движи в нея с 20км. Каквото и да направиш няма да се мръдне от нея, знае, че по напред никой няма да го пусне да се върне в лентата, ако не е нахален. След него се трупа колона, защото никой не иска да го задмине отдясно. После били големи задръстванията... Нямаме никаква култура, онзи ден на един булевард висяхме над 5мин. на светофара защото господина с шапката го мързи да си протегне едното пръстче и да смени светофара, трябваше да почнат всички да свирят и да недоволстват за да се осъзнае. А поставянето на знаците и маркировката пък са под всякаква критика. На жълтите павета има толкова маркировка, че не знаеш коя да гледаш Вчера 3-ри ленти днес две и аз се оказвам в насрещното на светофара Те седнали да ме изпитват за правилника...... да хванат първо да си оправят другите неща и тогава да се занимават със събирането на повече пари.

                        Коментар

                        Working...
                        X