Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електронен фиш

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sacheto написа:
    а пък българина най добре ще се научи да спазва правилата и закона като го ударят по джоба!
    Кой Българин водача на МПС нали защото има документ за отнемане и точки ,а водача на велосипед който на светофар става пешеходец и кривва по зебрата или каруцаря не спазил знака и си се разхожда където не трябва както и камикадзетата пешеходци пресичащи къде ли не.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Tornado написа:
      sacheto написа:
      а пък българина най добре ще се научи да спазва правилата и закона като го ударят по джоба!
      Кой Българин водача на МПС нали защото има документ за отнемане и точки ,а водача на велосипед който на светофар става пешеходец и кривва по зебрата или каруцаря не спазил знака и си се разхожда където не трябва както и камикадзетата пешеходци пресичащи къде ли не.
      Това не го разбрах :D .Всъщност sacheto е напълно прав. Кой виновен, кой невинен, кой рецидивист-камикадзе на пътя, кой случайно, увлечен от колоната, попаднал на фото-то..., ще минат 1-2 години, а по родните пътища тогава ще има около 500 камери. И тогава много голям процент от водачите ще се окажат не с електронен фиш, а с цели електронни досиета. И с дължими сериозни суми, от порядъка на няколко хиляди лева. Е тогава, като се озАбят балканските субекти, големите тарикати и видят, че няма мърдане, че няма да получат никаква услуга никъде в държавата, че и банките ще ги зачеркнат, може и да спре войната по родните пътища.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #18
        snake написа:
        а по родните пътища тогава ще има около 500 камери.
        Те и в Франция и в Англия така си мислеха, вторите за норматив сложиха 3000 камери, към 1000 от тях културните и цивилизовани англичани изгориха и строшиха, и сега има в цяла англия не повече от 450........а тя е доста по големичка......и там не са чак толкова кухи както нашите......http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #19
          ФЕРАРИСТ написа:
          ...изгориха и строшиха
          :D Днес, в новините, шефа на КАТ с гордост заяви, че камерите се изплащали за две седмици от заснетите нарушения. Старите радари излизат в пенсия. Така че и това не е решение, защото парите ги плащаме ние, а не са от нечий бюджет, и като подпалиш наличните камери да няма пари за други. Прав си за абсурдните ограничения - не може на всеки завой или леко възвишение, без видимост, да има знак 60.

          Коментар


            #20
            ФЕРАРИСТ написа:
            snake написа:
            а по родните пътища тогава ще има около 500 камери.
            Те и в Франция и в Англия така си мислеха, вторите за норматив сложиха 3000 камери, към 1000 от тях културните и цивилизовани англичани изгориха и строшиха, и сега има в цяла англия не повече от 450........а тя е доста по големичка......и там не са чак толкова кухи както нашите......http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
            Па нашите пиромани ходят да палят автомобили.Да вземат малко пример от цивилизованите нации.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #21
              На мен ми е интересно този борец за правда Торнадо, който не веднъж е плюл работата на милиционери, лекари и други държавни органи, които не са облечени в камуфлаж, как хитрее на дребно Нали ти беше ЗА спазването на закона. Защо няма да ходиш да си получиш фиша от пощата? Ще чакаш някой ушат да ти го донесе на крак ли? И после ще викаш "защо ги няма като ги викна и идват след 1 час" Ами защото освен теб, има още 1-2 милиона тариката, които ще чакат милицията да се занимава с пощенска дейност Хвала на борците за правда

              Коментар


                #22
                =Rudi= написа:
                ФЕРАРИСТ написа:
                ...изгориха и строшиха
                :D Днес, в новините, шефа на КАТ с гордост заяви, че камерите се изплащали за две седмици от заснетите нарушения.
                Шефа на КАТ мое да има много поздрави от някое духовно лице от арменски произход.........
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #23
                  Мой приятел в Германия, българин естествено, по стар българки обичай след получаването на документа за глобата по някакво дребно нарушение за 20 Евро, решил да си плати по-късно. Ха днес, ха утре и срока за плащане изтекъл. Стреснал се и пратил със седмица закъснение. За съжаление обаче следващият месец заплатата му била с 200 Евро по-малко. Отишъл при касиера, за да получи обяснение, а от там му връчили документа за 200 Евро глоба за не плащане в законовия срок, адресиран до фирмата-работодател. Разказвам ви тази случка, за да разберете, че същите мерки ще дойдат и у нас. Както камерите, електронните фишове и т.н. Все пак не сме открили ние топлата вода!Преди години ми разказваха случки в Сърбия, как полицаите стоели в двата края на отсечка на магистралата и засичали времето, за което автомобилите минавали през нея. Същото се е случвало на отсечката край село Скравена Ботевгрдско.Догодина от Февруари започва същото и в България, но в по съвременен вариант - с камери без радари.
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    #24
                    Аз лична карта или друг официален документ в близките 6 години няма да вадя. А през останалото време ще се пазя и синьото талонче не го давам със цената на всичко. :D

                    Коментар


                      #25
                      Чл. 82. (1) Административното наказание не се изпълнява, ако са изтекли:а) две години, когато наложеното наказание е глоба;б) шест месеца, когато наложеното наказание е временно лишаване от право да се упражнява определена професия или дейност;в) три месеца, когато наложеното наказание е обществено порицание.(2) Давността започва да тече от влизане в сила на акта, с който е наложено наказанието, и се прекъсва с всяко действие на надлежните органи, предприето спрямо наказания за изпълнение на наказанието. След завършване на действието, с което е прекъсната давността, започва да тече нова давност.(3) Независимо от спирането или прекъсването на давността административното наказание не се изпълнява, ако е изтекъл срок, който надвишава с една втора срока по ал. 1.(4) (Нова - ДВ, бр. 28 от 1982 г.) Разпоредбата на предходната алинея не се прилага по отношение на глобата, когато за събирането й в срока по ал. 1 е образувано изпълнително производство. Това се отнася и за висящите дела, давността по които не е изтекла до влизането на тази алинея в сила.Сами си правете изводите скатавайте се докато може....

                      Коментар


                        #26
                        nikolovvd написа:
                        Преди години ми разказваха случки в Сърбия, как полицаите стоели в двата края на отсечка на магистралата и засичали времето, за което автомобилите минавали през нея. Същото се е случвало на отсечката край село Скравена Ботевгрдско.Догодина от Февруари започва същото и в България, но в по съвременен вариант - с камери без радари.
                        Предполагам не си повярвал на това дето са ти разправяли за Сърбия, не знам и защо вярваш на нещо такова което някой си е казал по някоя медия че ще стане и в БГ.....Представи си само ситуацията в Сърбия както уж са ти я описали - в началото на магистралата стоят двама и засичат времето на всяка кола която е минала оттам - записват марка, номер и цвят........трафика не коментирам, базата данни дето ще се събере за час също.......през същото време те трябва да предадът същото инфо на колегите си от другия край на магистралата който ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат същите данни като първите..........после тия вторите трябва да запишат всяка преминала през тях кола, марка и номер, и да я сравнят с базата данни от първите........след това трябва да калкулират времето за което колата е минала това разстояние.....междувременно докато трае тая калкулация колата е километри напред........те трябва да предадът на трети пост инфото че едикой си е нарушител........тва не може да мине при сръбските граждани, щото няма как да се докаже......значи остават чужденците........в случая само третия екип ще прибере пари, а първите два ще лапат мухи........демек 3 екипа куки ще се ангажират с нещо така сложно, вместо да си спират селективно колици, и да вадят лесни парици........Е няма как да го повярвам че това е станало, тия дето са ти го разправяли са били твърде стресирани ми се струва......Това със средната скорост го има в Унгария да речем, и то само в някой от тунелите им.......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #27
                          ФЕРАРИСТ написа:
                          nikolovvd написа:
                          Преди години ми разказваха случки в Сърбия, как полицаите стоели в двата края на отсечка на магистралата и засичали времето, за което автомобилите минавали през нея. Същото се е случвало на отсечката край село Скравена Ботевгрдско.Догодина от Февруари започва същото и в България, но в по съвременен вариант - с камери без радари.
                          Предполагам не си повярвал на това дето са ти разправяли за Сърбия, не знам и защо вярваш на нещо такова което някой си е казал по някоя медия че ще стане и в БГ.....Представи си само ситуацията в Сърбия както уж са ти я описали - в началото на магистралата стоят двама и засичат времето на всяка кола която е минала оттам - записват марка, номер и цвят........трафика не коментирам, базата данни дето ще се събере за час също.......през същото време те трябва да предадът същото инфо на колегите си от другия край на магистралата който ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат същите данни като първите..........после тия вторите трябва да запишат всяка преминала през тях кола, марка и номер, и да я сравнят с базата данни от първите........след това трябва да калкулират времето за което колата е минала това разстояние.....междувременно докато трае тая калкулация колата е километри напред........те трябва да предадът на трети пост инфото че едикой си е нарушител........тва не може да мине при сръбските граждани, щото няма как да се докаже......значи остават чужденците........в случая само третия екип ще прибере пари, а първите два ще лапат мухи........демек 3 екипа куки ще се ангажират с нещо така сложно, вместо да си спират селективно колици, и да вадят лесни парици........Е няма как да го повярвам че това е станало, тия дето са ти го разправяли са били твърде стресирани ми се струва......Това със средната скорост го има в Унгария да речем, и то само в някой от тунелите им.......
                          Тоя тип легенди за Сърбия са ми го разказвали и на мен, ама малко по по-друг начин:На путарината преди Белград по отсечката Ниш-Белград стоят полицаи, които произволно проверяват талона, който си си взел като се качваш на магистралата до Ниш. Разстоянието между двата пункта е 210км, като при ограничение 120км/ч трябва да го изминеш за час и 45 минути. Заради тези форумски легенди с полицаите, голяма част от пътуващите почнаха да правят почивки от по 15-20 мин на OMV Lapovo или Лукойл Врчин. Важното тук е че по цялата отсечка няма наложени други ограничения на скоростта и това е приложимо на практика. А това със средната скорост го има(ше) в Гърция по Е-79 преди да почнат да строят магистралата, където също за отсечки от по 20-30 км имаше такива камери, но там отново нямаше наложени допълнителни ограничения на скоростта.Според мен този тип камери са неприложими в България за момента, защото са много малко отсечките (или въобще няма такива) без наложено допълнително ограничение. И по темата: пич сгрешил си - плати си глобата. Да не стане като отидеш да плащаш данъци да ти вземат и тези пари или ти да си мислиш, че плащаш данъци пък внесените от теб пари да отидат за покриване на фиша.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #28
                            Изгледайте репортажа - от 1:12 нататък е описано действието на две камери при т.нар. "секшън контрол" и пресмятането на средна скорост. Контролират се всички МПС, а не както при стационарните камери, ако има заснети две - снимката е невалидна. Казват, че ще се тества през февруари на АМ"Люлин". Да се готвят и по другите места. http://www.btv.bg/news/bulgaria/stor..._na_patya.html

                            Коментар


                              #29
                              ФЕРАРИСТ написа:
                              snake написа:
                              а по родните пътища тогава ще има около 500 камери.
                              Те и в Франция и в Англия така си мислеха, вторите за норматив сложиха 3000 камери, към 1000 от тях културните и цивилизовани англичани изгориха и строшиха, и сега има в цяла англия не повече от 450........а тя е доста по големичка......и там не са чак толкова кухи както нашите......http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
                              Ок, може и да не стане така, както предположих. Но оставам с впечатление, че на теб ти харесва сегашната ситуация. Харесва ли ти хората да карат свински, нагло, гадно, просташки по пътищата, демонстрирайки, че правилата не са за тях и да се трепят? Аз също не одобрявам прекаленото налагане на безсмислени правила в живота, затова и например не съм фен на ЕС, който за моя радост върви към разпад. Но на пътя е задължително да спазваме правила. Някакви прости, животоспасяващи правила.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #30
                                snake написа:
                                Но оставам с впечатление, че на теб ти харесва сегашната ситуация. Харесва ли ти хората да карат свински, нагло, гадно, просташки по пътищата, демонстрирайки, че правилата не са за тях и да се трепят? Аз също не одобрявам прекаленото налагане на безсмислени правила в живота, затова и например не съм фен на ЕС, който за моя радост върви към разпад. Но на пътя е задължително да спазваме правила. Някакви прости, животоспасяващи правила.
                                Не, не ми харесва сегашната ситуация и за да оцелявам в нея, аз не спазвам дадени ограничения и карам така както преценя за нормално за себе си, минавам по 30- 40к на година вече 15 години, и се справям повече от перфектно.......не ми харесва хората да карат така, но ги разбирам и съм толерантен към тия дето си трошат главата.......отиваме преди 4-5 дена по Е79 към Сандански, беше ми лежерно, точа си 10 - 15 метра зад една колона, лафя си с жената, музичка, изобщо не бързам за никъде......изведнъж средноголямо камъче ме изплющява по предния джам, жената подскочи, аз зашарих с поглед по джама да видя има ли поражения щото нямаше как да повярвам че такъв удар ще ми се размине без последствия.......проклех лежерноста си, свалих 2 скорости надолу, лъхнах колоната при първа възможност и до края си карах както си му е реда с 100 - 110.......щото тва е правилно регулиран път, и е пълен с мизерия, и с всякакви ограничения дето да не ти дават да се движиш свободно и да не правиш рискови изпреварвания......щото едно предно стъкло е 150 лева????........и с това ли пътната обстановка ме предразполага да карам спокойно и внимателно.....Карам така, както преценя че не съм опасен за себе си и околните.......старая се да не съм опасен, но както всеки от вас не винаги успявам........и както всеки от вас нарушавам закона, но не се извинявам за това.......законодателя допуска нарушаване на закона, което е различно от престъпването му.........а така направен тоя закон не е в услуга на шоферите, и не ги улеснява никак.......
                                ////Punto//// написа:
                                На мен ми е интересно този борец за правда Торнадо
                                По принцип "правдата" се различава от законите - не винаги правда и закон се припокриват, и за правдата не се носи приказката че била врата у пусто поле......теоретично говоря, не знам какво е имал впредвит той, и какво впечатление е оставил......
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X